P-20150219-00266_HiRes JPEG 24bit RGB

Το power unit της Renault δέχθηκε σημαντικές αλλαγές για το 2015 και όπως είναι λογικό, αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα στις δοκιμές. Ο Daniel Ricciardo οδήγησε χθες στην πρώτη ημέρα του τεστ της Βαρκελώνης και δηλώνει πως ο Energy F1-2015 δεν βρίσκεται για την ώρα στο επίπεδο που θέλει η Red Bull. Ο κινητήρας βρίσκεται ακόμη στο στάδιο των ρυθμίσεων, πράγμα που δεν θα προκαλέσει προβλήματα, αν όλα τα θέματα έχουν λυθεί μέχρι τη Μελβούρνη.

Είμαστε ακόμα στο στάδιο της εξομάλυνσης. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε με τον κινητήρα και την συμπεριφορά του. Αλλά την ίδια στιγμή, δεν περιμέναμε να είμαστε εκεί. Κάποιοι άλλοι είναι λίγο πιο μπροστά για την τώρα, αλλά στη Μελβούρνη θα είμαστε εκεί που πρέπει.

Πιστεύω ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα λύθηκαν σήμερα (σ.σ. χθες). Τώρα κάνουμε μικρορυθμίσεις για να βελτιωθεί η οδηγησιμότητα και να βάζουμε τη δύναμη κάτω όταν το χρειαζόμαστε. Όσον αφορά τα γενικά προβλήματα, είναι ΟΚ. Δεν κάνουμε 100 γύρους, αλλά δεν χρειάστηκε αλλαγή κινητήρα, όπως στη Χερέθ. Έτσι, σίγουρα κάνουμε πρόοδο σε αυτό τον τομέα.

P-20150219-00289_HiRes JPEG 24bit RGB

Ο Αυστραλός δεν δείχνει να απογοητεύεται με την τωρινή κατάσταση, αφού και πέρυσι η Red Bull αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στις δοκιμές, τερμάτισε όμως στην δεύτερη θέση του πρώτου αγώνα (πριν ακυρωθεί). Έτσι, ακολουθεί την ίδια τακτική ψυχολογικά, περιμένοντας τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα της σεζόν, για να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να απογοητευτείς. Δεν είμαι απογοητευμένος. Θέλω κιόλας να τρέξω και στη Μελβούρνη θα είμαστε εκεί που πρέπει. Αλλά, εάν ξεκινήσει (η σεζόν) και δεν είμαστε ακόμα εκεί, τότε γίνεται λίγο απογοητευτική (η κατάσταση).

Εχθές, ο Daniel συμπλήρωσε 59 γύρους, με τον ταχύτερό του να τον φέρνει στην τρίτη θέση των χρόνων, και σήμερα συνεχίζει το πρόγραμμα της ομάδας, μέσα στο κόκπιτ της RB11.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]