Aston-Martin-Vantage-GT3-2242

Με εξαίρεση το “μελλοντικό”, DBX concept που είδαμε πριν από μερικές ώρες, η Aston Martin κατέβηκε με έντονα “πολεμική” διάθεση στην Γενεύη. Εκτός από το άπιαστο όνειρο που ονομάζεται Vulcan, είχε στο περίπτερο της και την πρόσφατα παρουσιασθείσα, Vantage GT3.

Η “πιο ικανή και ασυμβίβαστη Vantage” ξεχωρίζει από τις απλές, χάρη σε ένα εκτενές, ανθρακονημάτινο bodykit που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες –ο εμπρός με ενσωματωμένο splitter, ο πίσω με διαχύτη-, νέες πλαϊνές ποδιές, φαρδύτερα φτερά και μία ευμεγέθη αεροτομή. Η Aston Martin προχώρησε δε ένα βήμα παραπέρα, τοποθετώντας ανθρακονημάτινο καπό, μαύρη γρίλια, 19άρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport και απολήξεις με κεραμική επικάλυψη. Παρόμοιο είναι το κλίμα και στο εσωτερικό. Η ανθρακονημάτινη κονσόλα, φιλοξενεί χειριστήρια αφής, το τιμόνι είναι επενδυμένο με alcantara, οι χειρολαβές δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα δερμάτινο λουράκι και τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από carbon. Πάντως, η Αγγλική εταιρία, επέλεξε να μην αφαιρέσει το σύστημα infotainment.

Aston-Martin-Vantage-GT3-2254

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο γνώριμος 6-λιτρος V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας που ωστόσο αποδίδει 600 άλογα και 625 Nm ροπής. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εισαγωγές του κινητήρα είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο, η εξάτμιση από τιτάνιο και ο άξονας μετάδοσης της κίνησης, από ανθρακονήματα. Ο κινητήρας, συνδυάζεται με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων. Τα 100 km/h από στάση, έρχονται σε 3.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική είναι 297 km/h.

Η ανάρτηση της Aston Martin Vantage GT3 είναι ρυθμισμένη για την πίστα με νέα ελατήρια και αμορτισέρ ενώ το τροποποιημένο Adaptive Damping System, προσφέρει τρία διαφορετικά modes: Normal, Sport και Track. Δεν θα μπορούσε να λείπει βεβαίως ούτε το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά ούτε και τα carbon-ceramic φρένα τα οποία προέρχονται από την Brembo. Τέλος, να σημειώσουμε ότι η Vantage GT3 είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερη από την V12 Vantage S χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου, το άφθονο ανθρακόνημα κ.ά. Οι πελάτες, θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν την δική τους Vantage GT3 με ανθρακονημάτινη οροφή και πολυκαρβονικά παράθυρα για να μεγιστοποιήσουν την απώλεια βάρους.

Η παραγωγή της ειδικής αυτής Aston Martin, θα περιοριστεί στα 100 κομμάτια με το καθένα από αυτά να κοστίζει σύμφωνα με φήμες περί τα €340.000 στην Αγγλία.