SNE17445

Κανένας δεν κατάφερε να ρίξει τον Lewis Hamilton από την πρώτη θέση στα σημερινά δοκιμαστικά. Ο Βρετανός ήταν ξανά ο ταχύτερος, μόνο που πίσω του βρισκόταν ο Kimi Raikkonen και όχι ο Nico Rosberg, ο οποίος δεν θέλησε μάλλον να κυνηγήσει τις επιδόσεις στο FP2.

Στην τρίτη θέση ο Daniel Ricciardo, ενώ ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Nico Rosberg, Daniil Kvyat, που είχε πρόβλημα με τα φρένα του, Valtteri Bottas, Felipe Nasr, Romain Grosjean και ο 10ος Jenson Button.

Οι συνθήκες στην πίστα ήταν καλύτερες, κυρίως λόγω αυξημένης θερμοκρασίας ασφάλτου, στους 42°C, όταν ο αέρας είχε 15°C. Τα σύννεφα υπήρχαν και πάλι στον ουρανό, αλλά δεν έδειχναν απειλητικά όσον αφορά τη βροχή. Χωρίς να κάνουν Installation lap, οι δύο Manor ήταν τα δύο πρώτα μονοθέσια που σημείωσαν πέρασμα, κάτι που έκανε και ο Raikkonen στη συνέχεια, όπως και αρκετοί οδηγοί.

P-20150410-00345_News

Μόλις πέρασαν 7 λεπτά από την έναρξη, ο Vettel, βγαίνοντας από τη στροφή 3, ήταν υπερβολικός με το γκάζι, και το αποτέλεσμα ήταν ένα μεγαλοπρεπές τετ-α-κε, χωρίς να τραυματίσει την SF15-T του. Αυτό δεν εμπόδισε τον Rosberg να γράψει τον ταχύτερο χρόνο, με 1:39.1, 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τον δεύτερο Raikkonen.

Ο Alonso ανέβηκε στην 4η θέση, αλλά ο Hamilton τον έριξε στην 5η, καθώς πάτησε γκάζι και ανέβηκε στην κορυφή, για λιγότερο από 1 δέκατο σε σχέση με τον Rosberg. Ο Raikkonen είχε πρόβλημα με τα φρένα του και οι μηχανικοί τού άλλαζαν τους εμπρός δίσκους και τακάκια, τη στιγμή που κάποιος (μάλλον ήταν θεατής) διέσχισε την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού για να περάσει το pit wall και να βρεθεί στο pit lane.

150013_ch_

Στα 20 λεπτά από την αρχή, ήταν η ώρα για τις δύο Williams να πιέσουν. 4η και 6η θέση για την ομάδα του Grove, με τον Bottas να είναι 1 δέκατο ταχύτερος. Η Red Bull ακόμα δεν είχε βγάλει τα μονοθέσιά της στην πίστα, λόγω τροποποιήσεων, την ώρα που ο Raikkonen έγινε ο πρώτος οδηγός που έβαλε τη μαλακή γόμα, κερδίζοντας 2.5 δευτερόλεπτα στον γύρο!

Το παράδειγμα του Φινλανδού ακολούθησε ο Rosberg, χωρίς να καταφέρνει να περάσει ξανά πρώτος, λόγω πατήματος εκτός πίστας στην τελευταία στροφή. Ο Kvyat βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα 35 λεπτά από το ξεκίνημα, ενώ η Force India ενημέρωνε τον Perez για πρόβλημα στα πίσω φρένα. Ο Hamilton, θέλοντας να εκμεταλλευτεί τη δυναμική των ελαστικών του, πίεσε και σημείωσε επίδοση στο 1:37.2.

Alonso

Κόκκινη σημαία, εξαιτίας του Massa, ο οποίος έχασε τον έλεγχο στα φρένα της πίσω μεγάλης ευθείας, με την FW37 να ακουμπά στις μπαριέρες αριστερά, σπάζοντας την εμπρός αεροτομή, αλλά δεν υπήρξαν σοβαρές ζημιές στο βρετανικό μονοθέσιο, το οποίο απομακρύνθηκε από το γερανοφόρο όχημα.

Τα μαλακά ελαστικά κυριαρχούσαν στα μισά της περιόδου, βοηθώντας τον Battas ν’ ανέβει στην 7η θέση, η οποία έγινε 8η στα επόμενα δευτερόλεπτα, λόγω της 5η θέσης του Kvyat. Ο οδηγός της Williams, όμως, κατάφερε να μετακινηθεί στην 6η θέση, όσο ο Rosberg είχε βάλει ξανά τη μέση γόμα και ο Button βρισκόταν στην 10άδα.

11141736_958038304260157_2003292217776190876_o

Η θερμοκρασία οδοστρώματος είχε μειωθεί στους 35°C στο μισάωρο και σχεδόν όλοι οι οδηγοί έκαναν προσομοιώσεις αγώνα κυρίως με τη μέση γόμα. Ο ρυθμός του Raikkonen κυμαίνονταν στο 1:43 ή ψηλά στο 1:42, και η Ferrari έλεγε στον «Iceman» πώς έχει καλύτερο ρυθμό από τον Rosberg.

Το βασικό πρόβλημα της Red Bull στη Μαλαισία -τα φρένα- εμφανίστηκε ξανά: ο Kvyat είδε καπνό πίσω αριστερά, εξαιτίας φωτιάς εκεί. Ο Ρώσος έχασε σχεδόν, όμως, ολοκληρωτικά τα φρένα του, με αποτέλεσμα να χτυπήσει ελαφρά πάνω στα προστατευτικά ελαστικά που βρίσκονται στο τέλος της πίσω ευθείας.

F12015GP03CHN-HZ2094

Οι οδηγοί έκαναν τους τελευταίους τους γύρους για σήμερα, με την Force India να κάνει λόγο για αυξημένη θερμοκρασία λαδιού στο κιβώτιο του Hulkenberg. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε χωρίς κάτι που είναι άξιο αναφοράς.

https://youtu.be/Dw5m8bmdDIQ

Ένα από τα στιγμιότυπα των ελεύθερων δοκιμών ήταν και η εισβολή ενός θεατή στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Το αυριανό FP3 είναι προγραμματισμένο για τις 07:00 ώρα Ελλάδας.