Sebastian Vettel

Απρόσμενη ήταν η εξέλιξη ή καλύτερα η κατάληξη του Ισπανικού Grand Prix για τις McLaren και Ferrari. Οι δύο πιο ιστορικές ομάδες στο άθλημα πίστευαν ότι η πίστα της Βαρκελώνης θα τους επιστρέψει να κάνουν σημαντικά βήματα στην απόδοση και την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων τους, ωστόσο αυτό δε συνέβη για καμία από τις δύο.


Η Scuderia είναι ο πιο κοντινός φετινός αντίπαλος για τη Mercedes, καταφέρνοντας μάλιστα να κερδίσει στα ίσια τη γερμανική ομάδα στο Μαλαισιανό Grand Prix. Πολύ καλή ανταγωνιστικότητα έδειξε και στο Μπαχρέιν, έτσι ήταν λογικό, με τόσες αναβαθμίσεις, να περιμένουμε την SF15-T ακόμα πιο κοντά στην W06. Η κατάταξη, όμως, έδειξε 45 δευτερόλεπτα διαφοράς από την κορυφή. Αυτό δεν είναι αρκετό για να προκαλέσει ανησυχίες στον Sebastian Vettel, ο οποίος πιστεύει ότι οι επόμενοι αγώνες θα είναι καλύτεροι για την ιταλική ομάδα, αλλά και ότι είναι ένας εκ των διεκδικητών του τίτλου.

Δεν είμαι χαρούμενος με τη διαφορά και γενικότερα δεν είμαι χαρούμενος. Είχαν (η Mercedes) έναν εύκολο αγώνα μπροστά. Αλλά, είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα μειώσουμε ξανά τη διαφορά, ελπίζω σε δύο εβδομάδες. Είμαι σίγουρος ότι, στους επόμενους δύο με τρεις αγώνες, θα ενισχύσουμε το παιχνίδι μας σαν ομάδα.

Δε νομίζω ότι η διαφορά είναι πραγματική. Η πραγματική είναι αυτή που είχαμε στους προηγούμενους 4 αγώνες. Πρέπει ν’ αποδεχθείς ότι υπάρχουν κάποιες πίστες που είσαι λιγότερο ανταγωνιστικός σε σχέση με άλλες και για κάποιον λόγο δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί εδώ.

Νομίζω ότι είμαι στο παιχνίδι του τίτλου. Μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιό μας. Υπάρχουν πράγματα που θα έρθουν. Προφανώς, ο αντίπαλός μας είναι το φαβορί για τη συνέχεια της σεζόν, όμως δεν πρέπει να κοιτάζεις ότι η Mercedes είναι η ταχύτερη, μα ότι η Ferrari κατάφερε να κλείσει τη διαφορά περισσότερο από τους άλλους.

Εκτός από την Ισπανία, οι ομάδες φέρνουν παραδοσιακά αναβαθμίσεις και στον Καναδά. Αυτό θα συμβεί ξανά φέτος, και η Ferrari θα έχει νέο power unit μαζί της, το οποίο ίσως τη βοηθήσει να περιορίσει ακόμα περισσότερο το χάσμα από την κορυφή, σε συνδυασμό με τα άλλα εξαρτήματα που θα τοποθετήσει στην SF15-T.