_79P2310

Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας έχουν στραφεί στην κατάσταση της υγείας του Fernando Alonso και δικαίως αφού ο Ισπανός παρέμεινε για τρίτο βράδυ στο νοσοκομείο, με την αιτιολογία της Mclaren να μην πείθει, όμως, αύριο ξεκινάει το τελευταίο χειμερινό τεστ και η Honda δεν έχει καταφέρει να λύσει το πρόβλημα στην MGU-K.

Ένα πρόβλημα, που περιόρισε σημαντικά τα χιλιόμετρα της MP4-30 τις προηγούμενες τέσσερις ημέρες δοκιμών και εντοπίζεται στη φλάντζα της μονάδας MGU-K. Μάλιστα, η Honda δημιούργησε για την τρίτη ημέρα δοκιμών μια επανασχεδιασμένη φλάντζα, στην Ευρωπαϊκή της βάση στο Milton Keynes, όμως κι αυτή απέτυχε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του έγκυρου Autosport, το συγκεκριμένο πρόβλημα ταλαιπώρησε πολύ και τους υπόλοιπους κατασκευαστές το 2014 και οι πηγές αναφέρουν πως δεν υπάρχει γρήγορη λύση. Έτσι, για να δώσει περισσότερο χρόνο στην Honda να βρει την κατάλληλη γιατρειά, η McLaren σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία της πάνω στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας (KERS), κατασκευάζοντας ως προσωρινή λύση μια δικιά της φλάντζα, που θα χρησιμοποιηθεί στην Βαρκελώνη μαζί με την μονάδα MGU-K της Honda.

Στην McLaren συνεχίζουν να δηλώνουν πως γνωρίζουν την πραγματική ταχύτητα του νέου τους μονοθεσίου, όμως, για την ώρα, δεν φαίνεται να αποδίδει η τακτική “ταχύτητα πρώτα-αξιοπιστία μετά”. Στο Woking έχουν μπροστά τους 4 ημέρες δοκιμών και δυο εβδομάδες, για να παρουσιαστούν βελτιωμένοι στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος, στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.

[Photo Copyrights: LAT Photographic/McLaren F1 Team]