Cadillac-ATS-V-Sedan-and-Coupe-2016-6

Αν ρίξει κανείς μία ματιά στις τελευταίες ειδήσεις που αφορούν την Cadillac, θα διαπιστώσει πολύ εύκολα πως κάνει μία τίμια προσπάθεια να αλλάξει την εικόνα της. Από την πρόσφατη μεταφορά των κεντρικών της γραφείων στη Νέα Υόρκη, μέχρι τις δηλώσεις των στελεχών της και την προαναγγελία των μελλοντικών της μοντέλων. Αυτή η προσπάθεια αλλά και η κατεύθυνση στην οποία θέλει να κινηθεί η Αμερικανική εταιρία, αντικατοπτρίζεται για άλλη μία φορά από τις δηλώσεις του Uwe Ellinghaus, του Επικεφαλής Marketing της Cadillac.

Ο Johan de Nysschen, το αφεντικό μου και εγώ, πάντα λέγαμε πως θέλουμε να χτίσουμε την πρώτη μάρκα πολυτελείας που απλά τυγχάνει να κατασκευάζει αυτοκίνητα. Ακούγεται αστείο αλλά είμαστε πολύ σοβαροί.

Βέβαια, εφόσον η περιοχή στην οποία θέλει να εγκατασταθεί η Cadillac είναι αυτή, η σύγκριση με το Γερμανικό κατεστημένο είναι αναπόφευκτη. Ο Ellinghaus όμως τραβά μία διαχωριστική γραμμή:

Μηχανολογικά, έχει νόημα να “συγκρίνουμε” τα αυτοκίνητα μας με αυτά της BMW. Από επικοινωνιακής άποψης όμως, δεν πρέπει να ακολουθήσουμε αυτόν τον κανόνα.

Σύμφωνα με τον Ellinghaus, η Cadillac δεν πρέπει να ορίζεται από φράσεις όπως “Αμερικανική πολυτέλεια” ή “όχι πλέον το αμάξι του παππού σου”. Η καμπάνια της Cadillac πρέπει να αποπνέει σιγουριά και όχι απλά να λέει στο κοινό ότι η μάρκα είναι πολυτελείας.

Η Louis Vuitton δεν λέει ότι είναι μάρκα πολυτελείας. Απλά είναι. Έπειτα, δεν έχει νόημα. Συνειδητοποιούμε πως ακόμα και στις Η.Π.Α., ο κόσμος δεν καταλαβαίνει σε τι είναι διαφορετική η “Αμερικανική πολυτέλεια”  από την Ευρωπαϊκή.

Ίσως γι’ αυτό λέει ο Ellinghaus ότι “όταν προσλαμβάνω ανθρώπους δεν χρειάζομαι petrolheads”. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο marketing της Cadillac, δεν είναι αυτοί που χρειάζεται η εταιρία. Χρειάζεται “ανθρώπους με εμπειρία σε άλλες βιομηχανίες με μάρκες πολυτελείας” ώστε να καταφέρει να περάσει το μήνυμα που θέλει να περάσει και φυσικά, να έχει τα προϊόντα να στηρίξουν αυτό το μήνυμα.