Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου περνούμε αρκετές ώρες της ζωής μας και αυτό που θέλουμε πρωτίστως είναι να όμορφο, χρηστικό και άνετο, αλλά δεν είναι λίγα τα παραδείγματα εκείνα, στα οποία οι πειραματισμοί των σχεδιαστών είχαν ως αποτέλεσμα να βγούνε στη παραγωγή εσωτερικά αυτοκινήτων που έννοιες όπως άσχημο, παράξενο, διαφορετικό, μη χρηστικό τα χαρακτηρίζουν.

Μετά τα ασχημότερα supercars του κόσμου, τα δέκα ασχημότερα αυτοκίνητα που δεν τα γνώριζες και τα 12+1 πιο παράξενα τιμόνια της ιστορίας ας δούμε ίσως τα 11 από τα πιο παράξενα εσωτερικά αυτοκινήτου, αλλά είναι σίγουρο πως θα υπάρχουν και άλλα, που περιμένω από εσένα να τα μοιραστείς στα σχόλια.

1Multipla

21999-2001_Fiat_Multipla_06

Αν θεωρείς το εξωτερικό του Fiat Multipla άσχημο, τότε που να δεις και το εσωτερικό του.

3Aztek

4Pontiac Aztek

Το Pontiac Aztek, δικαίως έχει χαρακτηριστεί ως το πιο άσχημο αυτοκίνητο του κόσμου, με το εσωτερικό του να δικαιολογεί τον τίτλο αυτό.

5Citroen GSA

61983 Citroen GSA

H Citroen τοποθέτησε στο GSA του 1983, τόσο ένα μονοάκτινο τιμόνι, αλλά και έναν τόσο ξεχωριστό πίνακα οργάνων με πολύ μικρό κοντέρ και στοφόμετρο, που για να τα δει ο οδηγός, θα πρέπει να χρησιμοποιεί μεγεθυντικό φακό.

7Lagonda

8Aston Martin Lagonda steering wheel

Η Aston Martin Lagonda των δεκαετιών του ’70, του ’80 και του ’90, έχει γίνει future classic στις ημέρες μας, αλλά θεωρώ πως δεν υπήρχε ποτέ πιο boxy σχεδιασμός εσωτερικού.

9Μini Cooper

10mini-one-12

Οι σχεδιαστές της Mini, στην αναβίωση του Cooper, προσπάθησαν να δώσουν μια ρετρό πινελιά στο εσωτερικό, αλλά το τελικό αποτέλεσμα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί όμορφο, ειδικά με την τοποθέτηση ενός τεράστιου κοντέρ στο κέντρο της κονσόλας.

117-Series (E65)

12BMW 7-Series 2001 interior

Η BMW Σειράς 7 (E65) είναι δημιουργία του Chris Bangle και έμεινε στην ιστορία ως μια από τις ασχημότερες BMW όλων των εποχών. Ήταν το πρώτο μοντέλο της BMW που φορούσε το σύστημα iDrive, με αυτό να είναι τόσο τραγικό, όσο και η εμφάνιση της 7άρας του Bangle. Σε γενικές γραμμές, η 7άρα του ιδιόρρυθμου σχεδιαστή δεν είναι ένα αυτοκίνητο που μπορείς να το αγαπήσεις εύκολα αλλά και να το θυμάσαι με όμορφες σκέψεις.

13Buick Reatta

14Buick Reatta

Ψηφιακό κοντέρ και οθόνη αφής για τον έλεγχο του ραδιοφώνου και του κλιματισμού τόλμησε να τοποθετήσει η Buick στο Reatta, αλλά ο κόσμος δεν ήταν έτοιμος για κάτι τέτοιο τη δεκαετία του ’90.

15Grand Prix

16Pontiac Grand Prix

Οι σχεδιαστές του Pontiac Grand Prix 5ης γενιάς το 1988, πρέπει να είχαν κάποιο φετίχ με τα κουμπιά. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά, γιατί να επιλέξουν να τοποθετήσουν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τόσα πολλά κουμπιά. Ανάμεσα στα αναρίθμητα κουμπιά, υπάρχουν 4 κουμπιά για τα φώτα, 4 κουμπιά για τους υαλοκαθαριστήρες, με το τιμόνι να διαθέτει 12 κουμπιά. Και ας μην αρχίσουμε να μετράμε τα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας.

17TVR Sagaris

18TVR Sagaris (2)

Η εργονομία ήταν άγνωστη λέξη στους σχεδιαστές της TVR, μιας και στο Sagaris σκέφτηκαν πως είναι χρηστικό να τοποθετήσεις το κουμπί που ανοίγει την πόρτα δίπλα από το ραδιόφωνο. Καλά κατάλαβες, δεν υπάρχει χειρολαβή, αλλά ένα κουμπί που ανοίγει την πόρτα και οι Βρετανοί επέλεξαν να το τοποθετήσουν στη κεντρική κονσόλα δίπλα από το ραδιόφωνο.

19Honda Civic

20honda-civic-sedan-2013-widescreen

Η Honda με την παρουσίαση της 9ης γενιάς του Civic μας μεταφέρει στο εσωτερικό του διαστημοπλοίου Enterprise. Μια οθόνη δεν ήταν αρκετή για τους Ιάπωνες, ούτε δύο, έτσι τοποθέτησαν τρεις ψηφιακές οθόνες στο εσωτερικό. Υπερβολικό δεν νομίζεις;

21Huayra

22pagani Huayra interior (1)

Ίσως αρκετοί δεν περίμεναν το εσωτερικό της Pagani Huayra στη λίστα αυτή. Το προσυπογράφω και με τα δύο χέρια. Το εσωτερικό της πιο πρόσφατης δημιουργίας του Horacio Pagani είναι ένα έργο τέχνης γεμάτο λεπτομέρειες, αλλά ποιος μας λέει πως πάντα τα έργα τέχνης πρέπει να είναι και όμορφα;