ferrari laferrari production line

Η Ferrari διαχωρίζεται από την Fiat και οι 7.000 πωλήσεις ετησίως ίσως αποτελέσουν παρελθόν, με μια δήλωση του Sergio Marchionne να τροφοδοτεί το γεγονός αυτό. Συγκεκριμένα, ο CEO της FCA δήλωσε αινιγματικά:

Αν η αποκλειστικότητα γίνει απρόσιτη, δεν είναι πλέον αποκλειστικότητα. Ας μην κοροϊδευόμαστε εδώ. Είμαστε στην βιομηχανία που πουλάμε αυτοκίνητα σε ανθρώπους.

Παραμένει ασαφές το αν ο Marchionne θέλει να πουλά 8.000, 9.000, 10.000 ή και περισσότερες χιλιάδες Ferrari ετησίως, με την αγορά να διψά γι’αυτές, μιας και οι λίστες αναμονής παραγγελιών μιας νέας Ferrari, είναι μεγάλες, και οι μήνες αναμονής αρκετοί. Ωστόσο, ο περιορισμός των 7.000 πωλήσεων που είχε θέσει για χρόνια τώρα ο Luca Di Montezemolo, αλλά και οι προηγούμενοι περιορισμοί στον ρυθμό παραγωγής, κρατούσαν τις τιμές των μεταχειρισμένων Ferrari αρκετά ψηλά, ενώ δεν είναι τυχαίο, πως τα 8 από τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε δημοπρασία μέσα στο 2014, ήταν Ferrari, με την πιο ακριβή να είναι μια 250 GTO, που έπιασε τα 28,5 εκατ. ευρώ.