Renault 5 6x6 (1)

Μπορεί στη μνήμη των περισσότερων μας, να έχει μείνει χαραγμένο το Renault 5 Turbo, αλλά ένας Γάλλος, o Christian Leotard είχε κατασκευάσει, την δεκαετία του 1980 μια 6×6 παραλλαγή του Renault 5. O Leotard στα τέλη της δεκαετίας του 1970 είχε ετοιμάσει και ένα Range Rover 6×6 και το 1980 αποφάσισε να παίξει με ένα 6×6 Renault 5.


Η κατασκευή του έγινε για να τρέξει στο Rally Dakar του 1990, εκεί όπου και τερμάτισε. Στη συνέχεια ο Γάλλος δεν ήταν ευχαριστημένος από το κατόρθωμά του και θέλησε να κατασκευάσει κάτι πιο δυνατό. Κάπως έτσι γεννήθηκε ένα δεύτερο Renault 5 6×6, όπου στο μπροστά μέρος φορούσε τον κινητήρα από ένα 5 Alpine και στο πίσω τον κινητήρα από ένα Renault 5 Turbo. Υπήρχαν δύο κιβώτια ταχυτήτων στο εσωτερικό που λειτουργούσαν συγχρονισμένα.

Δυστυχώς η ακραία αυτή δημιουργία δεν υπάρχει σήμερα, μιας και καταστράφηκε το 2003 κατά τη διάρκεια μιας πυρκαγιάς. Ωστόσο το αυτοκίνητο που έτρεψε στο Dakar βρίσκεται κρυμμένη σε ένα μουσείο στις Κάνες, περιμένοντας κάποιος να του δώσει σημασία.