10375149_10153202677561151_2142847242417281646_n

Μετά το ανεπίσημο τεστ δοκιμών στο Portimao, το DTM επέστρεψε στη χώρα της Ιβηρικής Χερσονήσου, αυτή τη φορά για το πρώτο επίσημο τεστ για το 2015 που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Estoril. Tο τεστ ήταν τριήμερο (25-27 Μαρτίου), σε κάθε κατασκευαστή (BMW,Mercedes,Audi) επιτρεπόταν να έχει στη διάθεσή του 4 αυτοκίνητα, τα οποία,σε αυτές τις τρεις μέρες. τα μοιράζονται οι 8 οδηγοί της κάθε εταιρείας. H Audi ήταν κυρίαρχη στις 2 από τις τρεις μέρες, με τους Jamie Green και Nico Müller αντίστοιχα να σημειώνουν τους καλύτερους χρόνους της ημέρας και τον rookie με τη Mercedes Lucas Auer να κάνει την έκπληξη την Πέμπτη, αφού σημείωσε τον πρώτο χρόνο της ημέρας. Ας δούμε πιο αναλυτικά τι συνέβη σε αυτές τις τρεις μέρες των δοκιμών.

Τετάρτη

11091311_10153204988486151_2486791655597219277_n

Ιδανικές καιρικές συνθήκες συνάντησαν πάνω από την πορτογαλική πίστα οι ομάδες. Τα τεστ σε κάθε ημέρα χωρίστηκαν σε 2 μέρη, ένα πρωινό από τις 11:00 έως τις 15:00 ώρα Ελλάδος και ένα απογευματινό από τις 16:00 έως τις 20:00. Για την Audi, ο Jamie Green, όπως προαναφέραμε, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, αφού κάλυψε τη διαδρομή μήκους 4.182 μέτρων σε 1.32.774, 0,399” μπροστά από τον πρωταθλητή του 2013 Mike Rockenfeller, επίσης με RS 5 DTM. O Γερμανός ήταν και ο οδηγός με τους πιο πολλούς γύρους της ημέρας (156), ενώ συνολικά, οι τέσσερις οδηγοί της εταιρείας από το Ingolstadt (Green, Rockenfeller, Ekström, Tambay) συμπλήρωσαν 563 γύρους, ήτοι 2354 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Στο “στρατόπεδο” της Mercedes, Paul di Resta, Pascal Wehrlein και οι rookies, Μaximilan Götz και Lucas Auer κάθισαν πίσω από το τιμόνι της C 63 DTM, με τον di Resta με 1.33.202 να είναι ο ταχύτερος εκ των τεσσάρων και τρίτος στους χρόνους, πίσω από τους δύο οδηγούς της Audi. Oi τέσσερις αυτοί οδηγοί συμπλήρωσαν 1489 χιλιόμετρα (356 γύροι).

11080979_1589000688014233_7574379264091426727_n

Όσον αφορά τη BMW, οι 4 οδηγοί της (Spengler, Farfus, Tomczyk και Martin) δεν εντυπωσίασαν την πρώτη μέρα, αφού ο Kαναδός Bruno Spengler ήταν έκτος, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο Green και οι Tomczyk και Martin βρέθηκαν στην ενδέκατη και δωδέκατη θέση αντίστοιχα από πλευράς χρόνων, ένα δευτερόλεπτο μακριά από τους χρόνους των Audi.

Πέμπτη

11011194_10153207293966151_1527720768271776522_n

To λογότυπο της MV Agusta θα βρίσκεται από φέτος στο αυτοκίνητο του Götz

Tην έκπληξη στη δεύτερη μέρα δοκιμών στο Estoril έκανε ο πρωτοεμφανιζόμενος Lucas Auer, διότι στο πρώτο session της ημέρας σημείωσε τον καλύτερο χρόνο (1.32.748), ωστόσο, η καταρρακτώδης βροχή που έπεφτε, οδήγησε σε πρόωρη λήξη του πρώτου μέρους των δοκιμών. Εν συνεχεία,η πίστα στέγνωνε αργά το απόγευμα και το γεγονός αυτό εμπόδισε τη βελτίωση των χρόνων των οδηγών. Για τη Mercedes, οδήγησαν οι Auer, Götz, Vietoris και Wickens. 282 γύροι συνολικά για την τετράδα των οδηγών, με τον rookie Götz να σημειώνει τον έκτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πάνω από τους πιο έμπειρους Vietoris και Wickens (8oς και 130ς αντίστοιχα)

Για την Audi, Rockenfeller, Tambay,Molina,Müller οδήγησαν το RS 5 DTM και ο Timo Scheider οδήγησε στη θέση του Rockenfeller το απόγευμα. Πάλι δυνατά εμφανίστηκαν τη δεύτερη μέρα τα αγωνιστικά της Audi, με τους οδηγούς της να καταλαμβάνουν τις θέσεις “2-5”, με τον πέμπτο Tambay να είναι μόλις 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον πρώτο Auer.

11072283_788254814592496_5508675633530648544_n

Oι οδηγοί της BMW δε φάνηκαν να ανακάμπτουν μετά από την πρώτη “χλιαρή” μέρα δοκιμών για αυτούς, με τον έκτο Tomczyk να μπαίνει “σφήνα” ανάμεσα στους οδηγούς της Audi και της Mercedes, 0,295” πίσω από τον Αυστριακό οδηγό της Mercedes, ενώ ο πρωταθλητής του 2014, Marco Wittmann, σημείωσε τον ενδέκατο χρόνο, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο. Farfus και Spengler βρέθηκαν στη δέκατη και δωδέκατη θέση αντίστοιχα.

Παρασκευή

21022_885703898135439_7983610576995522361_n
Glock, Blomqvist, da Costa ήταν οι τρεις οδηγοί που έκαναν την πρώτη εμφάνιση τους στο Estoril σε αυτό το τριήμερο δοκιμών, με τον Martin να συμπληρώνει το “καρέ”των οδηγών της εταιρείας από το Μόναχο, αλλά πάλι βρέθηκαν χαμηλά στους χρόνους, με κύριες αιτίες της όχι τόσο ενθαρρυντικής παρουσίας στο τριήμερο, την έλλειψη ισορροπίας στην Μ4 DTM (ιδίως την Παρασκευή),αλλά και τους ισχυρούς ανέμους που έπνεαν στην περιοχή τις δύο πρώτες μέρες. Όλοι όμως συμφώνησαν ότι αυτά τα τεστ είναι χρήσιμα για τη συλλογή συμπερασμάτων και στοιχείων που θα οδηγήσουν την εταιρεία να είναι απόλυτα έτοιμη στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Ο Nico Müller σημείωσε τoν ταχύτερο χρόνο της ημέρας (1.32.443) και τον καλύτερο όλου του τριημέρου με το RS 5 DTM, με τον Scheider να τον ακολουθεί, ο,143” πίσω του. Οι υπόλοιποι δύο οδηγοί της Audi για την Παρασκευή, Μolina και Mortara σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους (4ος και 6ος), Juncadella, Wickens και Vietoris έφεραν την C 63 DTM στις θέσεις 7-9 και ο Βρετανός Gary Paffett πραγματοποίησε τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πίσω από τους δύο οδηγούς της Audi. Συνολικά, οι οδηγοί της Mercedes συμπλήρωσαν 1097 γύρους στον πίστα του Estoril, 4.200 αγωνιστικά χιλιόμετρα περίπου.

11014808_1589236334657335_3410146345231235447_n

Το επόμενο ραντεβού των ομάδων για τεστ δοκιμών είναι από τις 14-16 Απριλίου στην πίστα του Oschersleben και η πρεμιέρα του πρωταθλήματος, παραδοσιακά από το Hockenheim, είναι την Πρωτομαγιά.