GP MALESIA F1/2015

Εκτός από την «αναγέννηση» της Ferrari, σημαντικά βελτιωμένη απόδοση έχει και ο Kimi Raikkonen. Οι απαιτήσεις του Φινλανδού για ένα μονοθέσιο με εξαιρετική συμπεριφορά και πρόσφυση στο εμπρός μέρος είναι γνωστές, κάτι που σίγουρα του κόστισε πέρυσι, όπου εμφανίστηκε σημαντικά πιο αργός από τον Fernando Alonso, ο οποίος μπορεί να στήνει μ’ εξαιρετικό τρόπο γύρω από τον εαυτό του ένα μονοθέσιο, είτε αυτό είναι καλό είτε όχι.

Η SF15-T είναι ένα πολύ καλύτερο και αποδοτικό μονοθέσιο από την F14 T, γεγονός που έχει βοηθήσει τον Raikkonen να δείξει ότι, παρά τα 35 του χρόνια, είναι ακόμα πολύ γρήγορος, ακόμα και στο επίπεδο του Sebastian Vettel, σύμφωνα με τον manager του «Iceman», Steve Robertson.

Πιστεύω πραγματικά ότι ο Kimi και ο Sebastian είναι πολύ κοντά στο να έχουν το ίδιο επίπεδο απόδοσης. Το πιο σημαντικό είναι ότι ο Kimi είναι πολύ χαρούμενος με το μονοθέσιο. Όλο το πακέτο είναι πολύ δυνατότερο απ’ ό,τι πέρυσι. Ο Kimi μπόρεσε να δείξει όλη τη δυναμική την Παρασκευή, κάτι που τράβηξε την προσοχή πολλών αντιπάλων.

Ο «Iceman» ήταν άτυχος στο ξεκίνημα της σεζόν: στην Αυστραλία εγκατέλειψε μετά από ένα λανθασμένο pit stop, όπου δεν κούμπωσε σωστά ο πίσω αριστερά τροχός (πιθανότατα λόγω ενεργοποίησης του παράνομου συστήματος από τον μηχανικό), ενώ στη Μαλαισία είχα κλατάρισμα ξανά στο πίσω αριστερά ελαστικό, ύστερα από μικρή επαφή με τον Felipe Nasr στο ξεκίνημα του αγώνα.