[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_22

Θεωρώ πραγματικά κρίμα που η ελληνική αγορά δεν έχει την σοβαρότητα της Ευρώπης για την επιλογή των station wagon μοντέλων της κάθε εταιρίας. Τα νούμερα το αποδεικνύουν με περίτρανο τρόπο, καθώς η κατηγορία Wagon C παρουσιάζει μία σταθερή πορεία τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον, με το μέσο όρο της Ευρώπης να ξεπερνάει το 20%, όταν το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα δεν ξεπερνάει το 0,4 %. Δυστυχώς, όμως, έτσι είναι και ενώ σχεδόν ποτέ δεν υστερούν σε σύγκριση με τα μοντέλα της κατηγορία των crossover και μικρών SUV, που έχουν γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια, δεν έχουν την αναγνώριση που τους αξίζουν. Και μπορεί, όπως είπα, η αγορά στην Ελλάδα να μην έχει μεγάλο μερίδιο της συνολικής πίτας, αυτό δε σημαίνει όμως, ότι το Civic Tourer δεν έχει ανταγωνισμό, καθώς τίθεται απέναντι από τα Volkwagen Golf VariantFord Focus WagonKia cee’d Sportswagon, Opel Astra Sports Tourer, Renault Megane Estate κ.α.

Τα δύο βασικά target groups πελατών για το Civic Tourer είναι οι οικογένειες με παιδιά που προέρχονταν από μικρότερες κατηγορίες και πελάτες με μεγάλα παιδιά οι οποίοι προέρχονται από παραδοσιακά υψηλότερες κατηγορίες στο πλαίσιο της φιλοσοφίας downsizing. Και οι δύο τύποι πελατών δίνουν έμφαση στα παρακάτω χαρακτηριστικά: μεγάλο ρεζερβουάρ, πρακτικές λύσεις αποθήκευσης, ευρύχωρο εσωτερικό για οδηγό και επιβάτες, ευελιξία και ευκολία στο παρκάρισμα, και υψηλά επίπεδα δυναμικών επιδόσεων και οικονομίας στην κατανάλωση καυσίμου, χωρίς ποτέ να στερούνται ένα υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και άνεσης.

Το Honda Civic Tourer είναι ένα από τα καλύτερα “πρακτικά” μοντέλα που έχουμε οδηγήσει, με το ιαπωνικό “ταξιδιώτη” να αποτελεί ίσως την πληρέστατη επιλογή για τον καταναλωτή που ζητάει άπλετους χώρους, οικονομία καυσίμου και δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Οι λόγοι πολλοί και θα αναλυθούν παρακάτω.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Εσωτερικό

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Τιμή

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=” Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_13

Η έκδοση παραγωγής της estate έκδοση του Civic δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το Civic Tourer Concept, που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης το 2013, με το αυτοκίνητο να το βλέπουμε σε τελική μορφή στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο του 2013. Εξελίχθηκε και σχεδιάστηκε στην Ευρώπη, από την Ευρωπαϊκή R&D ομάδα της Honda και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις απαιτήσεις των κατοίκων της Γηραιάς Ηπείρου, ενώ κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Αγγλίας.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_03

Το Civic Tourer μοιράζεται σε μεγάλο βαθμό το ίδιο σχεδιαστικό DNA με το hatchback Civic, υιοθετώντας ένα προηγμένο, αεροδυναμικό αμάξωμα που δημιουργεί μία καθαρή, δυναμική και κομψή εμφάνιση. Οι ομοιότητες όμως με το 5-θυρο Civic, σταματάνε στη μεσαία κολόνα, με το Civic Tourer να έχει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα, αλλά να διατηρεί την ενσωματωμένη (κρυφή) λαβή της πίσω πόρτας, που συναντάμε στο Civic. Ακόμα, στις ράγες οροφής (προσφέρονται στάνταρ) μπορείς να ασφαλίσεις εύκολα σε αυτές κάθε σχάρα οροφής.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_02

Το γενικό του σχέδιο αποπνέει δυναμισμό και τόλμη, αν και παράλληλα οι σχεδιαστές του θέλησαν να του προσδώσουν μια κομψή με premium χαρακτηριστικά σιλουέτα. Σε σχέση με τη hatchback έκδοση διακρίνεις τα πίσω τονισμένα φτερά, ενώ στο τελείωμα της οροφής χαμηλώνει ακολουθώντας μια κεκλιμένη γραμμή, που εκτείνεται χωρίς να διακόπτεται από την εμπρός κολόνα Α μέχρι την κολόνα D, δημιουργώντας την εντύπωση μιας ανεξάρτητης οροφής. Το κρύσταλλο του πίσω πλαϊνού μικρού τζαμιού επεκτάθηκε για να καλύψει την πίσω κολόνα, ενώ το ένθετο της πίσω πόρτας είναι ψηλότερο κατά 17 εκατ. συγκριτικά με το 5θ Civic, δημιουργώντας μία τολμηρή στιλιστική γραμμή.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_17

Από θέμα διαστάσεων, η tourer έκδοση είναι κατά 235 χλστ μακρύτερη από το 5-θυρο, με το μήκος της να αγγίζει τα 4.535 χλστ., καθιστώντας το ίσως το πιο συμπαγές wagon στην κατηγορία C. Συνεχίζοντας, το πλάτος του έχει παραμείνει απαράλλαχτο και φτάνει τα 1.770 χλστ., το ύψος του είναι 1.480 χλστ. (+10 χλστ.), ενώ τέλος το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.595 χλστ.

Παράλληλα, η ομάδα εξέλιξης Honda είχε κατά νου και την επίτευξη άριστης αεροδυναμικής για χάρη της οικονομίας καυσίμου, άνετης και ήσυχης μετακίνησης. Έτσι, ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι Cd 0,31, μόλις 7% μεγαλύτερος από την hatchback, που είναι 0,29. Ένα ακόμα θετικό αποτέλεσμα του παραπάνω είναι ότι οι εκπομπές COτου Tourer στην έκδοση εξοπλισμού Comfort περιορίζονται στα 99 γρ/χλμ, κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_09

Το Civic Tourer διαθέτει όλη τη γκάμα τεχνολογιών ασφάλειας που διατίθεται με το 5θ Civic και βαθμολογείται ομοίως με 5 αστέρια Euro NCAP. Έτσι, χρησιμοποιεί μία σειρά καμερών, παλμικών λέιζερ μικρής εμβέλειας Lidar (Laser Radar) και τεχνολογιών ραντάρ προκειμένου να διασφαλίσει υψηλά πρότυπα ασφάλειας σε όλες τις συνθήκες, χαρίζοντας άνεση και ασφάλεια σε οδηγούς και επιβάτες. Διαθέτει το City-Brake Active system, το σύστημα προειδοποίησης επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης, το σύστημα υποστήριξης μεγάλης σκάλας, το σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, το σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, και το σύστημα παρακολούθησης διέλευσης κυκλοφορίας, που χρησιμοποιεί τους πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ που προειδοποιούν τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων ενώ κινείται με όπισθεν, το adaptive cruise control.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

HONDA CIVIC TOURER(104)

Από πλευράς κινητήρα, η λύση του εξαιρετικού 1600άρη i-DTEC πετρελαιοκινητήρα αποτελεί μονόδρομος, ενώ μόνο κατόπιν παραγγελίας μπορεί να εισαχθεί και με τον βενζινοκινητήρα 1.8-λίτρων i-VTEC απόδοσης 142 ίππων και 174 Nm ροπής. Όπως ξέρουμε, τόσο από τη δοκιμή μας με το Civic, όσο και του CRV, ο i-DTEC της σειράς Earth Dreams Technology αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 300Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ., με τις εκπομπές CO2 στα 99 119 γρ/χλμ (για την Comfort) και στα 104 γρ/χλμ για την Sport έκδοση εξοπλισμού. (τέλη κυκλοφορίας €93,6). Η επίσημη μικτή κατανάλωση είναι 3.8 λίτρα/100 χλμ, νούμερο αρκετά αισιόδοξο αν και η πραγματικότητα με τα 5,3 λίτρα/100 χλμ. κρίνεται ιδιαίτερα εντυπωσιακή, ειδικά αν αναλογιστείς και τα 1.337 κιλά του αμαξώματος.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

HONDA CIVIC TOURER(85)

Πίσω από την προηγμένη εξωτερική σχεδίαση κρύβεται μία φιλοσοφία πολυμορφικότητας, που προσφέρει λειτουργικότητα και απαράμιλλη πρακτικότητα. Έτσι, μιλώντας για πρακτικά αυτοκίνητα, το πρώτο πράγμα που τσεκάρεις είναι ο χώρος αποσκευών και το ιαπωνικό αυτοκίνητο βάζει γκολ από τα αποδυτήρια καθώς διαθέτει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα που μπορείς να βρεις με 624 λίτρα (+117 κρυφού υποδαπέδιου χώρου που χωράει δύο χειραποσκευές αεροπλάνου), και φτάνει τα 1.668 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω “Magic Seats” καθίσματα.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_34

Το Civic Tourer ωφελείται από την μοναδική κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου που χρησιμοποιείται και στο 5-θυρο Civic, καθώς το ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετείται κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να προσφέρει εντυπωσιακή εσωτερική ευρυχωρία χάρη και στο σύστημα Magic Seat. Αυτά παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευρυχωρία με ποικίλες δυνατότητες διάταξης των καθισμάτων για μέγιστη ευελιξία. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται εύκολα με μία κίνηση ενώ χάρη στο υπερυψωμένο πάτωμα του χώρου αποσκευών δημιουργείται μία τελείως επίπεδη επιφάνεια όταν τα καθίσματα είναι αναδιπλωμένα.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_41 Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_40

Τα μαξιλάρια των πίσω καθισμάτων αναστρέφονται, απελευθερώνοντας χώρο στο πάτωμα για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους. Η διαιρούμενη κατά 60:40 βάση των καθισμάτων προσφέρει περισσότερες επιλογές για τη μεταφορά ατόμων και φορτίων ενώ σχηματίζει και μία εναλλακτική επιφάνεια φόρτωσης εάν η πρόσβαση μέσω της πίσω πόρτας είναι περιορισμένη. Ακόμα, η συρταρωτή εταζέρα καλύπτει το χώρο αποσκευών, ενώ αφαιρείται και αποθηκεύεται, κάτι που αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο όταν μεταφέρονται αντικείμενα που το ύψος τους ξεπερνά το επίπεδο της εταζέρας.

Μεγάλο αβαντάζ είναι και το χαμηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών που μετράει μόλις 565 χλστ. από έδαφος (σε σχέση με τα 702 χλστ. της hatchback), διευκολύνοντας έτσι τη πρόσβαση στο αχανέστατο πορτ παγκάζ.

HONDA CIVIC TOURER(100)

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αρκετά άνετοι, με το φαρδύ και χαμηλωμένο εξωτερικό να κρύβει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά της κατηγορίας, προσφέροντας 1.431 χλστ χώρο για τους ώμους μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και 795 χλστ μεταξύ οδηγού και πίσω καθισμάτων, με την ελαφρώς υπερυψωμένη οροφή του Civic Tourer να μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_28

Κατά τ’άλλα το εσωτερικό του Civic Tourer παραμένει ίδιο με το 5-θυρο μοντέλο, υιοθετώντας τις αναβαθμίσεις που είδαμε στο πρόσφατα αναβαθμισμένο 5θ Civic όπως οι λευκές ραφές στο τιμόνι, στα καθίσματα και στις προστατευτικές επενδύσεις των γονάτων. Τα μαύρα μπουτόν στο πάνελ του ηχοσυστήματος, οι διακόπτες στο τιμόνι και οι αεραγωγοί φέρουν νέα χρωμιωμένα πλαστικά πλαίσια. Το μέγεθος του τιμονιού του νέου Civic Tourer έχει μεγαλύτερη διάμετρο για καλύτερη αίσθηση στα χέρια του οδηγού για βέλτιστο έλεγχο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_10

Πριν σου αναφέρω τη τιμή του Civic Tourer, πρέπει να σου πω ότι η Honda εξοπλίζει στο συγκεκριμένο μοντέλο με μια σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, που τα περικλείει όλα υπό την ομπρέλα ονόματος Advanced Driving Assist Systems (ADAS Pack). Αυτά είναι το City-Brake Active system, το Forward Collision Warning (Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης), το High Beam Support System, το Lane Departure Warning (Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας), το Traffic Sign Recognition System (Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας), το Blind Spot Information (Πληροφορίες Τυφλών Σημείων), το Cross Traffic Monitor (έλεγχος διασταυρώσεων), το Adaptive Cruise Control και το Collision Mitigation Braking System. Αναλυτική επεξήγηση κάθε συστήματος μπορείς να βρεις στο παρακάτω Δελτίο Τύπου

Το Civic Tourer εισάγεται από την ελληνική αντιπροσωπεία σε δύο επίπεδα εξοπλισμού. Από τη βασική Comfort με κόστος €24.200 (€22.700 με απόσυρση) η λίστα εξοπλισμού είναι πολύ μακριά και διαθέτει 8 αερόσακους, ενεργά προσκέφαλα, ABS με EBD, Brake Assist, VSA, Hill Start Assist, ISO Fix, Emergency Stop Signal, Σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών, Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, σύστημα start/stop, αυτόματος κλιματισμό, cruise control, magic seats, 2 παροχές φόρτισης ηλεκτρικών συσκευών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες θυρών, CD Tuner συμβατό με MP3, θύρες USB/AUX Jack, 4 ηχεία, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ράγες οροφής,, φώτα ημέρας LED, αυτόματος χρονοδιακόπτης μπροστινών φωτιστικών σωμάτων On/Off (λειτουργία εισόδου / εξόδου) και 16άρες ζάντες αλουμινίου.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_44

Με επιπλέον € 2.750 παίρνεις την Sport έκδοση που περιλαμβάνει υπερπλούσιο εξοπλισμό. Έτσι, επιπλέον της Comfort παίρνεις το ADAS Pack, συναγερμός ασφαλείας, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & λεβιέ ταχυτήτων, το σύστημα ενεργής προσαρμογής των πίσω αμορτισέρ (Adaptive Damper System), διζωνικός αυτόματος κλιματισμός, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής, dusk sensing auto lights (Φώτα με Ανίχνευση Σούρουπου), auto dim rear view mirror (Εσωτερικός καθρέπτης με αυτόματη σκίαση), πίσω υποβραχιόνιο, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, 2 tweeters, bluetooth, πίσω κάμερα στάθμευσης, σύστημα υποστήριξης προβολέων, καθαριστήρες κρυστάλλων προβολέων, μπροστινά φώτα ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]
HONDA CIVIC TOURER(79)
Στην πρώτη μας επαφή κατά την πανελλήνια παρουσίαση του αυτοκινήτου με είχε εντυπωσιάσει η συμπεριφορά του στον δρόμο, αλλά ήταν αρκετά σύντομη για να βγάλω ακριβή συμπεράσματα. Η πρώτη σκέψη στο μυαλό είναι ότι οι μεγαλύτερες διαστάσεις και το αυξημένο βάρος θα έχουν επηρεάσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά που έχω κατευχαριστηθεί στις προηγούμενες δοκιμές.

Το Civic Tourer διαθέτει εμπρός ανάρτησης με γόνατα McPherson και ημιάκαμπτο πίσω άξονα που χρησιμοποιείται στην 5θ έκδοση, αλλά ελαφρώς τροποποιημένος. Για παράδειγμα τα εμπρός αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί προς όφελος της συνολικής οδηγικής άνεσης, και παρότι την αύξηση του όγκου το Tourer παραμένει Civic και είναι πραγματικά εκπληκτικό στον δρόμο, τόσο για της καθημερινές ρουτιανιασμένες διαδρομές, όσο κυρίως στον ανοιχτό δρόμο.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_21

Ένας και ίσως ο βασικότερος λόγος είναι το σύστημα ενεργής προσαρμογής των πίσω αμορτισέρ (Adaptive Damper System). Το νέο αυτό σύστημα προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση της πίσω ανάρτησης σε κλάσματα του δευτερολέπτου σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Έτσι το αυτοκίνητο παραμένει άνετο και ευθύβολο σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, και παράλληλα ακλόνητα σταθερό και σβέλτο στη σπορ οδήγηση, έχοντας τρεις προγράμματα- comfort, normal, dynamic- και όλες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο την αυξημένη σταθερότητα και άνεση σε διάφορες συνθήκες φορτίου και οδήγησης.

HONDA CIVIC TOURER(87) HONDA CIVIC TOURER(88)

Τα αμορτισέρ εφοδιάζονται με μία ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα, η οποία ελέγχει τη ροή του λαδιού που καθορίζει τη δύναμη της απόσβεσης. Για να επιτυγχάνεται μία σταθερή, άνετη οδήγηση, η μονάδα ελέγχου ECU υπολογίζει την κίνηση του αμαξώματος χρησιμοποιώντας τα σήματα των ενσωματωμένων αισθητήρων 3 αξόνων (διαμήκης, εγκάρσιος και κάθετος). Επιπλέον, η κεντρική μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί τις εισερχόμενες πληροφορίες και στη συνέχεια ελέγχει τη δύναμη απόσβεσης στον πίσω άξονα, μεταβάλλοντας την μεταξύ μαλακής και σκληρής, χρησιμοποιώντας περισσότερο ή λιγότερο ηλεκτρικό ρεύμα στη “μπουκάλα” του αμορτισέρ.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_18

Στη πράξη, το αυτοκίνητο σου εμπνέει σιγουριά όντας εξαιρετικά σταθερό στις πολύ γρήγορες καμπές, ενώ δεν θα παραπονεθεί σε στενό επαρχιακό δρόμο, με τις συνεχείς μεταφορές βάρους να ελέγχονται άψογα. Όταν αυξήσεις τον ρυθμό σου το Civic Tourer είναι ουδέτερο, και θα εμφανίσεις προοδευτική υποστροφή. Αυτή διορθώνεται άμεσα με λίγο παραπάνω τιμόνι, ή ένα μικρό άφημα του δεξιού πεντάλ. Σε τέτοιες καταστάσεις θα εκτιμήσεις δεόντως το feedback του τιμονιού, καθώς σου μεταφέρει πολύ καλά τι συμβαίνει στον δρόμο. Η, δε, ανάρτηση όπως είπα έχει τρία προγράμματα λειτουργίας και ακόμα και στο Dynamic αποσβαίνει τις ανωμαλία των ελληνικών δρόμων χωρίς να παραμελεί την άνεση. Παρόλα αυτά, για καθημερινές μετακινήσεις συνίσταται η Comfort, που ισοπεδώνει κάθε λακκούβες, χαρίζοντας σου απροβλημάτιστες μετακινήσεις.

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_17

Τέλος, όταν βγεις στον ανοιχτό δρόμο τα χιλιόμετρα «καταπίνονται» με χαρακτηριστική άνεση, και με σύμμαχο τον εξαιρετικό κινητήρα μετατρέπει τη station έκδοση του Civic στο ιδανικό “εργαλείο” για μεγάλα ταξίδια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Honda_Civic_Tourer_20

Μπορεί στην Ελλάδα τα station wagon να μην έχουν την αναγνώριση που τους αξίζουν, το Civic Tourer όμως ίσως είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο θα μπορούσε να μεταστρέψει αυτή τη κατάσταση. Κάνει τα πάντα σε εξαιρετικά ικανοποιητικό βαθμό, δίνοντας σου αυτοπεποίθηση, ενώ ο δυναμικός σχεδιασμός είναι πιο εύπεπτος από την hatchback έκδοση. Παράλληλα οι τεράστιες δυνατότητες μεταβλητότητας των εσωτερικών χώρων, και η αυξημένη πρακτικότητα του αποτελούν τα καλύτερα εχέγγυα για έναν συνειδητοποιημένο οικογενιάρχη. Τέλος, τα δυναμικά του χαρακτηριστικά μαζί με τον εξαιρετικό κινητήρα σε κάνουν να ξεχνάς ότι οδηγείς μια estate έκδοση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  

1.6 i-DTEC

(MT) Comfort grade

4-βαλβίδες ανά κύλινδρο

Διάμετρος Χ Διαδρομή

mm

76×88

Κυβισμός

cc

1597

Σχέση συμπίεσης

16

Μέγιστη ιπποδύναμη

kW/PS

88 / 120

@ rpm

4000

Μέγιστη ροπή

Nm

300

@ rpm

2000

Είδος καυσίμου

Diesel

Μέγιστη ταχύτητα km/h

195

Επιτάχυνση 0 → 100 km/h

10.1

Κατανάλωση καυσίμουΚύκλος πόλης  (l/100km)

4.2

Εκτός πόλης  (l/100km)

3.6

Μικτός κύκλος  (l/100km)

3.8

CO2 (g/km)

99

Σύστημα Μετάδοσης
Τύπος κιβωτίου

Χειροκίνητο μηχανικό

Σχέσεις μετάδοσης

1η

3.642

2η

1.884

3rη

1.179

4η

0.869

5η

0.705

6η

0.592

Όπισθεν

3.673

Τελική σχέση μετάδοσης

3.571

Συνολικό μήκος

mm

4535

Συνολικό πλάτος

mm

1770

Συνολικό ύψος

mm

1480

Μεταξόνιο

mm

2595

Απόσταση από το έδαφος

mm

145

Χώρος αποσκευών (καθίσματα σε όρθια θέση μέχρι το ύψος της εταζέρας)

litres

624*

Χώρος αποσκευών με τα καθίσματα αναδιπλωμένα μέχρι το ύψος των παραθύρων (μέθοδος VDA)

litres

1116*

Χώρος αποσκευών με τα καθίσματα αναδιπλωμένα μέχρι το ύψος της οροφής

litres

1668*

Βάρος αμαξώματος

kg

1337-1430

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

kg

1890

Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης με φρένο/ χωρίς φρένο

kg

1400/500

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

litres

50

[/nextpage]