Brabus in Geneva 2015 (15)

Η Brabus στη Γενεύη παρουσιάζει την 850 6.0 Biturbo Coupe, την Rocket 900, την Brabus V-Class, την C-Class AMG-Line και την G63 AMG.

IMG_7075

Το 850 6.0 Biturbo Coupe βασίζεται στην Mercedes-Benz S63 Coupe 4MATIC και η εταιρία το περιγράφει ως “το ταχύτερο και ισχυρότερο τετρακίνητο coupe στον κόσμο”. Λογικό, αφού η 850 6.0 Biturbo Coupe, κινείται από τον 5.5 λίτρων twin-turbo V8, που έχει υπερκυβιστεί στα 5.9 λίτρα και έχει εξοπλιστεί με νέα turbos, νέες πολλαπλές εξαγωγής, νέα εισαγωγή και νέο πρόγραμμα στην εργοστασιακή ECU, με αποτέλεσμα να αποδίδει 850 άλογα στις 5.400 σ.α.λ. και 1.450 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Η Brabus αναφέρει μάλιστα ότι η ροπή έχει περιοριστεί στα 1.150 Nm για την μακροζωία του powertrain.

Brabus in Geneva 2015 (14)

Η Rocket 900 αποδίδει 900 άλογα, 50 περισσότερα από την Brabus 850, με 1.200 Nm ροπής και στιλιστικά φορά νέο bodykit από carbon αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνά skirts, διαχύτη και αεροτομή. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με νέες ζάντες 21″ και 22″, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων και με νέες δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που έχει αναβαθμιστεί και αυτό, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 11,9 λίτρα/100 χλμ, 279 γρ/χλμ εκπομπές CO2 και το κόστος της ξεκινά από τα 347.719 ευρώ.

Brabus in Geneva 2015 (43)

H V-Class διαθέτει νέο αεροδυναμικό bodykit αποτελούμενο από μπροστινό σπόιλερ, νέο πίσω προφυλακτήρα και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 18″-19″ και σπορ ελατήρια που μειώνουν την απόσταση κατά 15-25 χιλιοστά. Στο εσωτερικό συναντάμε Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις, χρωμιομένα, carbon ή ξύλινα διακοσμητικά, αλουμινένια μαρσπιέ, αλουμινένιες ασφάλειες, προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες με δύο οθόνες 15,6″ που ενσωματώνει Apple TV, Blu-Ray και DVBT δέκτη. Διαθέτει σύνδεση 4G στο internet, WLAN και ασύρματα ακουστικά Sennheiser. Μηχανικά, η V250 BlueTEC δυναμώνει και αποδίδει 235 άλογα με 510 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.

Brabus in Geneva 2015 (35)

H C-Class AMG-Line φορά μπροστά spoiler, αεροτομή, νέο πίσω προφυλακτήρα, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων και νέες ζάντες 18″, 19″ και 20″. Επίσης υπάρχει σπορ ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30mm, με όσα μοντέλα εξοπλίζονται με την Airmatic αερανάρτηση, η Brabus τοποθετεί μια μονάδα ελέγχου που μειώνει το ύψος του αυτοκινήτου. Μηχανικά, η έκδοση C180 δυνάμωσε και αποδίδει 177 άλογα (21 περισσότερα), με την C200 να αποδίδει 41 άλογα και 30 Nm ροπής επιπλέον, φτάνοντας τα 225 άλογα με 330 Nm ροπής, δίνοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα.

Brabus in Geneva 2015 (12)

Τέλος, η G63 AMG έχει νέο bodykit, μεγάλες ζάντες 23″, LED φώτα ημέρας και καφέ δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Ο V8 κινητήρας έχει δυναμώσει και αποδίδει 700 άλογα και στο εσωτερικό η Brabus έχει τοποθετήσει αρκετά gadget της Apple στο εσωτερικό.