Nissan Micra facelift 2013

H Nissan το 2010 ανακοίνωσε πως μεταφέρει τη παραγωγή του Micra από το εργοστάσιο του Σάντερλαντ της Αγγλίας στη πόλη Τσενάι της Ινδίας, προκειμένου να ελευθερώσει τη δυναμικότητα του εργοστάσιο για την αυξημένη παραγωγή του Juke, ενώ μέσα στο 2014, ανακοίνωσε πως η επόμενη γενιά του Micra θα κατασκευάζεται στην Γαλλία, στο εργοστάσιο της Renault στο Le Mans και η συναρμολόγηση του θα γίνεται στο εργοστάσιο Flins.

H παραγωγή του σασί του αυτοκίνητου θα ξεκινήσει στα τέλη του 2016, και γι’αυτό το σκοπό η γαλλική εταιρία επενδύει 7 εκατ. ευρώ για την αγορά νέων μηχανημάτων και εργαλείων, με στόχο την παραγωγή 132.000 μονάδων ετησίως.

Το νέο ευρωπαϊκό Micra αναμένεαι να βασίζεται πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF, με το ινδικό Indianautosblog να αναφέρει πως το ασιατικό μοντέλο που θα κατασκευάζεται στην Ινδία, θα βασίζεται πάνω στη παλιά και φθηνή V-πλατφόρμα της Nissan.

Η κίνηση αυτή, όσο περίεργη και αν φανεί σε κάποιους δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται από κάποια αυτοκινητοβιομηχανία. Κάτι παρόμοιο έχει κάνει και η Toyota με το Yaris που κατασκευάζεται στη Γαλλία να είναι εντελώς διαφορετικό από το Yaris που κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη. Το ευρωπαϊκό Micra θα είναι τεχνολογικά προηγμένο, ενώ αυτό της Ασίας θα είναι φθηνότερο, μιας και η παλαιότερη πλατφόρμα θα επιτρέψει τη Nissan να τιμολογήσει φθηνότερα το αυτοκίνητο στις αναδυόμενες αγορές.