P-20150329-00125_News

Σχεδόν μια δεκαετία πίσω γύρισε σε εικόνα στον σημερινό αγώνα η Red Bull. Η Αυστριακή ομάδα είδε τους “μικρούς” κόκκινους ταύρους της Toro Rosso, να τερματίζουν ψηλότερα από τις RB11, παρότι εκκίνησαν το Grand Prix από τις πιο πίσω θέσεις. Κάτι τέτοιο είχε πολύ καιρό να συμβεί σε καθαρό αγώνα και πιο συγκεκριμένα από το 2008, όταν η STR βρισκόταν πυκνά-συχνά στο ίδιο επίπεδο με την, υπό αναδιοργάνωση τότε, Red Bull. Όπως είναι φυσικό, αυτό δεν άρεσε στον Christian Horner, ο οποίος δήλωσε:

Άξιζαν να μας κερδίσουν, γιατί σήμερα ήταν καλύτεροι από ό,τι εμείς. Έχουν κάνει καλή δουλειά, αλλά εμείς δεν είμαστε ούτε καν κοντά στο σημείο το οποίο θα θέλαμε.

Ήταν ένα πολύ απογοητευτικό απόγευμα. Ο Daniel είχε κάποια ζημιά στην μπροστινή αεροτομή του, από την πρώτη στροφή, και στη συνέχεια τρέχαμε στο κυκλοφορικό μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας και οι θερμοκρασίες ανέβηκαν στα ύψη.

Και οι δυο RB11 αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα τους, κάτι που ήταν ορατό και δια γυμνού οφθαλμού, προσθέτοντας ένα ακόμη πρόβλημα στην ομάδα. Για την ώρα δεν έχει εξακριβωθεί η αιτία που οδήγησε σε αυτό, με τον επικεφαλής της Red Bull να τονίζει πως το μονοθέσιο δεν είχε ρυθμό σε κανένα σημείο του αγώνα, κάτι που εκνεύρισε τους Ricciardo και Kvyat. Πάντως, υπήρξε κι ένα θετικό στη Sepang, που ήταν η βελτίωση της οδηγησιμότητας του power unit της Renault.

P-20150329-00121_News

Αντιμετωπίσαμε προβλήματα φρένων και με τα δύο αυτοκίνητα και για να είμαι ειλικρινής, απλά κάναμε διαχείριση στο δεύτερο μισό του αγώνα. Πρέπει να φτάσουμε στην ρίζα της αιτίας. Δεν είχαμε ρυθμό από την αρχή μέχρι το τέλος (του αγώνα), οπότε πρέπει να βρεθούμε στην κορυφή του προβλήματος γρήγορα, για να προλάβουμε την Κίνα.

Το θετικό είναι έχουμε σημειώσει πρόοδο με την οδική συμπεριφορά του κινητήρα. Αυτή ήταν μια καλή αντίδραση από την Renault και τα δικά μας παιδιά που συμμετέχουν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να “κατασκευάσουμε” την έξοδό μας από τα προβλήματα που είχαμε σε αυτό τον αγώνα.

Κι αν αναρωτιέσαι εάν η σχέση Red Bull-Renault επανήλθε σε παλαιότερα επίπεδα, αρκεί να προσθέσω το σχόλιο του Horner σε σχέση με την υπόσχεση της Renault και του Cyril Abiteboul, για το ότι “Μέχρι το Μονακό, η Renault θα έχει τον καλύτερο κινητήρα στην F1, αναφορικά με την οδική συμπεριφορά”:

Τον βάλατε να στοιχηματίσει πάνω σε αυτό;