F1 Grand Prix of Russia - Qualifying

Ο επικεφαλής της Toro Rosso, Franz Tost, είναι υπεύθυνος για την εξέλιξη των νέων ταλέντων της ομάδας της Red Bull, που αποκομίζουν εμπειρίες με την μικρότερη ομάδα και αξιολογούνται σε πρώτη φάση. Οι Sebastian Vettel και Daniel Ricciardo πέρασαν από αυτό το στάδιο στην αρχή της καριέρας τους και τη σεζόν που μας πέρασε, ήταν η σειρά του Daniil Kvyat να αξιολογηθεί.

Μπορεί οι αριθμοί να έδειξαν πως ο Jean-Eric Vergne ήταν καλύτερος από το νεαρό Ρώσο, όμως, η ομάδα έμεινε άκρως ικανοποιημένη από εκείνον, δίνοντάς του την ευκαιρία να οδηγήσει για τη Red Bull το 2015. Μάλιστα, ο Tost διέκρινε τέτοια στοιχεία πάνω του, που μπορούν να τον οδηγήσουν στην κορυφή.

Ο Daniil έκανε εξαιρετική δουλειά σαν πρωτάρης και έδειξε σε αυτή την πρώτη του χρονιά στην F1, πως είναι ένας πολύ γρήγορος οδηγός, που έχει τις δυνατότητες να γίνει ένας από τους κορυφαίους.

Το ισχυρό κίνητρο που διαθέτει για να μαθαίνει και να πετυχαίνει, η εστίαση στο πώς να βελτιώνει την απόδοσή του κατά τη διάρκεια της σεζόν, το μεγάλο ταλέντο του και η μαχητική στάση του, είναι τα στοιχεία που του έδωσαν την ευκαιρία να κάνει γρήγορα το βήμα και να προχωρήσει στην RBR για το επόμενο έτος.

Όσο για την ομάδα του, μπορεί ο στόχος της εξάδας να χάθηκε, αλλά υπήρξαν θετικά στοιχεία. Αρχικά, η σαφής βελτίωση της αξιοπιστίας του μονοθεσίου και έπειτα, το γεγονός πως δούλεψαν σωστά όλες οι αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.

F1 Testing in Bahrain - Day One

Αν κοιτάξουμε τους στόχους μας για το 2014, θέλαμε να τερματίσουμε τουλάχιστον στην έκτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και εμείς καταλήξαμε έβδομοι, αλλά θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με το ότι κάναμε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια.

Οι χειμερινές δοκιμές ήταν εξαιρετικά απογοητευτικές. Τα προβλήματα αξιοπιστίας σήμαιναν πως η STR9 κάλυψε μόνο τη μισή απόσταση σε σχέση με τα αυτοκίνητα που κινούνταν από τη Mercedes και αυτό μας έβαλε σε μεγάλο μειονέκτημα για την έναρξη της σεζόν.

Από 38 εκκινήσεις, δεν τερματίσαμε 10 φορές, αλλά, εννέα από τις εγκαταλείψεις ήρθαν στους πρώτους δέκα αγώνες, μέχρι το Γερμανικό Grand Prix. Η μια οφειλόταν σε σύγκρουση, πέντε οφείλονταν σε πρόβλημα της Toro Rosso και οι υπόλοιπες τέσσερις σχετίζονταν με τη μονάδα ισχύος. Ο Jean-Eric ολοκλήρωσε όλους τους αγώνες από την Αυστρία και μετά. Αυτό σημαίνει ότι η γενική τάση, όσον αφορά την αξιοπιστία, ήταν θετική και αυτό είναι κάτι που πρέπει να μεταφέρουμε στο 2015.

Σημειώσαμε πρόοδο με τις εργασιακές πρακτικές μας. Όλες οι αναβαθμίσεις που φέραμε, όπως αυτές στη Μελβούρνη, την Αυστρία, τη Σιγκαπούρη και την Ιαπωνία, λειτούργησαν καλά, ενώ και από την πλευρά της κατασκευής κάναμε επίσης πρόοδο. Τα τμήματα ήταν καλύτερης ποιότητας και έδεσαν μαζί πολύ καλύτερα. Οπότε, συγχαρητήρια σε όλα τμήματα, εργαζόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]