bmw-i8-hybrid-interior9-m

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή, ως επί το πλείστον, διαθέτουν κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης, και υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό. Ο κυριότερος είναι η άφθονη ροπή των ηλεκτροκινητήρων διαθέσιμη από χαμηλά που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται χωρίς καμία δυσκολία. Όμως, είναι θέμα χρόνου ώσπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκτήσουν κιβώτια πολλαπλών ταχυτήτων. Ένα παράδειγμα είναι το BMW i8, το οποίο έχει κιβώτιο 2 ταχυτήτων, αν και το γερμανικό sportscar δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Τα μειονεκτήματα των υπαρχόντων κιβωτίων εμφανίζονται μόλις οδηγήσεις τα αυτοκίνητα εκτός πόλης. Μέσα σε αυτή είναι πολύ ικανά, ευέλικτα και με ακαριαίες επιταχύνσεις, αλλά μόλις βγεις στον αυτοκινητόδρομο η αποφόρτιση της μπαταρίας γίνεται πολύ πιο γρήγορη, με αποτέλεσμα και την μείωση της αυτονομίας. Ποια είναι η λύση; Η προφανέστατη.

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά, η ZF αυτή τη στιγμή εργάζεται πάνω σε ένα κιβώτιο πολλαπλών ταχυτήτων για ηλεκτρικά οχήματα, με τον διευθυντή ελέγχου της ZF Powertrain Technology, James Potter, να δηλώνει χαρακτηριστικά:

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα, θα έλεγα πιθανότατα θα αυξηθούν έως τις 3 ή 4 ταχύτητες. Οι δύο ταχύτητες είναι το επόμενο βήμα, και θα αποτελέσουν την επόμενη γενιά

Χρησιμοποιώντας 4 σχέσεις θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να κάνουν τα αυτοκίνητά τους ακόμη πιο αποτελεσματικά, ειδικά έξω από την πόλη, ενώ μέσα στην πόλη, η κίνηση θα είναι ακόμα καλύτερη, χρησιμοποιώντας τις δυο πρώτες σχέσεις.