17194760558_7a187732c0_k

Το ντεμπούτο του GT-R LM Nismo πλησιάζει και η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα τα (σχεδόν) πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του καινοτόμου LMP1-H αγωνιστικού της.

Όπως γνωρίζαμε από την αρχή το GT-R LM Nismo έχει τον κινητήρα στο εμπρός μέρος και την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο κινητήρας εν προκειμένω, έχει κωδικό VRX 30A Nismo –κράτησε το στο μυαλό σου αφού ενδέχεται να κινεί την επόμενη γενιά του πολιτικού GT-R– και είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος, 3-λιτρος V6 με περιεχόμενη γωνία 60ο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Συνδυάζεται δε με ένα 5-τάχυτο σειριακό κιβώτιο και υδραυλικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

17167851597_aa9f4955ab_k

Τόσο το chassis όσο και το αμάξωμα, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα με αποτέλεσμα το βάρος να μην υπερβαίνει τα 870 κιλά ενώ η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins μπροστά και της Penske πίσω. Τα φρένα δε, είναι 6-πίστονα εμπρός και 4-πίστα πίσω και “κρύβονται” μέσα στις σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου της BBS που ντύνονται με ελαστικά της Michelin, πλάτους πέλματος 310 χιλιοστών για τους εμπρός τροχούς και 200 χιλιοστών για τους πίσω. Όλα τα ηλεκτρονικά, είναι της Cosworth.

17356649056_3e6302f14e_k

Αυτό που θα παρατήρησες ότι λείπει από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι οποιαδήποτε λεπτομέρεια για το υβριδικό σύστημα. Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι το μηχανικό σύστημα με το περιστρεφόμενο βολάν βρίσκεται εντός του κλωβού ασφαλείας αλλά η Nissan δεν μας λέει το πιο σημαντικό: σε ποια υποκατηγορία MJ τοποθετείται το GT-R LM Nismo. Στα 4 MJ μαζί με την Audi, στα 6 MJ μαζί με την Toyota ή στα 8 MJ μαζί με την Porsche; Ή μήπως θα ζητήσει την άδεια της ACO –αλλά και των υπόλοιπων κατασκευαστών– για να τρέξει χωρίς υβριδικό σύστημα; Αυτό είναι μία φήμη που ακούγεται ολοένα και δυνατότερα στον χώρο αφού το υβριδικό σύστημα της Nissan δημιουργούσε συνεχώς προβλήματα στις δοκιμές και –κακά τα ψέματα- η “παράλειψη” πληροφοριών στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι λίγο ύποπτη…

Nissan GT-R LM NISMO infographic

Δελτίο Τύπου

NISSAN GT-R LM NISMO

Technical Specification

Configuration

Front-engine. Front-wheel-drive

Engine

Nissan VRX 30A NISMO: 3.0 litre, 60 degree V6, direct injection gasoline twin-turbo

Transmission

5-speed + reverse sequential gearbox with pneumatic paddle shift system. Epicyclic final drive reduction with hydraulic limited slip differential

Tilton 3-plate carbon clutch assembly

Chassis

FIA Homologated weight: 870 kg. Right-hand driving position

68 litre capacity FT3 fuel tank featuring electric lift and feed pumps. Mechanical flywheel ERS housed ahead and beneath driver’s feet inside the survival cell.

Bodywork

Carbon-composite body panels. Polycarbonate windscreen with hard coating CFD and full scale wind tunnel developed ultra high efficiency bodywork geometry, adjustable rear wing.

Suspension

Ohlins multi-adjustable front dampers and Penske multi-adjustable rear dampers, hydraulic rear anti-roll bar system.

Brakes

6-piston front and 4-piston rear calipers. Driver adjustable brake bias.

Wheels

BBS centre-lock, magnesium forged 18”x13” front and 16”x9” rear

Tyres

Michelin 31/71-18 front, 20/71-16 rear radials

Electrical

Cosworth engine control unit featuring: Engine control, gearbox control; Driver adjustable traction control, Anti-lag system control, lift-and-coast fuel conservation, Drive-by-wire throttle control and ERS deployment strategy control

Interior

NISMO 5-point harness Lifeline lightweight extinguisher system

Data / display system

Cosworth Electronics with NISMO steering wheel mounted LCD

Dimensions

Length: 4.645m

Width: 1.9m

Height: 1.03m

Minimum weight: 870kg

Full tank capacity: 68L