116127_1_5

H Ιαπωνική εταιρία παρουσίασε τη Nismo RS έκδοση του Juke στη περασμένη έκθεση του Παρισιού, και σήμερα η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε ότι η άκρως “προκλητική” σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover θα κοστίζει για την δικίνητη έκδοση από 25.950€, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης και από τα 29.450€ για την τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου, συμπεριλαμβανομένου πάλι του οφέλους της κρατικής απόσυρσης.


116133_1_5

Εκτός από τις αλλαγές στο design που ακολουθούν τα χνάρια του απλού Juke (φώτα εμπρός και πίσω) προφυλακτήρες κλπ, το νέο Juke Nismo RS ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο Juke. Έτσι, επωφελείται από αλλαγές, όπως η νέα V-motion γρίλια για να διατηρηθεί φρέσκο, αλλά πιο σημαντικά η Nissan έκανε αρκετές αλλαγές στο γρήγορο crossover που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι.

116132_1_5

Πρώτα απ’ όλα, η ισχύς του 1,6-λίτρων DIG-T κινητήρα αυξήθηκε κατά 18 άλογα και η ροπή κατά 30 Nm με αποτέλεσμα το Juke Nismo RS facelift να αποδίδει 218 ίππους και 280 Nm ροπής. Ο κινητήρας, συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με την Xtronic CVT μετάδοση που διαθέτει και 8-τάχυτο manual mode.

Παράλληλα, το αμάξωμα υπέστη ορισμένες ενισχύσεις για να αυξηθεί η ακαμψία και το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε,με τη διάμετρο των εμπρός δισκόφρενων να έχει αυξηθεί από τα 296 χλστ. στα 320 χλστ., ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα, με τις κόκκινες δαγκάνες να διαθέτουν τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS.

116130_1_5

Μία από τις πιο σημαντικές προσθήκες όμως, έχει να κάνει με την ενσωμάτωση ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τις δικίνητες εκδόσεις. Για την ιστορία, η Nissan ισχυρίζεται πως το μπλοκέ διαφορικό δεν χρειάζεται στις τετρακίνητες εκδόσεις λόγω του Torque Vectoring. Τέλος, νέα είναι και η εξάτμιση με την μεγαλύτερης διαμέτρου απόληξη.

Το Juke Nismo RS είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα (White Pearl, Black Metallic και Silver Grey), ενώ στον κατάλογο των extras συμπεριλαμβάνονται επιλογές όπως τα bucket καθίσματα της Recaro, τα xenon φώτα, το Around View Monitor αλλά και το Safety Shield πακέτο που περιλαμβάνει Lane Departure Warning, Blind Sport Warning και Moving Object Detection.

Δελτίο Τύπου

Nissan JUKE Nismo RS: Άφιξη της “καυτής” έκδοσης του συναρπαστικού crossover και στην Ελλάδα !

Με τιμή εκκίνησης στα 25.950€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) το νέο Nissan JUKE Nismo RS, αποτελεί μια άκρως “προκλητική” σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη των υποψήφιων αγοραστών στα ύψη !

Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια της “ναυαρχίδας” του GT-R NISMO, το νέο JUKE Nismo RS ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο JUKE, μέχρι στιγμής.

Σύμφωνο με την αντίληψη που διέπει όλα τα μοντέλα της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Έχοντας ως γνώμονα την αξιοποίηση των 30 ετών εμπειρίας και τεχνογνωσίας της NISMO, το νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan.

Όπως για κάθε μοντέλο της NISMO, έτσι και το RS έχει “καθαρόαιμο” αγωνιστικό design, όπου σε συνδυασμό με την κορυφαία αεροδυναμική αλλά και την πρωτοποριακή μηχανολογική του αρτιότητα, χαρίζει συναρπαστικές επιδόσεις!

Με όπλο την πλούσια εμπειρία της Nismo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το νέο JUKE Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 218PS (160kW). Επιπλέον η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στο θηριώδες μέγεθος των 280Nm. Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.

Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής. Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία !

Για την “αναπνοή” αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO, με ένα νέο διαχύτη πίσω, παρέχοντας φυσικά μια απίστευτη, αγωνιστική χροιά

Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης που αντέχει στο έπακρο τις σκληρές καταπονήσεις. Χαρακτηριστικά, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296mm στα 320mm, ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν με τέλειο τρόπο τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS

Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου. Επιπλέον, προσεγμένη πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό “ανάγλυφο” στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.

Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους “τυχερούς” ιδιοκτήτες, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.

Το νέο JUKE Nismo RS είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές : White Pearl, Black Metallic και Silver Grey, συνοδευόμενες από την χαρακτηριστική σπορ, διακριτική επένδυση του εσωτερικού.

Το άκρως βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο του JUKE Nismo RS, περιλαμβάνει χαμηλωμένους προφυλακτήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, φαρδύτερα φτερά και ποδιές στα μαρσπιέ, την χαρακτηριστική μάσκα τύπου V από μαύρο χρώμιο, αλλά και πίσω σπόιλερ για καλύτερη κατανομή της αεροδυναμικής αντίστασης. Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας της Nismo από τις πίστες των αγώνων, το JUKE Nismo RS έχει καταφέρει να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις χωρίς να αυξηθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας.

Η αλλαγή στο εσωτερικό ολοκληρώνεται με τα καθίσματα σε κόκκινο και μαύρο χρωματικό συνδυασμό και με την προσθήκη Alcantara που ταιριάζει άψογα με την αντίστοιχη επένδυση στο τιμόνι. Επιπλέον τα πεντάλ, τα χειριστήρια των ταχυτήτων, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών διακατέχονται από το ίδιο σπορ πνεύμα, όπως και τα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν κορυφαία υποστήριξη και άνεση σε οδηγό και συνοδηγό.

Παρά τον εκτεταμένο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το JUKE Nismo RS είναι και εξαιρετικά πρακτικό. Οι εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς διαθέτουν, χάρη στο πλήρως αναμορφωμένο δάπεδο του χώρου αποσκευών, 40% επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, , ενώ τα πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα κάνουν την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων ακόμα πιο εύκολη.