RA615H

Τα προβλήματα νεότητας δεν έχουν φύγει από τις McLaren και Honda, καθυστερώντας σημαντικά και τη βελτίωση στην απόδοση της MP4-30. Η ιαπωνική εταιρεία ήταν αρχικά η χαμένη από την αλλαγής στους κανονισμούς και την εξέλιξη κινητήρων εντός του 2015, ωστόσο αντέδρασε και τελικά κέρδισε τον μέσο όρο που θα προκύψει από τα διαθέσιμα «κλειδιά» ή «μάρκες» για το 2015, από την Αυστραλία κι έπειτα.

Φτάσαμε στην Αυστραλία, συνεπώς θα πρέπει να μάθουμε πόσα είναι τα διαθέσιμα «κλειδιά» για κάθε κατασκευαστή κινητήρων. Η FIA μάς κάνει τη χάρη και τα δίνει στη δημοσιότητα. Τα περισσότερα μέχρι στιγμής έχει χρησιμοποιήσει η Mercedes, 25 από τα 32 διαθέσιμα –το είχε πει άλλωστε-, έτσι μένουν μόλις 7 «κλειδιά» για τους Πρωταθλητές για όλο το 2015.

Από ‘κεί και πέρα, η Ferrari έχει 10 διαθέσιμα για την υπόλοιπη σεζόν και η Renault 12, τα περισσότερα απ’ όλους. Αν υπολογίσεις τον μέσο όρο και τον στρογγυλοποιήσεις προς τα κάτω, θα διαπιστώσεις ότι οι μηχανικοί της Honda έχουν στη διάθεσή τους 9 «κλειδιά».

Κι όμως, το νούμερο αυτό έχει σημασία για τους Ιάπωνες και τη McLaren, γιατί θα τους βοηθήσει να λύσουν ταχύτερα τα προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά και να βελτιώσουν την απόδοση του RA615H. Μένει να δούμε πώς οι παραπάνω αριθμοί θα μεταφραστούν σε αξιοπιστία, απόδοση και ανταγωνιστικότητα για τους 4 κατασκευαστές μέσα στο 2015.