Η Ford ανακοίνωσε πως η νέα Mustang, η οποία είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ξεκινά από τις 42.000 ευρώ για την έκδοση με τον 2,3-λίτρων Ecoboost κινητήρα των 317 ίππων με 432 Nm ροπής και το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ με το αυτόματο 6-τάχυτο, η τιμή ανεβαίνει κατά 2.000 ευρώ και φτάνει τα 44.000 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση GT, με τον 5,0-λιτρo V8 κινητήρα των 421 ίππων με 530 Nm ροπής ξεκινά από τις 48.000 ευρώ με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο και φτάνει στα 50.000 ευρώ με το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η Mustang με τον 2,3-λίτρων Ecoboost κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, έχει μέση κατανάλωση 8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 179 γρ/χλμ CO2. Η Mustang με τον 5,0-λιτρο V8 των 421 ίππων χρειάζεται 4,8 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα, έχει μέση κατανάλωση 13,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 299 γρ/χλμ CO2.

Η κατασκευή των Mustang για την Ευρωπαϊκή αγορά θα γίνεται στο εργοστάσιο Flat Rock στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α, με τις Ευρωπαϊκές Mustang να έχουν στον βασικό εξοπλισμό διζωνικό κλιματισμό, xenon φωτιστικά σώματα, LED πίσω φωτιστικά σώματα και ζάντες 19″. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν από τον Ιούλιο.

Δελτίο Τύπου

Νέα Mustang: Επιτάχυνση 0-100 Km/h σε Λιγότερο από 5’’ 2.200 Παραγγελίες Ήδη για το Ταχύτερο Μοντέλο Μαζικής Παραγωγής στην Ιστορία της Ford στην Ευρώπη

  • Νέα Ford Mustang0 V8 επιταχύνει από 0-100 km/h σε 4,8”, το ταχύτερο Ford μαζικής παραγωγής όλων των εποχών στην Ευρώπη
  • Mustang με νέο κινητήρα 2.3 EcoBoost έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8” και κατανάλωση 8,0 l/100 km με εκπομπές CO2 179 g/km*
  • Πάνω από 2.200 πελάτες στην Ευρώπη έχουν παραγγείλει τις νέες Mustang fastback και cabrio που αναμένονται στα καταστήματα των εμπόρων της ηπειρωτικής Ευρώπης από τον Ιούλιο και της Βρετανίας από τον Οκτώβριο
  • Η Ford Mustang αυξάνει την οδηγική απόλαυση με Selectable Drive Modes – Normal, Sport+, Track και Snow/Wet
  • Η Ford επιβεβαιώνει ότι τα Track Apps θα περιλαμβάνουν Launch Control για βελτιστοποιημένες επιδόσεις κατά την εκκίνηση, επιταχυνσιόμετρο για καταγραφή των δυνάμεων επιτάχυνσης και Line Lock για ζέσταμα των πίσω ελαστικών
  • Επιδόσεις και δυναμική συμπεριφορά σύμφωνα με τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών. Προηγμένη ανάρτηση, άκαμπτο αμάξωμα και υλικά ελαφρού βάρους προσφέρουν ισορροπία, απόκριση και μέχρι 0,97g στις στροφές
  • Η Ford κατασκευάζει τη νέα Mustang για την Ευρώπη στο Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ

ΚΟΛΩΝΙΑ, Γερμανία, Απρίλιος, 2015 – Η Ford Motor Company ανακοίνωσε σήμερα ότι η νέα Ford Mustang με επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 5” θα είναι το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ιστορία της Ford.

Η εταιρία αποκάλυψε επίσης ότι πάνω από 2.200 πελάτες έχουν παραγγείλει τη νέα Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη στις αρχές της χρονιάς.

Η Ford Mustang– που κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου – διατίθεται με κινητήρα Ford 5.0 V8 που αποδίδει 421 PS και ροπή 530 ή με τον πιο αποδοτικό 2.3 EcoBoost που παράγει ισχύ 317 PS και ροπή 432 Nm.

Το μοντέλο 5.0 V8 fastback με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 4,8”– ταχύτερο από οποιοδήποτε άλλο Ford στην Ευρώπη από το 2005 που λανσαρίστηκε το Ford GT με χαμηλό όγκο παραγωγής. Η Ford Mustang 2.3 EcoBoost fastback με μηχανικό κιβώτιο έχει αντίστοιχη επιτάχυνση σε 5,8 δεύτερα.

Οι οδηγοί της Ford Mustang μπορούν να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις οδηγικές συνθήκες με τα Selectable Drive Modes, ενώ εκτός δημόσιων δρόμων θα χρησιμοποιούν τα Track Apps για να παρακολουθούν τις οδηγικές επιδόσεις τους. Οι οδηγοί της Ford Mustang 5.0 V8 μπορούν επίσης να πετύχουν την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στην πίστα χάρη στην τεχνολογία Launch Control. Η Mustang αναπτύσσει δυνάμεις μέχρι 0.97g στις στροφές.

«Η νέα Ford Mustang κυριολεκτικά θα απογειώνεται από στάση καθηλώνοντας τους οδηγούς με ένα συναρπαστικό ήχο κινητήρα,» δήλωσε ο Hermann Salenbauch, Mustang vehicle line director. «Όμως η Mustang δεν εντυπωσιάζει μόνο με την ταχύτητά της στην ευθεία. Η οδηγική άνεση και η οδική συμπεριφορά της θα είναι πραγματική αποκάλυψη για τους Ευρωπαίους οδηγούς.»

Εφοδιασμένη με τον κινητήρα 2.3 EcoBoost της Ford, η νέα Ford Mustang καταναλώνει 8,0 l/100 km με εκπομπές CO2 179 g/km.*

Απόλαυση στο δρόμο και στην πίστα

Οι κινητήρες υψηλών επιδόσεων της νέας Ford Mustang υποστηρίζονται από ένα στάνταρ Performance Pack στην Ευρώπη που προσφέρει αναβαθμισμένα φρένα και ψύξη για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων. Μία προηγμένη δομή πλαισίου και αμαξώματος, και προηγμένη τεχνολογία βοηθούν επίσης στη βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς με στόχο τη σπορ εμπειρία που απαιτούν οι πελάτες της Ford Mustang.

Selectable Drive Modes ελέγχονται από διθέσιους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας AdvanceTrac, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων αυτομάτου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης στα προγράμματα Normal, Sport+, Track ή Snow/Wet. Το Selectable Effort Electric Power Assisted Steering επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν Normal, Comfort ή Sport ‘βάρος’ και αίσθηση στο τιμόνι.

Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, η Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων. Μεταξύ αυτών είναι επιταχυνσιόμετρο, χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων, που μετρά το χρόνο φρεναρίσματος και την απόσταση από μία προκαθορισμένη ταχύτητα.

Το σύστημα Launch Control που διατίθεται με τον κινητήρα 5.0 V8 με μηχανικό κιβώτιο, κρατά τον κινητήρα σε μία προκαθορισμένη ζώνη στροφών μεταξύ 3.000 rpm και 4.500 rpm με το γκάζι πλήρως πατημένο. Με το άφημα του συμπλέκτη, η κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς ελέγχεται για μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα επιταχύνσεων από στάση. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα Line Lock που διατίθεται για τον 5.0 V8 χρησιμοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, για να μπορεί ο οδηγός να ζεσταίνει τα πίσω ελαστικά.

Η Ford Mustang χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω για σπορ δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Περιλαμβάνεται πίσω ανάρτηση integral-link που βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση και τη μηχανική πρόσφυση και γόνατα MacPherson με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους που επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων ισχυρών φρένων, χωρίς να επηρεάζεται η αίσθηση του τιμονιού.

Η δομή του αμαξώματος είναι 28% πιο άκαμπτη από της προηγούμενης γενιάς Mustang. Η κατανομή βάρους 54% μπροστά για τον κινητήρα 5.0 V8 και 53% μπροστά για τον 2.3 EcoBoost συμβάλλει στην ταχύτερη απόκριση και ακρίβεια συμπεριφοράς.

Μεταξύ των υλικών ελαφρού βάρους είναι το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο καπό, τα εμπρός φτερά, την ανάρτηση, το κιβώτιο και τα φρένα. Ατσάλια υψηλής ανοχής, συγκόλληση μέσω λέιζερ και τεχνικές υδρομορφοποίησης συμβάλλουν στο πιο άκαμπτο αμάξωμα προς όφελος της οδηγικής εμπειρίας και της ασφάλειας.

Κλασική σχεδίαση, σύγχρονος εξοπλισμός

Η νέα Ford Mustang διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία.

Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων μοντέλων Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο εργοστάσιο του Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ, σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις και με ζάντες 19 ιντσών, αυτόματους προβολείς HID, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, πίσω φώτα LED και πίσω διαχύτη, στάνταρ.

Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου με 9 ηχεία, και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8-ιντσών. Η Ford Mustang διατίθεται αποκλειστικά για παραγγελία στην Ευρώπη σε νέα καταστήματα FordStore που ανοίγουν στην περιοχή κυρίως σε μητροπολιτικές περιοχές. Τα πρώτα αυτοκίνητα πρόκειται να φτάσουν στα καταστήματα εμπόρων της ηπειρωτικής Ευρώπης τον Ιούλιο και στη Βρετανία από τον Οκτώβριο.

Ford Mustang Fastback Ford Mustang Cabrio
421 PS 5.0 V8 317 PS 2.3 EcoBoost 421 PS 5.0 V8 317 PS 2.3 EcoBoost
Man Auto Man Auto Man Auto Man Auto
Κατανάλωση* l/100 km 13,5 12,0 8,0 9,8 13,6 12,8 8,2 9,8
Εκπομπές CO2* g/km 299 281 179 225 306 289 184 225

** Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας και εκπομπών CO2έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2αφορούν μια συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.

Ford MUSTANG ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μοντέλο 0-100 km/h δευτερόλεπτα*
Ford Mustang fastback 5.0 V8 manual 4,8
Ford Mustang fastback 2.3 EcoBoost manual 5,8

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ**

Μοντέλο Κατανάλωση l/100 km στο μικτό κύκλο Εκπομπές CO2 g/km στο μικτό κύκλο
Ford Mustang fastback 5.0 V8 manual 13,5 299
Ford Mustang fastback 5.0 V8 automatic 12,0 281
Ford Mustang cabrio 5.0 V8 manual 13,6 306
Ford Mustang cabrio 5.0 V8 automatic 12,8 289
Ford Mustang fastback 2.3 EcoBoost manual 8,0 179
Ford Mustang fastback 2.3 EcoBoost automatic 9,8 225
Ford Mustang cabrio 2.3 EcoBoost manual 8,2 184
Ford Mustang cabrio 2.3 EcoBoost automatic 9,8 225

ΑΜΑΞΩΜΑ

Δομή Αυτοφερόμενο, συγκολλημένο ατσάλινο αμάξωμα, αλουμινένιο καπό και εμπρός φτερά
Στυλ Αμαξώματος Fastback και Cabrio LHD & RHD
Εργοστάσιο τελικής συναρμολόγησης Flat Rock, Michigan, USA

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Διάταξη Αλουμινένιο μπλοκ και κεφαλή Αλουμινένιο μπλοκ και κεφαλή
Πολλαπλή εισαγωγής Συνθετική με συγκολλημένο κέλυφος και σετ αυλών Συνθετική με συγκολλημένο κέλυφος και σετ αυλών και βαλβίδες ελέγχου ροής
Πολλαπλή εξαγωγής Ενσωματωμένη στην αλουμινένια κεφαλή, τριών αυλών Σωληνωτή από ανοξείδωτο ατσάλι
Σύστημα κίνησης βαλβίδων DOHC, 4 βάλβιδος, ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής DOHC, 4 βάλβιδος, ανεξάρτητος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής
Διάμετρος βαλβίδων/βύθιση Εισαγωγής 31 mm/8.31 mmΕξαγωγής 30 mm/7.42 mm Εισαγωγής 37.3 mm/13 mmΕξαγωγής 31.8 mm/13 mm
Έμβολα Χυτό αλουμίνιο Χυτό αλουμίνιο
Μπιέλες Σφυρήλατο ατσάλι Σφυρήλατο ατσάλι
Ανάφλεξη Πηνία σε κάθε μπουζί, χωρίς διανομέα Πηνία σε κάθε μπουζί, χωρίς διανομέα
Διάμετρος x διαδρομή 87,55 mm x 94 mm 92,2 mm x 92.7 mm
Κυβισμός 2300 cc 4951 cc
Λόγος συμπίεσης 9.5:1 11.0:1
Σύστημα ελέγχου κινητήρα PCM PCM
Ισχύς 317 PS (233 kW/312 bhp) @ 5500 rpm 421 PS (310 kW/415 bhp) @ 6500 rpm
Ροπή 432 Nm @ 3000 rpm 530 Nm @ 4250 rpm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 59 L 61 L
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Άμεσος ψεκασμός Διαδοχικός πολλαπλών σημείων ηλεκτρονικός
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού 5.7 L 5W-30 με φίλτρο (διάστημα service 15.000-km) 7.6 L 5W-20 με φίλτρο (διάστημα service 15.000-km)
Ψύξη Μεγάλης χωρητικότητας, ψυγείο λαδιού Μεγάλης χωρητικότητας, ψυγείο λαδιού

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Διάταξη Πίσω κίνηση με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

ΚΙΒΩΤΙΟ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Στάνταρ Εξατάχυτο μηχανικό με Hill Start Assist
Σχέσεις μετάδοσης
Πρώτη 4.236 3.657
Δεύτερη 2.538 2.430
Τρίτη 1.665 1.686
Τέταρτη 1.238 1.315
Πέμπτη 1.00 1.00
Έκτη 0.834 0.651
Τελική μετάδοση 3.31:1 3.55:1
Προαιρετικό Εξατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (paddles)
Σχέσεις μετάδοσης
Πρώτη 4.17
Δεύτερη 2.34
Τρίτη 1.52
Τέταρτη 1.14
Πέμπτη 0.87
Έκτη 0.69
Τελική μετάδοση 3.55:1

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός Διπλοί σφαιρικοί σύνδεσμοι, γόνατα MacPherson και σωληνωτή αντιστρεπτική δοκός
Πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση, με ελατήρια, συμπαγή αντιστρεπτική δοκό και δισωλήνια (2.3 EcoBoost) ή μονοσωλήνια αμορτισέρ (V8)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Τύπος Κρεμαγιέρα με δυνατότητα επιλογής επιπέδου ηλεκτρικής υποβοήθησης (Selectable Effort Electric Power Assisted Steering)
Λόγος υποπολλαπλασιασμού 16:1
Κύκλος στροφής, από κράσπεδο σε κράσπεδο 12,2 m

ΦΡΕΝΑ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Τύπος 4 δισκόφρενα με τετρακάναλο ABS τεσσάρων αισθητήρων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας AdvanceTrac 4 δισκόφρενα με τετρακάναλο ABS τεσσάρων αισθητήρων και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας Electronic line-lock
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι 352 mm x 32 mm, σταθερές αλουμινένιες δαγκάνες 4 εμβόλων 46 -mm Αεριζόμενοι δίσκοι 380 mm x 34 mm, σταθερές αλουμινένιες δαγκάνες Brembo έξι εμβόλων 36 mm
Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm x 25 mm, πλευστές σιδερένιες δαγκάνες ενός εμβόλου 45 mm, ενσωματωμένο χειρόφρενο Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm x 25 mm, πλευστές σιδερένιες δαγκάνες ενός εμβόλου 45 mm, ενσωματωμένο χειρόφρενο

ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Στάνταρ Ελαστικά 255/40 R19, αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών x 9 ιντσών Εμπρός: Ελαστικά 255/40 R19, αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών x 9 ιντσών Πίσω: Ελαστικά 275/40 R19, αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών x 9,5 ιντσών

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Fastback Cabrio
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Μεταξόνιο 2720 2720
Συνολικό μήκος 4784 4784
Συνολικό πλάτος χωρίς καθρέπτες 1916 1916
Συνολικό πλάτος με καθρέπτες 2080 2080
Συνολικό πλάτος με καθρέπτες αναδιπλωμένους 1956 1956
Συνολικό ύψος 1381 1394
Μετατρόχιο, εμπρός/πίσω 1582/1655 1582/1655
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Καθίσματα Τέσσερα Τέσσερα
Περιοχή κεφαλής, μπροστά 955 956
Περιοχή ποδιών, μπροστά – μέγιστος 1131 1131
Περιοχή ώμων, μπροστά 1430 1430
Περιοχή έδρας, μπροστά 1395 1395
Περιοχή κεφαλής, πίσω 884 907
Περιοχή ποδιών, πίσω 777 783
Περιοχή ώμων, πίσω 1327 1135
Περιοχή έδρας, πίσω 1203 1111

ΒΑΡΗ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Μηχανικό Κιβώτιο 1620 kg 1651 kg
Αυτόματο Κιβώτιο 1617 kg 1659 kg

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Fastback Cabrio
Χώρος Επιβατών 2392 L 2287 L
Χώρος αποσκευών 408 L 332

ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Προβολείς Auto HID
Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας
Διπλή Χρωμιωμένη εξαγωγή Διπλή Χρωμιωμένη εξαγωγή με κυλινδρικές γυαλισμένες απολήξεις
Πίσω Φώτα LED
Καθαριστήρες με Αισθητήρα Βροχής
Πίσω Διαχύτης

ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Αλουμινένια ένθετα ταμπλό και πεντάλ
Φωτισμός περιβάλλοντος
Αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης
Χρωμιωμένα πλαίσια στο ηχείο της πόρτας, στην ποτηροθήκη, στον αεραγωγό και στο ταμπλό
Διζωνικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού
Φωτιζόμενες διακοσμητικές πλάτες μαρσπιέ
Δερμάτινο χειρόφρενο
Δερμάτινα καθίσματα
Ηχοσύστημα εννέα ηχείων και ενισχυτής
Premium επένδυση θυρών
Σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 με φωνητικό έλεγχο και έγχρωμη οθόνη αφής 8-ιντσών
Track Apps περιλαμβάνουν Launch Control (V8 μηχανικό μόνο), Line Lock (v8 μόνο) επιταχυνσιόμετρο, χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων

ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Ενεργό Σύστημα Αντικλεπτικής Προστασίας με περιμετρικό συναγερμό
Ενεργό Ντουλαπάκι, αερόσακος γονάτων
Προσωπικό Σύστημα Ασφάλειας Οδηγού και Συνοδηγού
Αερόσακος γονάτων οδηγού
Πλευρικοί αερόσακοι οδηγού / συνοδηγού
Διπλοί εμπρός αερόσακοι
Κεντρική κονσόλα με ηλεκτρονικό κλείδωμα
Υποστήριξη Έκτακτης Ανάγκης
Φωτισμός Εισόδου
Βάσεις ISOFIX

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Europe Custom Package Αλουμινένιες ζάντες 19-ιντσών με premium βαφή και φινίρισμα Luster Nickel
Χρωμιωμένα ένθετα θυρών (μόνο Fastback)
Εσωτερικό Ebony Black
Χρωματιστά ένθετα καθισμάτων
Πλοήγηση
Αισθητήρες Παρκαρίσματος με Όπισθεν
Shaker Pro audio system (12 ηχεία)
Μοναδικός διάκοσμος θυρών
Μοναδικό ταμπλό οργάνων
Ανεξάρτητες επιλογές Αλουμινένιες ζάντες 19-ιντσών με premium βαφή και φινίρισμα Luster Nickel
Κλιματιζόμενα Καθίσματα
Δερμάτινα Σπορ Καθίσματα Recaro (μόνο Fastback)
Shaker Pro audio system (12 ηχεία) με πλοήγηση
Συναγερμός Thatcham

ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Ceramic leather
Dark Saddle leather
Ebony leather
Premium Ebony leather (EU Custom Pack μόνο)
Ebony leather Καθίσματα Recaro

ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ

2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8
Απλά Χρώματα Black
Oxford White
Race Red
Competition Orange
Μεταλλικά Χρώματα Deep Impact Blue
Guard
Ingot Silver
Magnetic
Ruby Red
Χρώματα τριών στρωμάτων Triple Yellow

*Τιμές δοκιμών Ford test

** Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας και εκπομπών CO2έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2αφορούν μια συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.

Σημείωση: Οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο παρόν δελτίο τύπου αποτελούν προκαταρτικές προδιαγραφές και ήταν σωστές την εποχή που επρόκειτο να δημοσιευτούν. Η Ford υιοθετεί πολιτική συνεχούς προϊοντικής βελτίωσης. Διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις όποιες λεπτομέρειες οποιαδήποτε στιγμή.

Η διαθεσιμότητα προδιαγραφών και εξοπλισμού διαφέρει ανάλογα με την αγορά.