Mercedes-Benz-PU106B-Hybrid-700x466

Στα πλαίσια του περιορισμού του κόστους για τις ομάδες της Formula 1, οι κανονισμοί έχουν γίνει ακόμα πιο αυστηροί όσον αφορά τα διαθέσιμα power unit που μπορεί η ομάδα να χρησιμοποιήσει δίχως να λάβει ποινή. Από τα πέντε power units πέρυσι, φέτος το κάθε μονοθέσιο δικαιούται να χρησιμοποιήσει μόλις 4 στους 19 αγώνες, κάτι που προκαλεί αρκετούς πονοκεφάλους στους μηχανικούς.


Τα πράγματα, όμως, μάλλον έχουν αλλάξει. Όπως γράφει το έγκυρο Autosport, οι ομάδες συναντήθηκαν χθες στη Μαλαισία και έφτασαν σε συμφωνία για αύξηση του αριθμού των power units, από τα 4 στα 5 για το 2015, παρόλο που το Γερμανικό Grand Prix έχει βγει από το καλεντάρι. Πέρα από τα προβλήματα αξιοπιστίας που μπορεί να «τελειώσουν» νωρίς ένα power unit και τα λιγοστά χιλιόμετρα των ομάδων, υπάρχει και το πρόβλημα των αναβαθμίσεων.

Όπως ξέρεις, οι κατασκευαστές (Mercedes, Ferrari, Ranault και Honda) θα έχουν διαθέσιμες «μάρκες» για να βελτιώσουν τα PU τους εντός του 2015, όμως, για να φανεί κάποια βελτίωση, θα πρέπει αυτή να περαστεί στο επόμενο power unit, κάτι που σημαίνει ότι η χρησιμοποίησή του είναι πιθανό να συμβεί μετά από αρκετά Grands Prix. Τα πράγματα, ωστόσο, θα είναι καλύτερα μ’ ένα 5o power unit, διότι η συχνότητα με την οποία τοποθετούνται οι νέοι κινητήρες στο μονοθέσιο γίνεται μεγαλύτερη.

Η συμφωνία των ομάδων δεν αποτελεί φυσικά το τελικό βήμα, διότι θα πρέπει να περάσει και από την Παγκόσμια Ομοσπονδία, κάτι που συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες από τη στιγμή που υπάρχει ομόφωνη συμφωνία.