Η Chevrolet μάς δείχνει τον κινητήρα και τις εξατμίσεις της νέας Camaro

Σχετικά άρθρα

landscape-1429555703-2016-chevrolet-camaro-engineteaser

Η Chevrolet συνεχίζει το ασυνήθιστο teasάρισμα, και έτσι μετά τις ζάντες και τα φρένα, μας δείχνει τον κινητήρα και τις εξατμίσεις της νέας Camaro, που θα παρουσιαστεί στις 16 Μαΐου.

Η φωτογραφία του κινητήρα δε μας δείχνει κάτι που δε ξέρουμε, καθώς το αμερικάνικο muscle car θα φορέσει τον 6.2-λίτρων LT1 V8 απόδοσης 460 ίππων, προερχόμενος από την Corvette Stingray. Μπορείς να διακρίνεις το νέο χταπόδι με τη νέα διάταξη “3-Y”, που μοιάζει με aftermarket αλλά θα είναι στάνταρ σε όλες τις V8 Camaro. Διαθέτει κάρτερ υγρού τύπου, αν και αυτό της Corvette είναι ξηρού.

Η Chevrolet έχει ήδη επιβεβαιώσει πως η νέα Camaro θα ζυγίζει τουλάχιστον 90 κιλά λιγότερο σε σχέση με την 5η γενιά, η οποία ξεκινά από τα 1.688 κιλά στην έκδοση Chevrolet Camaro Coupe 1Ls με τον V6 κινητήρα και φτάνει μέχρι τα 1.785 κιλά στην έκδοση 2SS με τον V8 κινητήρα. Η νέα Camaro θα κατασκευαστεί πάνω στην Alpha πλατφόρμα της GM, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Cadillac CTS, κάνοντας χρήση αλουμινίου. Π.Χ, η βάση του ταμπλό ζυγίζει 4,4 κιλά λιγότερο, από την σιδερένια βάση της απερχόμενης Camaro. Από αλουμίνιο είναι κατασκευασμένη τόσο η μπροστά όσο και η πίσω ανάρτηση, με τους συνδέσμους σε ορισμένες εκδόσεις της, να είναι κατασκευασμένοι από ένα άκαμπτο σύνθετο υλικό, ελαφρύτερο από το αλουμίνιο. Οι παραπάνω αλλαγές, κάνουν την ανάρτηση της νέας Camaro να ζυγίζει 21% λιγότερο σε σχέση με αυτή της 5ης γενιάς. Το μειωμένο βάρος θα προσδίδει στο αυτοκίνητο καλύτερη οδική συμπεριφορά και καλύτερες επιδόσεις, με τη Chevrolet να έχει ξοδέψει 9 εκατ. ώρες υπολογιστικού χρόνου κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του μοντέλου, για να αυξήσει την ακαμψία του αυτοκινήτου κατά 28%. Η Camaro SS μάλιστα θα φορέσει την μαγνητική ανάρτηση Magnetic Ride Control, η οποία μέχρι πρότινος βρισκόταν μόνο στην κορυφαία ZL1.

gallery-1429555889-2016-chevrolet-camaro-exhaustteaser

Όπως έχει ανακοινώσει η Chevrolet, η νέα Camaro θα είναι “ένα πραγματικά νέο αυτοκίνητο, από τη γρίλια μέχρι πίσω” με το 70% των μερών του να είναι καινούργια. Εκτός από τους V6 και V8 6,2-λίτρων κινητήρες, θα υπάρχει και ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας που θα αποδίδει περίπου 270-280 άλογα για να ανταγωνιστεί την Mustang Ecoboost.

O πρόεδρος της GM προβλέπει ότι η νέα Chevrolet Camaro θα είναι στα πάντα καλύτερη από το Ford Mustang, με την κατασκευή της να γίνεται στο εργοστάσιο της GM στο Lansing Grand River. Η νέα γενιά της Camaro διαθέτει εξελικτικό σχεδιασμό, μικρότερες διαστάσεις από τη τωρινή γενιά, φαρδύτερα μετατρόχια, με τα φωτιστικά της σώματα να τα έχουμε δει πριν από μερικές εβδομάδες, όπως και το πλαϊνό μέρος της.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Advanced Tech Tailors 2016 Camaro Driving Experience

New Drive Mode Selector makes most of performance in multiple drive settings

DETROIT – New technologies in the 2016 Chevrolet Camaro will enable drivers to tailor the car to the moment, whether it’s heading to work, touring the Pacific Coast Highway or lapping a road course.

“We wanted to build on the flexibility of the current Camaro ZL1, which is great for grand touring, commuting, the drag strip and track days,” said Aaron Link, Camaro lead development engineer. “The new Camaro will be even more adaptable, with up to eight vehicle attributes adjusted to fit a driver’s preference.”

As a result, the all-new Camaro will set the technological benchmark for the segment.

Most of the features can be changed via the new Drive Mode Selector, which includes Snow/Ice, Tour, Sport and – on SS models – Track settings. Calibrations for throttle progression, steering, stability control and more are optimized for each setting.

For the first time the Camaro SS will be available with Magnetic Ride Control, previously available only on the Camaro ZL1. The active damping system offers three preset programs – Tour, Sport and Track – that adjust the ride and handling balance. From there, it reads road and driver inputs at 1,000 times per second, and automatically adjusts the dampers for optimal performance.

Additionally, there is an enhanced dual-mode exhaust system. New electronically controlled valves can bypass the mufflers under spirited acceleration, delivering improved performance and greater sound levels. It also offers personalization options, from a “stealth” mode to a more aggressive “track” mode.

Chevrolet will introduce the all-new, 2016 Camaro on Saturday, May 16, during a special public event at Detroit’s Belle Isle Park.

Founded in 1911 in Detroit, Chevrolet is now one of the world’s largest car brands, doing business in more than 115 countries and selling around 4.8 million cars and trucks a year. Chevrolet provides customers with fuel-efficient vehicles that feature engaging performance, design that makes the heart beat, passive and active safety features and easy-to-use technology, all at a value. More information on Chevrolet models can be found at www.chevrolet.com.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η θρυλική TWR επιστρέφει και teasάρει το αυτοκίνητο της

Ένα από τα πιο διάσημα ονόματα μηχανολογίας στο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η TWR, θα ξεκινήσει μια νέα ζωή ως κατασκευαστής bespoke αυτοκινήτων. Η...

H Maserati teasάρει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, είναι η GranCabrio Folgore;

Την τελευταία ημέρα του περασμένου Φεβρουαρίου η Maserati παρουσίασε την GranCabrio, και σήμερα η ιταλική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser video ενός νέου...

Το καλοκαίρι η παρουσίαση της Chevrolet Corvette ZR1

Η Chevrolet έκανε γνωστό πως μέσα στο καλοκαίρι θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της Corvette ZR1. Το αυτοκίνητο φορά τον V8 5,5-λίτρων twin-turbo flat-plane...

H Nissan teasάρει το Qashqai facelift

Έχουν περάσει τρία χρόνια από το εμπορικό λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του Qashqai, και σήμερα η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο teaser video...