d_reinhard_aus_15_2094

Στην Formula 1 έχουμε συνηθίσει να ακούμε πως “ολόκληρο το πακέτο” φέρνει ένα ένα μονοθέσιο στις μπροστά θέσεις και τα τελευταία χρόνια, με την οικονομική κρίση να έχει χτυπήσει το σπορ, οι μικρομεσαίες ομάδες ψάχνουν να βρουν “ολόκληρο το πακέτο” και στους οδηγούς τους. Δηλαδή, να υπογράψουν με εκείνους που μπορούν να φέρουν χρήματα στην ομάδα, αλλά και το απαιτούμενο ταλέντο για να έρθουν και τα αποτελέσματα.

Έπειτα από μια δύσκολη εβδομάδα για την Sauber, που κανείς δεν ήξερε αν θα τρέξει στο Albert Park και με ποιους πιλότους θα γίνει αυτό, η ομάδα είδε και τις δυο C34 να τερματίζουν μέσα στην δεκάδα, σκοράροντας βαθμούς για πρώτη φορά μετά από το GP Βραζιλίας του 2013. Ειδικά ο Felipe Nasr, εντυπωσίασε με την πέμπτη θέση στο ντεμπούτο του, δηλώνοντας μετά το τέλος του αγώνα πως απέδειξε ότι δεν είναι ένας pay-driver.

Νομίζω ότι τα αποτελέσματα μέσα στην πίστα είναι μια καλή απάντηση. Δεν ξέρω από που προήλθαν οι ισχυρισμοί ότι είμαι pay-driver, επειδή πάντοτε είχα ανθρώπους που επενδύουν στην καριέρα μου, αφού η οικογένειά μου δεν είχε τα χρήματα για να το κάνει.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του να υποστηρίζεσαι από τη Red Bull και να πληρώνει εκείνη για το αυτοκίνητό σου, από το να έχεις χορηγούς που θέλουν να είναι μαζί σου; Δεν βλέπω από που οι άνθρωποι παίρνουν την εντύπωση ότι είμαι ένας pay-driver. Ποιο είναι το πρόβλημα να έχω έναν χορηγό στο αυτοκίνητό μου; Είναι περίεργο να βλέπεις ανθρώπους να μιλάνε γι ‘αυτό.

Ο συγκεκριμένος οδηγός ήταν και η προσωπική μου εκτίμηση για την έκπληξη της χρονιάς, όμως δεν θα πρέπει να βιαστούμε για να βγάλουμε συμπεράσματα μετά από μόλις έναν αγώνα. Αυτό που μπορούμε να δούμε, είναι η αγωνιστική ανάταση της Ελβετικής ομάδας, που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τα προβλήματα των ταχύτερων συνδυασμών. Μάλιστα, η Monisha Kaltenborn έσπευσε να δώσει τα εύσημα και στην Ferrari, για το βελτιωμένο power unit που παρουσίασε.

d_reinhard_aus_15_2484

(Στη Ferrari) Έχουν κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά και τους εξέπληξαν όλους ευχάριστα. Χρειάζεσαι τέτοιο κινητήρα, αφού ποτέ δεν βασίζεσαι απλά στο αυτοκίνητο, θα πρέπει να έχεις το σωστό πακέτο. Η ομάδα δούλεψε πολύ σκληρά τον χειμώνα και έπρεπε να βεβαιωθούμε ότι δεν θα είναι μόνο ο κινητήρας που θα βελτιωθεί, αλλά και το σασί, ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί.

Αυτή είναι η αρχή. Εμείς παραμένουμε ρεαλιστές. Ποτέ δεν ξέρεις τι πρόκειται να συμβεί στον επόμενο αγώνα και που θα βρίσκεται το αυτοκίνητο, αλλά τουλάχιστον η δυναμική υπάρχει και είμαστε ανταγωνιστικοί. Πέρυσι δεν θα μπορούσαμε να αρπάξουμε την ευκαιρία, αφού ήμασταν τόσο μακριά, και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά.

Για τον αγώνα στην Μαλαισία η Sauber έχει να λύσει και το θέμα με τον Giedo van der Garde, ο οποίος μπορεί να μην πρόλαβε να τρέξει στην Αυστραλία, θα θέλει όμως σίγουρα να βρεθεί στο κόκπιτ της C34 στην Sepang.