2016-toyota-fuel-cell-vehicle-001-1

Η Toyota παρουσίασε εχθές την έκδοση παραγωγής του Mirai και ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον επόμενο έτος. Στην αρχή, θα είναι διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία αλλά λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν η Ευρώπη και οι Η.Π.Α. Συγκεκριμένα για τις Η.Π.Α. μάλιστα, η Ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε πως η τιμή πώλησης του πρώτο υδρογονοκίνητου οχήματος παραγωγής της, θα είναι $57.500 ή αν θέλεις €46.000.

Με τα διάφορα κίνητρα που ισχύουν όμως, η τιμή του Mirai πέφτει έως και κάτω από τα $45.000 ή €36.000. Επιπλέον, το 2016 Toyota Mirai, θα είναι διαθέσιμο και με leasing, έναντι $499 τον μήνα για 36 μήνες –με $3.649 εφάπαξ πληρωμή με την υπογραφή του συμβολαίου. Είτε όμως αποκτηθεί με αγορά, είτε με leasing, η εταιρία ανακοίνωσε πως θα παρέχει δωρεάν υδρογόνο για “έως τρία χρόνια”.

Το 2016 Mirai θα λανσαριστεί στην αγορά της Καλιφόρνια το φθινόπωρο του 2015 σε εξαιρετικά περιορισμένες ποσότητες –λιγότερα από 200 οχήματα το τελευταίο τρίμηνο του έτους- αλλά η διαθεσιμότητα του θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές. Η Toyota περιμένει πως θα υπάρχουν περισσότερα από 3.000 οχήματα στον δρόμο μέχρι το τέλος του 2017.

Δελτίο Τύπου

Η Toyota προχωρά στο μέλλον με το λανσάρισμα του

MiraiSedan με Κυψέλες Καυσίμου

Η Toyota Motor Corporation θα λανσάρει το νέο της όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου “Mirai”1 (FCV) στην Ιαπωνία στις 15 Δεκεμβρίου. Το όχημα θα πωλείται μέσω των εμπόρων “Toyota”2 και “Toyopet”2. Στην Ευρώπη, το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί σε επιλεγμένες αγορές το Σεπτέμβριο του 2015.

Το Mirai σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής οχημάτων. Χρησιμοποιώντας υδρογόνο – μία σημαντική μελλοντική πηγή ενέργειας – σαν καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρισμού, το Mirai πετυχαίνει ανώτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις με την άνεση και οδηγική απόλαυση ενός βενζινοκίνητου οχήματος.

Mirai

Το Mirai χρησιμοποιεί το Toyota Fuel Cell System (TFCS), που συνδυάζει κυψέλες καυσίμου με υβριδική τεχνολογία και περιλαμβάνει τη νέα Συστοιχία FC και ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης της Toyota. Το TFCS είναι πιο αποδοτικό ενεργειακά από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με μηδενικές εκπομπές CO2 ή άλλων ρύπων κατά τη λειτουργία του. Οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν επίπεδα άνεσης βενζινοκίνητων οχημάτων, με αξιοσημείωτη αυτονομία και χρόνο ανεφοδιασμού υδρογόνου περίπου 3 λεπτών 3.

Το Mirai ικανοποιεί όλες τις προσδοκίες από ένα αυτοκίνητο επόμενης γενιάς: άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδίαση, οδηγική απόλαυση με εξαιρετική ευστάθεια λόγω χαμηλού κέντρου βάρους και αθόρυβη αλλά δυναμική επιτάχυνση από τον ηλεκτροκινητήρα.

Το υδρογόνο μπορεί να παράγεται από μία ευρεία ποικιλία φυσικών αλλά και ‘ανθρώπινων’ πόρων (σαν υποπροϊόν αστικών λυμάτων ). Επίσης παράγεται από νερό χρησιμοποιώντας φυσικές, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως ηλιακή και αιολική. Όταν συμπιέζεται, έχει υψηλότερη πυκνότητα ενέργειας από τις μπαταρίες ενώ αποθηκεύεται και μεταφέρεται σχετικά εύκολα, επομένως ικανοποιεί προσδοκίες για πιθανή μελλοντική χρήση στην παραγωγή ενέργειας και σε μία σειρά άλλων εφαρμογών. Τα FCVs παράγουν δικό τους ηλεκτρισμό από υδρογόνο, που σημαίνει ότι μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας βασισμένης στο υδρογόνο και επομένως αναμένεται να βοηθήσουν περαιτέρω στην επιτάχυνση της ενεργειακής διαφοροποίησης.

Πρόβλεψη Πωλήσεων στην Ευρώπη

Λανσάρισμα: Σεπτέμβριος 2015

Αγορές: UK, D, DK για το 2015, θα προστεθούν περισσότερες για το 2017

Ετήσιος όγκος: 50 – 100 οχήματα/χρόνο το 2015 και 2016

Τιμή: περίπου 66.000 € + ΦΠΑ (Γερμανία)

 

Εργοστάσιο Παραγωγής

Motomachi Plant, Toyota Motor Corporation

Περιγραφή Οχήματος

 

  1. Το TFCS προσφέρει ανώτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις και ανέσεις

 

Το Mirai υιοθετεί το TFCS, ένα συνδυασμό κυψελών καυσίμου και υβριδικής τεχνολογίας.

Το σύστημα προσφέρει καλύτερη ενεργειακή απόδοση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανώτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις με μηδενικές εκπομπές CO2 ή ρύπων κατά τη λειτουργία του και το ίδιο επίπεδο άνεσης και αυτονομίας με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Ο χρόνος ανεφοδιασμού με υδρογόνο είναι περίπου τρία λεπτά 3.

Το σύστημα χρησιμοποιεί εξαρτήματα εξελιγμένα από την Toyota, μεταξύ των οποίων Toyota FC Stack, FC μετατροπέας ισχύος και ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης.

Toyota FC Stack

Η νέα Συστοιχία Μπαταριών Toyota FC Stack πετυχαίνει μέγιστη ισχύ 114 kW (155 DIN hp). Η απόδοση παραγωγής ηλεκτρισμού έχει αυξηθεί με τη χρήση τρισδιάστατων καναλιών ροής 4 (παγκόσμια πρωτιά5), που διασφαλίζουν ομοιόμορφη παραγωγή ηλεκτρισμού στις επιφάνειες των κυψελών, έχοντας συμπαγείς διαστάσεις και ένα υψηλό επίπεδο επιδόσεων. Αξιοσημείωτη είναι η πυκνότητα ισχύος 5 της τάξης των 3.1 kW/L (2.2 φορές υψηλότερη από του προηγούμενου μοντέλου Toyota FCHV-adv που προσφερόταν σε περιορισμένο αριθμό για μακροχρόνιες μισθώσεις).

Η ποσότητα νερού στις μεμβράνες του ηλεκτρολύτη της κυψέλης καυσίμου επηρεάζει σημαντικά την απόδοση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ο έλεγχος της ποσότητας του νερού πραγματοποιείται με τη χρήση ενός εσωτερικού συστήματος για την ανακυκλοφορία του νερού που δημιουργείται κατά την παραγωγή ηλεκτρισμού. Αυτό σημαίνει ότι το Toyota FC Stack είναι ένα παγκοσμίως κορυφαίο5 σύστημα το οποίο, αντίθετα με συστήματα που χρησιμοποιούνται σε όλα τα προηγούμενα οχήματα κυψελών καυσίμου της Toyota , δεν χρειάζεται αφυγραντήρα.

Μετατροπέας Ισχύος FC Boost Converter

Ένας νέος, συμπαγής, υψηλής απόδοσης και χωρητικότητας μετατροπέας αυξάνει την ισχύ που παράγεται στο Toyota FC Stack σε 650 volts. Με την αύξηση της τάσης έγινε εφικτή η μείωση του μεγέθους του ηλεκτροκινητήρα και του αριθμού των κυψελών καυσίμου Toyota FC Stack, με αποτέλεσμα ένα μικρότερων διαστάσεων αλλά υψηλότερων επιδόσεων Σύστημα Κυψελών Καυσίμου της Toyota, κάτι που μειώνει το κόστος του συστήματος.

Ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης

Ρεζερβουάρ με δομή τριών στρωμάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα και άλλα υλικά χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση υδρογόνου σε πολύ υψηλή πίεση 70 MPa (70 megapascals, ή περίπου 700 bar). Συγκριτικά με τα νέα ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης που χρησιμοποιούνται στο μοντέλο Toyota FCHV-adv, η χωρητικότητα ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί κατά περίπου 20%, ενώ τόσο το βάρος όσο και οι διαστάσεις έχουν μειωθεί σε 5.7 wt%6 – παγκοσμίως κορυφαία τιμή 5.

 

Key Toyota Fuel Cell System (TFCS) Προδιαγραφές

FC stack Ονομασία Toyota FC Stack
Τύπος Κυψέλη καυσίμου πολυμερούς ηλεκτρολύτη
Πυκνότητα ισχύος 3.1 kW/L
Μέγιστη ισχύς 114 kW (155 DIN hp)
Σύστημα Αφύγρανσης Εσωτερική ανακυκλοφορία (χωρίς αφυγραντήρα)
Ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης Αριθμός ρεζερβουάρ 2
Ονομαστική πίεση λειτουργίας 70 MPa (περίπου 700 bar)
Πυκνότητα αποθήκευσης ρεζερβουάρ 5.7 wt%
Εσωτερική χωρητικότητα ρεζερβουάρ 122.4 λίτρα (εμπρός ρεζερβουάρ: 60.0 L, πίσω ρεζερβουάρ: 62.4 L)
Ηλεκτροκινητήρας Τύπος Σύγχρονος AC
Μέγιστη ισχύς 113 kW (154 DIN hp)
Μέγιστη ροπή 335 Nm
Μπαταρία Τύπος Υδριδίου νικελίου μετάλλου

 

  1. Σχεδίαση οχήματος με κριτήριο την ολοκληρωμένη ασφάλεια και προστασία

Μέτρα ασφαλείας FCV

Το Mirai σχεδιάστηκε με προτεραιότητα την ασφάλεια, διασφαλίζοντας πρωτίστως την αποφυγή διαρροής του υδρογόνου και – στην απίθανη περίπτωση που υπάρξει διαρροή – εξασφαλίζοντας άμεση ανίχνευση και διακοπή της ροής του υδρογόνου, αποτρέποντας τη συσσώρευση υδρογόνου μέσα στο αμάξωμα.

  • Δημιουργία ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης με παρεμπόδιση διαπερατότητας, στιβαρότητα και αντοχή
  • Αισθητήρες υδρογόνου προειδοποιούν και κλείνουν τις κύριες βαλβίδες του ρεζερβουάρ
  • Ρεζερβουάρ υδρογόνου και άλλα εξαρτήματα σχετικά με το υδρογόνο τοποθετούνται έξω από την καμπίνα για να διασφαλίζεται ότι σε περίπτωση διαρροής, αυτό θα διαχέεται εύκολα

Μία δομή που διαχέει αποτελεσματικά και απορροφά την ενέργεια κρούσης μέσα από πολλαπλά εξαρτήματα διασφαλίζει υψηλή ασφάλεια στις συγκρούσεις και προστατεύει τη συστοιχία της μπαταρίας Toyota FC Stack και τα ρεζερβουάρ υδρογόνου κατά τη διάρκεια εμπρόσθιων, πλευρικών ή οπίσθιων συγκρούσεων.

Το πλαίσιο Toyota FC Stack κατασκευάζεται από ένα νέο θερμοπλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα, το οποίο είναι ελαφρύ, ισχυρό και παράγεται εύκολα μαζικά. Αυτό προστατεύει το Toyota FC Stack απορροφώντας τις προσκρούσεις από τις ανωμαλίες του δρόμου και άλλα εμπόδια.

Πλήρης γκάμα προηγμένου εξοπλισμού ασφάλειας, κατάλληλου για οχήματα επόμενης γενιάς

 

Προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας που περιλαμβάνονται στάνταρ:

  • Σύστημα Προ-σύγκρουσης (με ραντάρ χιλιοστρομετρικού κύματος) βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων ή στη μείωση των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης μέσα από προειδοποιήσεις και έλεγχο του φρένου σε μεγάλη πιθανότητα επικείμενης σύγκρουσης.
  • Ένα σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα (Lane Departure Alert) χρησιμοποιεί κάμερα που ανιχνεύει λευκές και κίτρινες σημάνσεις και προειδοποιεί τον οδηγό όταν το όχημα τείνει να βγει από τη λωρίδα του.
  • Το Drive-start Control περιορίζει τις ξαφνικές εκκινήσεις ή την απότομη επιτάχυνση κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του επιλογέα ταχυτήτων.
  • Ένα Μόνιτορ Τυφλού Σημείου – Blind Spot Monitor χρησιμοποιεί ραντάρ για την ανίχνευση οχημάτων σε γειτονικές λωρίδες και υποστηρίζει την προς τα πίσω ορατότητα στην αλλαγή λωρίδων.

 

  1. Άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδίαση του Mirai

Εξωτερικό

Μία νέα τεχνική έχει εφαρμοστεί στη σχεδίαση του εμπρός τμήματος για να δώσει έμφαση στις αριστερές και δεξιές γρίλιες που ‘αντλούν’ αέρα για παροχή οξυγόνου και το σύστημα Ψύξης του FC. Η σχεδιαστική καινοτομία υπογραμμίζει την ατομικότητα του οχήματος.

Το κομψό πλαϊνό προφίλ παραπέμπει στη ρέουσα μορφή μιας σταγόνας νερού που εκφράζει τη φιλοσοφία του οχήματος – άντληση αέρα και αποβολή νερό. Οι ράγες οροφής και το καπό δείχνουν να αναφύονται από το αμάξωμα, δημιουργώντας την εικόνα ενός αυτοκινήτου που αν και πατά γερά στο δρόμο, αποπνέει μία φουτουριστική αίσθηση.

Το πίσω τμήμα του οχήματος αποτυπώνει ι ένα τολμηρό προφίλ με τραπεζοειδές σχήμα που εκτείνεται από το διακοσμητικό της πινακίδας κυκλοφορίας μέχρι το κάτω τμήμα των γωνιών του προφυλακτήρα και προς τα έξω, προς τους τροχούς, ενώ το πάνω μέρος του προφυλακτήρα τονίζει το πλάτος και εκφράζει ένα δυναμικό στήσιμο. Επίσης δημιουργεί μία ζωηρή και καθαρή εικόνα του αέρα που περνά κάτω από τον προφυλακτήρα.

Οι high-tech προβολείς δηλώνουν προηγμένη πολυτέλεια, μέσω μιας καινοτόμου σχεδίασης με εξαιρετικά λεπτό προφίλ, εν σειρά διάταξη των τεσσάρων λυχνιών LED, εμφανείς ψύκτρες και άλλα εξαρτήματα. Τα εμπρός φλας και φώτα είναι ανεξάρτητα από τους προβολείς, διαμορφώνοντας ένα εξαιρετικά λεπτό προφίλ προβολέων ενώ συγχωνεύονται με τις πλαϊνές γρίλιες. Αυτό δημιουργεί μία προηγμένη, αεροδυναμική σχεδίαση που βελτιώνει τη ροή αέρα.

Το Mirai διατίθεται με 17άρες ζάντες αλουμινίου που είναι ελαφρύτερες χάρη στην ειδική διαδικασία χάραξης 7.

Διατίθενται έξι αποχρώσεις αμαξώματος.

Εσωτερικό

Το προφίλ του Mirai συνδέει το εμπρός και πίσω τμήμα με μία ευχάριστη αίσθηση ευρυχωρίας. Αυτό δημιουργεί ένα σοφιστικέ περιβάλλον καμπίνας με μαλακές επενδύσεις στις πόρτες και άλλες επιφάνειες εσωτερικού και ένα πολύ λαμπερό ασημί φινίρισμα παντού.

Τα εμπρός καθίσματα παρέχουν εξαιρετική υποστήριξη και περνούν από μία ολοκληρωμένη διαδικασία παραγωγής μαξιλαριών και ταπετσαριών 8. Ρυθμιζόμενα ηλεκτρικά καθίσματα οκτώ κατευθύνσεων για την επίτευξη της βέλτιστης θέσης και μία λειτουργία οσφυϊκής υποστήριξης προσφέρονται στάνταρ για τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.

Ο κεντρικός πίνακας οργάνων που βρίσκεται στο πάνω επίπεδο του ταμπλό οργάνων περιλαμβάνει ταχύμετρο και οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, χρησιμοποιώντας μία υψηλής ευκρίνειας οθόνη υγρών κρυστάλλων (TFT) 4,2 ιντσών που σχεδιαστικά δίνει την αίσθηση ότι αναδύεται από το ταμπλό. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει τις ενδείξεις χρησιμοποιώντας χειριστήρια τοποθετημένα στο τιμόνι.

Διακόπτες θέρμανσης καθισμάτων και λοιπά χειριστήρια λειτουργούν μέσω ενός ηλεκτροστατικού πάνελ ελέγχου A/C πιέζοντας ελαφρά την επίπεδη οθόνη.

Η άνεση στην καμπίνα διασφαλίζεται από λειτουργίες όπως θέρμανση τιμονιού και καθισμάτων (δύο ρυθμίσεις θερμοκρασίας σε όλα τα καθίσματα) που προσφέρει άμεση θέρμανση ενώ μειώνει σημαντικά την κατανάλωση. Επίσης: πλήρως αυτόματος και ανεξάρτητος έλεγχος θερμοκρασίας αριστερά και δεξιά, κλιματισμός με διακόπτες eco mode, και τεχνολογία καθαρισμού αέρα “Nanoe”10 για αίσθηση φρεσκάδας στην καμπίνα.

Διατίθενται τρεις χρωματικές επιλογές εσωτερικού, όπως η Warm White.

Διάταξη χώρων

Η διάταξη της μπαταρίας επιτρέπει την ύπαρξη ενός πλούσιου αποθηκευτικού χώρου.

  1. Κορυφαία ευστάθεια και αθόρυβη λειτουργία αυξάνουν την οδηγική απόλαυση

Η ισχυρή μπαταρία Toyota FC Stack και ο βέλτιστος έλεγχος ισχύος της μπαταρίας τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα και διασφαλίζουν δυναμική απόκριση σε όλες τις ταχύτητες του οχήματος. Αυτό επιτρέπει άμεση αύξηση ροπής στο πρώτο πάτημα του γκαζιού, και ισχυρή και ομαλή επιτάχυνση στη συνέχεια.

Η συμπεριφορά, η ευστάθεια και η οδηγική άνεση έχουν βελτιωθεί με την τοποθέτηση σημαντικών εξαρτημάτων όπως το Toyota FC Stack και τα ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης κεντρικά κάτω από το πάτωμα, ώστε να επιτυγχάνεται χαμηλό κέντρο βάρους και άριστη κατανομή βάρους εμπρός – πίσω καθώς και η χρήση ενός πολύ άκαμπτου αμαξώματος, που προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία γύρω από την πίσω ανάρτηση.

Το πλήρες κάλυμμα κάτω από το δάπεδο και τα αεροδυναμικά σχεδιασμένα πίσω φώτα μειώνουν την αντίσταση του αέρα και συμβάλλουν στην απόδοση καυσίμου και την ευστάθεια. Διακριτικές αεροτομές στα πίσω φώτα βελτιώνουν επίσης τη σταθερότητα σε ευθεία πορεία.

Στην εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία σε όλες τις ταχύτητες συνεισφέρει ο ηλεκτροκινητήρας, η αεροδυναμική σχεδίαση, η πλήρης στεγανοποίηση όλων των εξαρτημάτων του αμαξώματος, η χρήση ηχοαπορροφητικών υλικών άριστα διατεταγμένων σε όλη την καμπίνα και τα ηχομονωτικά κρύσταλλα στο παρμπρίζ και όλα τα παράθυρα.

Το “Bs” (brake support) mode κάνει αποδοτική χρήση του φρεναρίσματος και βελτιώνει την απόδοση πέδησης όταν ο οδηγός επιθυμεί να μειώσει σημαντικά την ταχύτητα του οχήματος όπως σε παρατεταμένες κατηφορικές διαδρομές.

Mirai – Κύριες Προδιαγραφές

Μήκος 4.890 mm
Πλάτος 1.815 mm
Ύψος 1.535 mm
Μεταξόνιο 2.780 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.535/1,545 mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 mm
Εσωτερικό μήκος 2.040 mm
Εσωτερικό πλάτος 1.465 mm
Εσωτερικό ύψος 1.185 mm
Απόβαρο 1.850 kg
Καθίσματα 4

 

1 Ιαπωνική λέξη για το μέλλον

2 Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε περιοχές όπου υπάρχουν σταθμοί υδρογόνου και σε γειτονικές περιοχές.

3 Μέτρηση της Toyota κατά τον ανεφοδιασμό σε σταθμό υδρογόνου με πίεση 70 MPa υπό τις συνθήκες του Προτύπου SAEe J2601 (θερμοκρασία περιβάλλοντος: 20°C, πίεση ρεζερβουάρ υδρογόνου κατά τον ανεφοδιασμό: 10 MPa). Ο χρόνος ποικίλει ανάλογα με την πίεση ανεφοδιασμού και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

4 Κανάλια σε περίτεχνο τρισδιάστατο πλέγμα. Βελτιώνει τη διασπορά του αέρα (οξυγόνο) επιτρέποντας επομένως την ενιαία παραγωγή ηλεκτρισμού στις επιφάνειες των κελιών.

5 Μέχρι το Νοέμβριο του 2014, σύμφωνα με έρευνα της TMC.

6 Μάζα υδρογόνου Προς βάρος ρεζερβουάρ

7 Διαδικασία παραγωγής που χρησιμοποιήθηκε για μείωση του βάρους των αλουμινένιων ζαντών. Αφαιρέθηκε μέταλλο μεταξύ δίσκου και ζάντας για μείωση του βάρους κάθε αλουμινένιου τροχού κατά 500 gr περίπου.

8 Στην προηγούμενη διαδικασία, οι επενδύσεις των καθισμάτων τοποθετούνταν μετά τη χύτευση των μαξιλαριών. Κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης του αφρού των μαξιλαριών, τα καλύμματα των καθισμάτων τοποθετούνται σε καλούπια και το υλικό ουρεθάνης εισέρχεται απευθείας σε αυτά.

9 Σήμα κατατεθέν της Panasonic Electric Works Co. Ltd.

The Toyota Mirai Brings the Future to Your Driveway

Fuel Cell Electric Sedan Marks Turning Point for Zero-Emission Vehicles Range and Refuel Time Compete with Traditional Internal Combustion Engines World-Class, 360 Degree Ownership Experience Available for Sale or Lease in California Beginning Fall 2015

November 17, 2014

2016 Toyota Mirai Fuel Cell Sedan Product Information

TORRANCE, Calif., (Nov. 17, 2014) – For the second time in a generation, Toyota has re-imagined the future of mobility.

The Toyota Mirai is a four-door, mid-size sedan with performance that fully competes with traditional internal combustion engines – but it uses no gasoline and emits nothing but water vapor. The groundbreaking fuel cell electric vehicle is powered by hydrogen, re-fuels in about five minutes, and travels up to 300 miles on a full tank.

Mirai will be available to customers in California beginning in fall 2015, with additional markets tracking the expansion of a convenient hydrogen refueling infrastructure. Powered by an industry-leading fuel cell electric drivetrain and supported by an exceptional 360-degree ownership experience, Mirai marks a turning point for consumer expectations for a zero-emission vehicle.

Making its Mark with Performance

In its basic operation, a fuel cell vehicle works much like a battery electric vehicle. But instead of the large drive battery, Mirai’s fuel cell stack combines hydrogen gas from tanks with oxygen to produce electricity that powers the electric motor.

Toyota’s proprietary fuel cell stack represents a major leap forward in performance, delivering one of the world’s best power outputs of 3.1 kW/L at a dramatically reduced size that fits under the front driver and passenger seats. The system provides Mirai with a maximum output of 153hp, accelerating from 0-60 in 9.0 seconds and delivering a passing time of 3 seconds from 25-40 mph.

What’s more, thanks to fuel cell technology’s versatility and adaptability, the Mirai offers performance options that go well beyond a traditional automobile. In fact, the vehicle will be offered with an optional power take off (PTO) device that enables Mirai to serve as a mobile generator in case of emergency. With the PTO accessory, Mirai is capable of powering home essentials in an average house for up to a week in an emergency – while emitting only water in the process.

Safe and Reliable Transportation

Toyota began fuel cell development in Japan in the early 90s and have developed a series of fuel cell vehicles, subjecting them to more than a million miles of road testing. In the last two years alone, fuel cell test vehicles have logged thousands of miles on North American roads. This includes hot testing in Death Valley, cold testing in Yellowknife, Canada, steep grade hill climbs in San Francisco and high altitude trips in Colorado. The Toyota-designed carbon fiber hydrogen tanks have also undergone extreme testing to ensure their strength and durability in a crash.

This extended legacy of research and development is reflected in Mirai’s safety and reliability. At Toyota’s advanced Higashifuji Safety Center, the vehicle has been subjected to extensive crash testing to evaluate a design specifically intended to address frontal, side and rear impacts and to provide excellent protection of vehicle occupants. A high level of collision safety has also been achieved to help protect the fuel cell stack and high-pressure tanks against body deformation.

Mirai will also feature a broad range of standard onboard safety technologies, including vehicle pre-collision, blind spot monitor, lane departure alert, drive start control and automatic high beams.

Focused on the Consumer

Toyota believes that outstanding vehicle performance must be matched by an exceptional ownership experience. And Toyota is committed to delivering on that promise.

When it hits the market in 2015, customers can take advantage of Mirai’s $499 per month/36 month lease option, with $3649 due at lease signing, or purchase the vehicle for $57,500. With combined state and federal incentives of $13,000 available to many customers, the purchase price could potentially fall to under $45,000.

The vehicle will be matched by a comprehensive, 360-degree Ownership Experience offering a range of services, including:

24/7 concierge service, with calls answered by a dedicated fuel cell representative; 24/7 enhanced roadside assistance, including towing, battery, flat tire assistance, trip interruption reimbursement, and loaner vehicle; Three years of Toyota Care maintenance, which covers all recommended factory maintenance, up to 12,000 miles annually; Eight-year/100,000-mile warranty on fuel cell components; Entune and three years of complimentary Safety Connect, including hydrogen station map app; and, Complimentary hydrogen fuel for up to three years.

Building a Convenient Refueling Infrastructure

In addition, Toyota continues to support the development of a convenient and reliable hydrogen refueling infrastructure.

Research at the University of California Irvine’s Advanced Power and Energy Program (APEP) has found that 68 stations, located at the proper sites, could handle a FCV population of at least 10,000 vehicles. Those stations are on their way to becoming a reality. By the end of 2015, 3 of California’s 9 active hydrogen stations and 17 newly-constructed stations are scheduled to be opened to the general public, with 28 additional stations set to come online by the end of 2016, bringing the near-term total to 48 stations.

Nineteen of those 48 stations will be built by FirstElement Fuels, supported by a $7.3 million loan from Toyota. The company has also announced additional efforts to develop infrastructure in the country’s Northeast region. In 2016, Air Liquide, in collaboration with Toyota, is targeting construction of 12 stations in five states – New York, New Jersey, Massachusetts, Connecticut, and Rhode Island.