hc-liquid-piston-bloomfield-new-engine-20141119

Πριν από 2 περίπου χρόνια, η Liquidpiston είχε παρουσιάσει στο κοινό τον X2, έναν περιστροφικό κινητήρα με θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 75%. Τώρα, η Liquidpiston παρουσίασε τον X Mini που με χωρητικότητα 2 πρωτεύοντα κινούμενα μέρη, βάρος που δεν ξεπερνά το 1.5 κιλό και διαστάσεις συγκρίσιμες με αυτές ενός smartphone, δείχνει πως η τεχνολογία της εταιρίας μπορεί να συρρικνωθεί και να προσαρμοστεί για πληθώρα εφαρμογών.

Όπως και ο X2, έτσι και ο X Mini δεν είναι Wankel. Λειτουργεί με τον “High Efficiency Hybrid Cycle” της Liquidpiston, έχει πολύ μεγαλύτερη συμπίεση από τον Wankel, δεν έχει τις υψηλές εκπομπές ρύπων του Wankel και τέλος, τα apex seals δεν είναι στον ρότορα, αλλά στον στροφαλοθάλαμο, που σημαίνει πως ο κινητήρας δεν καταναλώνει λάδι. Από την άλλη, το alpha πρωτότυπο που παρουσιάστηκε προ ολίγων ημερών, έχει χωρητικότητα 70 κ.εκ. και αποδίδει 3.5 ίππους. Όταν βγει στην παραγωγή δε, θα αποδίδει περισσότερους από 5 ίππους στις 15.000 περίπου σ.α.λ. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι δεν θα έχει κραδασμούς και δεν θα παράγει θόρυβο.

Η Liquidpiston πιστεύει πως ο X Mini θα επιτρέψει εφαρμογές που δεν ήταν μέχρι τώρα δυνατές με την υπάρχουσα τεχνολογία ενώ στις αρχές του 2015, θα ξεκινήσει έναν διαγωνισμό, στον οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλλουν την δική τους ιδέα για μία νέα εφαρμογή και αν κερδίσουν. Ο νικητής, θα κερδίσει χρηματικό έπαθλο.