Η Renault κοντεύει να μειώσει στο μισό τη διαφορά δύναμης από το PU της Mercedes

Σχετικά άρθρα

P-20150221-00223_HiRes JPEG 24bit RGB

Ευχαριστημένοι έμειναν οι άνθρωποι της Renault με την πρόοδο που σημειώθηκε στο δεύτερο χειμερινό τεστ της χρονιάς. Σύμφωνα με τον Remi Taffin, Επιχειρησιακό Διευθυντή της Reanult Sport F1, οι δυο ομάδες που προμηθεύει η εταιρεία με κινητήρες, ολοκλήρωσαν το πλήρες πρόγραμμά τους. Και οι τέσσερις οδηγοί συμπλήρωσαν τα χιλιόμετρα ενός αγωνιστικού τριημέρου, προσομοιώνοντας ελεύθερες δοκιμές, κατατακτήριες, αλλά και τον αγώνα, με την Renault να στρέφει πλέον την προσοχή της στην απόδοση του Energy F1-2015.

Από τεχνικής άποψης είμαστε έτοιμοι για τη Μελβούρνη και τα πάντα έχουν ελεγχθεί. Αλλά δεν παράγουμε ακόμη το επίπεδο απόδοσης που θα θέλαμε. Αυτό είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να εστιάσουμε κατά τον τελευταίο γύρο των επίσημων δοκιμών. Τουλάχιστον, ξεκινάμε από μια σταθερή βάση.

Μέχρι στιγμής, έχουμε πιέσει το ERS στα όριά του και έχουμε εστιάσει τις προσπάθειές μας γύρω από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το turbo. Για αυτά τα δύο τελευταία στοιχεία, βρισκόμαστε εν αναμονή νέων εξαρτημάτων και λογισμικού. Τέλος, γνωρίζουμε ότι μπορεί να υπάρξουν ορισμένα ζητήματα με την οδηγησιμότητα (του PU) το πρώτο πρωί, δεδομένου ότι είναι μια περιοχή που δεν ήμασταν προηγουμένως σε θέση να εξερευνήσουμε.

Με τον Γενικό Διευθυντή της Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, να συμπληρώνει πως είναι σίγουρο πως θα επιτευχθεί ο βασικός στόχος, δηλαδή, η μείωση της διαφοράς δύναμης από τον κινητήρα της Mercedes στο μισό, μέχρι την Μελβούρνη.

Cyril-Abiteboul

Ο κύριος στόχος μας στη Βαρκελώνη ήταν να συσσωρεύσουμε χιλιόμετρα, προκειμένου να συνεχιστεί η βελτίωση της αξιοπιστίας. Χωρίς κάποιο μείζον ζήτημα για τις ομάδες μας, μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, είναι ακόμα λίγο νωρίς για να γίνει σωστή κρίση. Από την πλευρά μας, δεν περάσαμε το τεστ κυνηγώντας χρόνους. Τέτοια επιθετικά και ασυμβίβαστα προγράμματα εξέλιξης, τόσο από την άποψη του σασί, όσο και της μονάδας ισχύος, καθώς και νέα εξαρτήματα που φθάνουν την τελευταία στιγμή, καθιστούν δύσκολη την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Έχοντας πει αυτό, είμαστε ακόμα σίγουροι για την επίτευξη του στόχου μας: Τη μείωση κατά το ήμισυ του ελλείμματος δύναμης της μονάδας μας, σε σχέση με εκείνης της Mercedes, μέχρι το πρώτο grand prix.

Επομένως, δεν θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στους χρόνους των Red Bull και Toro Rosso κατά το δεύτερο χειμερινό τεστ, όσο στο τρίτο και τελευταίο, που ξεκινά σε δυο ημέρες ξανά στην Βαρκελώνη. Εκεί, οι ομάδες θα έχουν την τελευταία τους ευκαιρία να αξιολογήσουν εξαρτήματα και να δουλέψουν πάνω στο set-up των μονοθεσίων.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...