audi_rs_3_sportback

Η Audi παρουσίασε πριν λίγα λεπτά τη νέα της hatchback πολεμική μηχανή. Το νέο RS3 Sportback είναι επίσημα γεγονός και κατακτάει την κορυφή του δυνατότερου compact αυτοκίνητο στην premium, και όχι μόνο κατηγορία, παίρνοντας το στέμμα από την Mercedes A45 AMG. Θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από τον ερχόμενο Μάρτιο, με τους ιθύνοντες της εταιρίας να δηλώνουν ότι θα κοστίζει παραπλήσια με το υπάρχον μοντέλο, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από το καλοκαίρι του 2015.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από τον 2,5-λιτρο TFSI πεντακύλινδρο κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό, καθώς αυτός με πίεση υπερπλήρωσης στα 1,3 bar αποδίδει 367 άλογα και 465 Nm ροπή, διαθέσιμη από τις 1.625 έως 5.550 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο 7-τάχυτο S-Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται ταχύτερα από αυτές του σημερινού μοντέλου. Η κίνηση, φυσικά, περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος Quattro, που είναι εφοδιασμένο με torque vectoring, προσφέροντας μεγαλύτερη απόλαυση και συμμετοχή από τον οδηγό, ενώ αναλόγως τις συνθήκες μπορεί να στείλει την κίνηση στον πίσω άξονα από 50% έως και 100%. Τα παραπάνω νούμερα επιτρέπουν στο βάρους 1.520 κιλών αμάξωμα να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,3 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 280 χλμ/ώρα, αν ο χρήστης ζητήσει από την εταιρία να ξεκλειδώσει τον ηλεκτρονικό περιοριστή που βρίσκεται στα 250 χλμ/ώρα. Παρόλο τις εκρηκτικές του επιδόσεις, η γερμανική εταιρία δηλώνει ευθαρσώς ότι η μέση κατανάλωση του Audi RS3 Sportback είναι 8,1 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 189 γρ/χλμ., ενώ πληροί τις προδιαγραφές του Euro6.

audi_rs_3_sportback_2

Στιλιστικά, η δεύτερη γενιά του RS3 φοράει ένα νέο bodykit με φαρδύτερα φτερά, με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα να έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα και το σήμα της Audi να δεσπόζει στο κέντρο. Στο κάτω μέρος της κυψελοειδούς εξάγωνης μάσκας βρίσκεται το λογότυπο Quattro, που πρωτοείδαμε στο RS6, με τα LED φωτιστικά σώματα να είναι ελαφρώς αλλαγμένα. Διακριτικές είναι οι πλαϊνές ποδιές, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή, με τον προφυλακτήρα να ενσωματώνει τον διαχύτη και τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στους προφυλακτήρες και στα καπάκια των εξωτερικών καθρεφτών υπάρχουν ματ αλουμινένιες λεπτομέρειες. Ακόμα, τα μετατρόχια του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί, με το εμπρός να είναι κατά 24 χλστ. φαρδύτερο και να φτάνει τα 1.559 χλστ., ενώ το πίσω μεγαλύτερο κατά 4 χλστ., φτά