Renault: Λίγα κομμάτια μεταφέρθηκαν από το PU του 2014 σε αυτό του ’15

Σχετικά άρθρα

Rob White

Χθες διάβασες πως οι άνθρωποι της Renault εντόπισαν τα προβλήματα του Energy F1-2014 στην ανάφλεξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατ’ επέκταση στο turbo και όχι στο ERS, όπως ήθελαν οι φήμες. Στο Viry ξόδεψαν το μεγαλύτερο μέρος των 32 διαθέσιμων “κλειδιών” για την εξέλιξη του κινητήρα και στοχεύουν στο νέο πρωτάθλημα σε τουλάχιστον 5 νίκες, με τον τεχνικό διευθυντή Rob White να αποκαλύπτει μερικές λεπτομέρειες παραπάνω για τις εργασίες που έγιναν πάνω στο νέο PU, το οποίο θα κουβαλήσει λίγα κομμάτια από το -όχι και τόσο επιτυχημένο- περσινό.


Έχουμε κάνει κάποιες θεμελιώδεις αλλαγές για να κερδίσουμε σε απόδοση και αξιοπιστία. Έχουμε αναβαθμίσει κάθε σύστημα και υποσύστημα, με προτεραιότητα σε κομμάτια που θα δώσουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση. Οι κυριότερες αλλαγές αφορούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), τον υπερσυμπιεστή και την μπαταρία.

Ο ICE θα έχει νέο θάλαμο καύσης, νέας φιλοσοφίας σύστημα εξάτμισης και νέες μεταβλητές τρομπέτες, όπως επιτρέπεται από τους κανονισμούς του 2015. Ο συμπιεστής είναι πιο αποτελεσματικός, ενώ τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν σε πιο πιεσμένη χρήση. Η μονάδα του 2014 ήταν καλή ως προς το κέντρο βάρους, ωστόσο, έχουμε βελτιώσει το packaging ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία της ένταξης (του PU) στο σασί.

Επιπλέον, πολλά συστήματα και λειτουργίες έχουν εξορθολογιστεί και απλουστευτεί, για να διευκολυνθεί περαιτέρω το έργο. Με λίγα λόγια, υπάρχουν πολύ λίγα κομμάτια που μεταφέρθηκαν από τη μονάδα ισχύος του 2014 σε αυτή του 2015.

Η Renault προχώρησε σε μια ακόμη αναδιάρθρωση του τεχνικού προσωπικού της, με τον White να αναλαμβάνει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή, έχοντας στενή συνεργασία με τον πρώην επικεφαλής παραγωγής Jean-Paul Gousset, ο οποίος μετατίθεται στο ρόλο του διευθυντή απόδοσης. Παράλληλα, δημιουργήθηκε ένα νέο τμήμα ανάπτυξης, με επικεφαλής τον Naoki Tokunaga, με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της αξιοπιστίας. Τέλος, ο Remi Taffin θα αναλάβει έναν διευρυμένο ρόλο, επιβλέποντας και τις λειτουργίες του εργοστασίου.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...