Το ντεμπούτο του GT-R LM Nismo πλησιάζει και η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα τα (σχεδόν) πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του καινοτόμου LMP1-H αγωνιστικού της.
Όπως γνωρίζαμε από την αρχή το GT-R LM Nismo έχει τον κινητήρα στο εμπρός μέρος και την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο κινητήρας εν προκειμένω, έχει κωδικό VRX 30A Nismo –κράτησε το στο μυαλό σου αφού ενδέχεται να κινεί την επόμενη γενιά του πολιτικού GT-R– και είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος, 3-λιτρος V6 με περιεχόμενη γωνία 60ο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Συνδυάζεται δε με ένα 5-τάχυτο σειριακό κιβώτιο και υδραυλικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Τόσο το chassis όσο και το αμάξωμα, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα με αποτέλεσμα το βάρος να μην υπερβαίνει τα 870 κιλά ενώ η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins μπροστά και της Penske πίσω. Τα φρένα δε, είναι 6-πίστονα εμπρός και 4-πίστα πίσω και “κρύβονται” μέσα στις σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου της BBS που ντύνονται με ελαστικά της Michelin, πλάτους πέλματος 310 χιλιοστών για τους εμπρός τροχούς και 200 χιλιοστών για τους πίσω. Όλα τα ηλεκτρονικά, είναι της Cosworth.
Αυτό που θα παρατήρησες ότι λείπει από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι οποιαδήποτε λεπτομέρεια για το υβριδικό σύστημα. Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι το μηχανικό σύστημα με το περιστρεφόμενο βολάν βρίσκεται εντός του κλωβού ασφαλείας αλλά η Nissan δεν μας λέει το πιο σημαντικό: σε ποια υποκατηγορία MJ τοποθετείται το GT-R LM Nismo. Στα 4 MJ μαζί με την Audi, στα 6 MJ μαζί με την Toyota ή στα 8 MJ μαζί με την Porsche; Ή μήπως θα ζητήσει την άδεια της ACO –αλλά και των υπόλοιπων κατασκευαστών– για να τρέξει χωρίς υβριδικό σύστημα; Αυτό είναι μία φήμη που ακούγεται ολοένα και δυνατότερα στον χώρο αφού το υβριδικό σύστημα της Nissan δημιουργούσε συνεχώς προβλήματα στις δοκιμές και –κακά τα ψέματα- η “παράλειψη” πληροφοριών στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι λίγο ύποπτη…
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
NISSAN GT-R LM NISMO
Technical Specification
Configuration
Front-engine. Front-wheel-drive
Engine
Nissan VRX 30A NISMO: 3.0 litre, 60 degree V6, direct injection gasoline twin-turbo
Transmission
5-speed + reverse sequential gearbox with pneumatic paddle shift system. Epicyclic final drive reduction with hydraulic limited slip differential
Tilton 3-plate carbon clutch assembly
Chassis
FIA Homologated weight: 870 kg. Right-hand driving position
68 litre capacity FT3 fuel tank featuring electric lift and feed pumps. Mechanical flywheel ERS housed ahead and beneath driver’s feet inside the survival cell.
Bodywork
Carbon-composite body panels. Polycarbonate windscreen with hard coating
CFD and full scale wind tunnel developed ultra high efficiency bodywork geometry, adjustable rear wing.
Suspension
Ohlins multi-adjustable front dampers and Penske multi-adjustable rear dampers, hydraulic rear anti-roll bar system.
Brakes
6-piston front and 4-piston rear calipers. Driver adjustable brake bias.
Wheels
BBS centre-lock, magnesium forged 18”x13” front and 16”x9” rear
Tyres
Michelin 31/71-18 front, 20/71-16 rear radials
Electrical
Cosworth engine control unit featuring: Engine control, gearbox control;
Driver adjustable traction control, Anti-lag system control, lift-and-coast fuel conservation, Drive-by-wire throttle control and ERS deployment strategy control
Interior
NISMO 5-point harness
Lifeline lightweight extinguisher system
Data / display system
Cosworth Electronics with NISMO steering wheel mounted LCD
Dimensions
Length: 4.645m
Width: 1.9m
Height: 1.03m
Minimum weight: 870kg
Full tank capacity: 68L
[/learn_more]