Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_22

Θεωρώ πραγματικά κρίμα που η ελληνική αγορά δεν έχει την σοβαρότητα της Ευρώπης για την επιλογή των station wagon μοντέλων της κάθε εταιρίας. Τα νούμερα το αποδεικνύουν με περίτρανο τρόπο, καθώς η κατηγορία Wagon C παρουσιάζει μία σταθερή πορεία τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον, με το μέσο όρο της Ευρώπης να ξεπερνάει το 20%, όταν το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα δεν ξεπερνάει το 0,4 %. Δυστυχώς, όμως, έτσι είναι και ενώ σχεδόν ποτέ δεν υστερούν σε σύγκριση με τα μοντέλα της κατηγορία των crossover και μικρών SUV, που έχουν γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια, δεν έχουν την αναγνώριση που τους αξίζουν. Και μπορεί, όπως είπα, η αγορά στην Ελλάδα να μην έχει μεγάλο μερίδιο της συνολικής πίτας, αυτό δε σημαίνει όμως, ότι το Civic Tourer δεν έχει ανταγωνισμό, καθώς τίθεται απέναντι από τα Volkwagen Golf VariantFord Focus WagonKia cee’d Sportswagon, Opel Astra Sports Tourer, Renault Megane Estate κ.α.


Τα δύο βασικά target groups πελατών για το Civic Tourer είναι οι οικογένειες με παιδιά που προέρχονταν από μικρότερες κατηγορίες και πελάτες με μεγάλα παιδιά οι οποίοι προέρχονται από παραδοσιακά υψηλότερες κατηγορίες στο πλαίσιο της φιλοσοφίας downsizing. Και οι δύο τύποι πελατών δίνουν έμφαση στα παρακάτω χαρακτηριστικά: μεγάλο ρεζερβουάρ, πρακτικές λύσεις αποθήκευσης, ευρύχωρο εσωτερικό για οδηγό και επιβάτες, ευελιξία και ευκολία στο παρκάρισμα, και υψηλά επίπεδα δυναμικών επιδόσεων και οικονομίας στην κατανάλωση καυσίμου, χωρίς ποτέ να στερούνται ένα υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και άνεσης.

Το Honda Civic Tourer είναι ένα από τα καλύτερα “πρακτικά” μοντέλα που έχουμε οδηγήσει, με το ιαπωνικό “ταξιδιώτη” να αποτελεί ίσως την πληρέστατη επιλογή για τον καταναλωτή που ζητάει άπλετους χώρους, οικονομία καυσίμου και δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Οι λόγοι πολλοί και θα αναλυθούν παρακάτω.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Εσωτερικό

Στα μείον

  • Τιμή