11034305_775914705826507_1019035159466958999_n

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη το τριήμερο, ανεπίσημο τεστ δοκιμών για το DTM στην πίστα του Algavre (ή Portimao όπως είναι διεθνώς γνωστή). Μπορεί τα επίσημα τεστ δοκιμών για το 2015 να ξεκινούν από την πίστα του Estoril σε 20 μέρες περίπου, αλλά οι 3 εταιρείες είχαν την ευκαιρία να “πατήσουν” για πρώτη φορά πίστα φέτος στην πορτογαλική πίστα.


Δεδομένου ότι έχει παγώσει η εξέλιξη των αγωνιστικών έως και το τέλος του 2015, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν πάνω στο setup των αυτοκινήτων, ενώ οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκές, αφού και τις τρεις μέρες επικρατούσε ηλιοφάνεια και η μέση θερμοκρασία ήταν 20 βαθμοί Κελσίου. Ας δούμε πιο αναλυτικά τις προσπάθειες των Mercedes, Audi και BMW.

Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη πήγε στην Πορτογαλία με την ανανεωμένη (λόγω εξαίρεσης της από το πάγωμα της εξέλιξης) AMG C 63 DTM. Tη Δευτέρα, πρώτη μέρα δοκιμών, 3 οδηγοί πήραν δεδομένα από το αγωνιστικό, με τον Christian Vietoris να συμπληρώνει 129 γύρους, τον Paul di Resta 49 (με νέο livery) και τον Maximilian Götz 20.

10994878_931035523587195_3359854801012903316_n

Παράλληλα, ντεμπούτο έκανε και η νεοεισελθείσα ομάδα της ART Grand Prix, που ωστόσο την πρώτη μέρα των δοκιμών αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα τα οποία ξεπεράστηκαν γρήγορα. Κύριος στόχος, όπως είναι προφανές, ήταν η ομάδα να “μάθει” την AMG C 63 DTM και για αυτό το λόγο, την Τρίτη, οι οδηγοί της (Gary Paffett και Lucas Auer) έκαναν αρκετά χιλιόμετρα στην πίστα, ενώ μαζί με τους μηχανικούς μπορούσαν να δοκιμάσουν διαφορετικά setups και να συλλέξουν πολύτιμα δεδομένα για τη οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Götz, Pascal Wehrlein και Robert Wickens της ομάδας της HWA ήταν αυτοί που πήραν το τιμόνι για τη δεύτερη μέρα, με τον Götz να συμπληρώνει 52 γύρους, τον νεαρότερο νικητή στην ιστορία του DTM Wehrlein 41 και τον Wickens 47, όλοι αυτοί οι γύροι στο πρώτο μέρος της δεύτερης μέρας. Κατόπιν, μετά από το μεσημεριανό διάλειμμα, οι τρεις οδηγοί έκαναν συνολικά 313 γύρους, ενώ την τελευταία μέρα, οι Lucas Auer, Wehrlein και Wickens συμπλήρωσαν 283 γύρους.

11038685_1000011233359809_6136531862939812514_n

Οι rookies Auer και Götz πραγματοποίησαν παρόμοιο πρόγραμμα και τις τρεις μέρες, ενώ τους δόθηκε η δυνατότητα να κάνουν σύντομα και μακρά σε διάρκεια stints, αλλά δεν έγινε εξάσκηση στα pit stops διότι η ομάδα της ART Grand Prix πήγε στην Πορτογαλία με ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, ήδη έχουν γίνει αρκετές δοκιμές καθημερινά όσον αφορά τον τομέα αυτό το τελευταίο δίμηνο στο εργοστάσιο της ομάδας.

10985898_999088096785456_3230178792206371200_n

Στο “στρατόπεδο” της πρωταθλήτριας στους κατασκευαστές για το 2014 Audi, η εταιρεία από το Ingolstadt συμμετείχε στις δοκιμές με  3 οδηγούς, τους Mattias Ekström, Mike Rockenfeller και Nico Müller, οι οποίοι συνολικά συμπλήρωσαν 3600 χιλιόμετρα (περίπου 800 γύροι)  στην πίστα των 4.692 μέτρων του Portimao. Οι προσπάθειες της Audi επικεντρώθηκαν στο setup του RS 5 DTM, ώστε να πάει όσο το δυνατόν προετοιμασμένη στο Estoril για το πρώτο επίσημο τεστ δοκιμών.

O Rockenfeller, πρωταθλητής του DTM το 2013,  δήλωσε ότι λόγω του παγώματος της εξέλιξης, σημασία πλέον έχει η έμφαση στη λεπτομέρεια που θα κάνει τη διαφορά στο πρωτάθλημα, ενώ, όσα περισσότερα χιλιόμετρα γράφονται στην πίστα, τόσο το καλύτερο για την εξαγωγή συμπερασμάτων και συλλογή εμπειριών, κάτι στο οποίο συμφώνησε κι ο Ελβετός Müller, που αγωνίζεται για δεύτερη χρονιά στο πρωτάθλημα.

11041798_775914612493183_7757734061718308449_n

Τέλος, η BMW, πήγε στην Πορτογαλία με 6 οδηγούς (Martin Tomczyk, Maxime Martin, Bruno Spengler, Antonio Felix da Costa, Timo Glock και ο πρωτοεμφανιζόμενος Τom Blomqvist) και συνολικά διένυσαν τις τρεις μέρες 3000 χιλιόμετρα. Για τον Blomqvist, ήταν η πρώτη εμφάνιση-έστω και σε ανεπίσημο τεστ- ως εργοστασιακού οδηγού για την βαυαρική ομάδα.

11026097_874291102610052_5311734478008152695_n

Όπως και στις άλλες δυο ομάδες, οι προσπάθειες των μηχανικών της BMW επικεντρώθηκαν στο setup της Μ4 DTM και ο Spengler, πρωταθλητής με την BMW το 2012 στην επανεμφάνιση της εταιρείας στο θεσμό, δήλωσε ότι οι δοκιμές ήταν ιδιαίτερα παραγωγικές και απροβλημάτιστες, ενώ το πλεονέκτημα έναντι της προηγούμενης σεζόν, είναι ότι πλέον οι οδηγοί γνωρίζουν καλύτερα την M4 DTM και έτσι έχουν περισσότερη εμπειρία στην εύρεση του κατάλληλου setup.

11025180_873809965991499_4702797397203971278_n

Επόμενο ραντεβού ομάδων και οδηγών στο Estoril, από τις 25 έως τις 27 Μαρτίου για το πρώτο επίσημο τεστ δοκιμών.