CA5l79fW4AAJYJp

Ώρες-ώρες, ένα καλό τρολάρισμα από το Facebook, δίνει περισσότερη δημοσιότητα από την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κόσμο. Μάλλον αυτό πιστεύει το αφεντικό της Cadillac, Johan de Nysschen που σχολιάζοντας τις ATS-V και CTS-V, αποφάσισε να τα βάλει με τα fanboys της Audi, της BMW και της Mercedes-Benz.

Πιο συγκεκριμένα, ο de Nysschen ανέβασε στον λογαριασμό του στο Facebook την εξής ανάρτηση:

Στα Γερμανόφιλα fanboys εκεί έξω – ο χειρότερος εφιάλτης σας έφτασε. Δεν αναφέρομαι στην ιπποδύναμη. Δεν αναφέρομαι στην ροπή. Δεν αναφέρομαι στους χρόνους επιτάχυνσης. Σε αυτούς τους τομείς, ξέρετε ότι έχετε ήδη φάει σφαλιάρες.

Διάλειμμα. Με την ATS-V να αποδίδει 470 άλογα και  603 Nm ροπής και την CTS-V, 640 άλογα και 855 Nm ροπής, ο de Nysschen δεν έχει άδικο. Τα δύο Αμερικάνικα μοντέλα έχουν περισσότερα άλογα και μεγαλύτερη ροπή από τους Γερμανούς αντιπάλους τους (RS5, M4, C63 AMG και S6, M5 και E63 AMG). Το ίδιο ισχύει και για τους χρόνους στο 0-100 που αν πιστέψουμε τα εργοστασιακά νούμερα, οι Αμερικάνοι είναι ταχύτεροι όλων, εκτός από την E63 AMG. Πάμε παρακάτω λοιπόν:

Όχι. Αναφέρομαι στην οδική συμπεριφορά. Στο φρενάρισμα, το τιμόνι και την ικανότητα στις στροφές. Προβλέπω ότι υπάρχει νέος Σερίφης στην πόλη. Cadillac-V. Το καθαρόαιμο, Αμερικάνικο muscle-car επέστρεψε.

Δεν μπορείς να πεις… από τρολάρισμα καλά τα πάει ο de Nysschen. Είναι στην κορυφή με τους καλύτερους. Το θέμα είναι: θα απαντήσουν στην Cadillac τα fanboys ή ακόμα και οι ίδιες οι εταιρίες ή θα την αφήσουν να λέει τα δικά της για να μην της δώσουν αξία;