xxxx during previews ahead of the Brazilian Formula One Grand Prix at Autodromo Jose Carlos Pace on November 6, 2014 in Sao Paulo, Brazil.

Από τότε που η Red Bull ανακοίνωσε την αποχώρηση του Sebastian Vettel και την αντικατάστασή του από τον Daniil Kvyat, τα ΜΜΕ έχουν βομβαρδίσει τον Γερμανό με ερωτήσεις για τη νέα του ομάδα. Όπως όλα δείχνουν αυτή θα είναι η Ferrari, αλλά υποχρεώσεις συμβολαίου δεν αφήνουν τους πιλότους να πουν ξεκάθαρα τα μελλοντικά τους πλάνα.

Εύχομαι να ανακοινώσω σύντομα τι συμβαίνει, αλλά για την ώρα πρέπει να έχουμε υπομονή. Γνωρίζω ότι έχω δύσκολο έργο μπροστά μου, ιδίως σε μια περίοδο που η Mercedes έχει το προβάδισμα.

Ξεκαθαρίζοντας πως δεν σκοπεύει να πάει στη Γερμανική ομάδα, αφήνοντας από ελάχιστες έως μία επιλογές –τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος-, ο Vettel παραδέχεται πως θα ήταν ευκολότερο για αυτόν να παραμείνει στη Red Bull.

Κάνοντας κάτι άλλο είναι ένα βήμα στο άγνωστο, οπότε είναι ρίσκο, αλλά το σκέφτηκα αρκετά. Δεν θα το έκανα (την αλλαγή ομάδας) αν δεν ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να πετύχω εκεί. Δεν είναι μια απόφαση εναντίον της Red Bull, είναι κάτι καινούριο.

Sebastian Vettel 2

Ο 27-χρονος, στη συνέντευξή του για το Γερμανικό Auto Moto und Sport, μίλησε και για τα προβλήματα που αντιμετώπισε φέτος, με τους νέους κινητήρες. Πόσο δυσκόλεψαν οι νέοι κινητήρες τον Vettel και πόσο δύσκολο του φάνηκε το brake by wire;

Ξαφνικά έχεις 2 κυλίνδρους λιγότερους και η ομάδα δεν σου βάζει μπροστά τον κινητήρα, αλλά του κάνει επανεκκίνηση. Δεν το αισθάνεσαι σαν ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο. Βρίσκεις τον εαυτό σου να αναρωτιέται: “Tι σχέση έχει αυτό με τους αγώνες;” Αλλά ποια είναι η εναλλακτική; Ναι, τα μονοθέσια έχουν γίνει πιο αργά, αλλά συνεχίζουν να είναι ότι γρηγορότερο μπορείς να οδηγήσεις σε αγώνες.