Nissan IDx Freeflow and IDx Nismo concepts

Η Nissan το πήρε απόφαση να μην περάσει τελικά στη παραγωγή το IDx, το Q50 Eau Rouge αλλά και το BladeGlider, επειδή θέλει να δώσει έμφαση σε αυτοκίνητα που θα κάνουν μεγάλες πωλήσεις. Θέλοντας να ακολουθήσει τα βήματα της Volkswagen, η μη παραγωγή των παραπάνω αυτοκινήτων οφείλεται στη φυγή δύο μεγαλοστελεχών της Nissan, του Andy Palmer, που έφυγε για την Aston Martin, και τον Johan De Nysschen, που ανέλαβε τα ηνία της Cadillac.

Ο Palmer ήταν εκείνος που είχε υποσχεθεί την έκδοση παραγωγής του BladeGlider, με τον De Nysschen να ήθελε το γρήγορο Q50 στη παραγωγή. Η Nissan τη περίοδο αυτή εργάζεται πάνω στην επόμενη γενιά του GT-R που θα είναι υβριδική, αλλά και το νέο Z μοντέλο, το οποίο ίσως τελικά να μην δει και αυτό το φως της παραγωγής.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Carlos Ghosn, CEO της Renault-Nissan από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, δήλωσε πως υποστηρίζει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας να αγοράσει κρατικά ομόλογα για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής οικονομίας. Το πρόγραμμα ο Ghosn πιστεύει πως θα αυξήσει την ρευστότητα, θα διατηρήσει χαμηλά τα επιτόκια, δίνοντας τον χρόνο που απαιτείται στις Χώρες για να προσαρμόσουν τις οικονομίες τους. Τέλος, σε ότι αφορά την χαμηλή συναλλαγματική αξία του ευρώ, είπε πως η μείωση αυτή θα βοηθήσει στις εξαγωγές.