Σε 5 ημέρες ξεκινά το φετινό πρωτάθλημα για το WEC (World Endurance Championship), στην πίστα του Silverstone. Η Toyota μπαίνει με αέρα Πρωταθλήτριας στο 2015, καθώς κατάφερε να κερδίσει πέρυσι την Audi, όμως οι Γερμανοί ήταν ξανά οι νικητές στον διασημότερο αγώνα του πρωταθλήματος, τις 24 ώρες του Le Mans.
Επιπλέον, έχουμε νέα ομάδα στο παιχνίδι και δεν είναι άλλη από τη Nissan, αλλά δε θα δούμε το GT-R Nismo στους δύο πρώτους αγώνες. Πλέον, υπάρχει ισορροπία μεταξύ των Ιαπώνων και των Γερμανών στην κατηγορία LMP1, με την Porsche να θέλει σίγουρα μια καλύτερη εμφάνιση φέτος. Ας ρίξουμε μια σύντομη ματιά στις 4 μεγάλες ομάδες της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Toyota
Αποφασισμένοι να τελειώσουν ό,τι δεν κατάφεραν πέρυσι είναι οι Πρωταθλητές. Φυσικά και εννοώ τη μεγάλη νίκη στο Le Mans, εκεί όπου πέρυσι έδειξαν εξαιρετική ταχύτητα. Δύο αυτοκίνητα θα έχουν, με το πρώτο TS040 Hybrid να οδηγείται από τους Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima ενώ το δεύτερο από τους Mike Conway, Stephane Sarrazin και Alex Wurz, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν την Toyota στην κορυφή.
Audi
Καλές οι 13 νίκες στο Le Mans, όμως αυτό που μετρά είναι και η συνολική βαθμολογική συγκομιδή. Το R18 e-tron quattro έχει ανανεωθεί από τους τεχνικούς της Audi, ενώ η ομάδα είναι πλέον στην υποκατηγορία των 4MJ. Μόνο για το Le Mans θα έχουμε τρίτο αυτοκίνητο, το οποίο θα οδηγούν οι Filipe Albuquerque, Marco Bonanomi και Renne Rast. Τα δύο πρώτα θα χειρίζονται οι Oliver Jarvis, Lucas di Grassi και Loic Duval, και οι Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler.
Porsche
Σημαντικά ανανεωμένη και η 919 Hybrid της Porsche, σύμφωνα τουλάχιστον με την εταιρεία. Φυσικά, θα πρέπει να δούμε την βελτίωση αυτή στην πίστα, ενώ είναι η μοναδική ομάδα που θα τρέξει στην υπο-κατηγορία των 8MJ. Κι εδώ θα έχουμε τρίτο αυτοκίνητο για το Le Mans, το οποίο θα οδηγούν οι Earl Bamber, Nico Hülkenberg και Nick Tandy. Όσο για τα δύο πρώτα, στο #17 θ’ ανέβουν οι Timo Bernhard, Brendon Hartley και Mark Webber, και στο #18 οι Romain Dumas, Neel Jani και Marc Lieb.
Nissan
Για το τέλος φυσικά η Nissan, η οποία επιστρέφει, με το GT-R LM Nismo. Θα δώσει απευθείας το παρόν στον 24ωρο του Le Mans, με τρία πρωτότυπα. Οδηγοί θα είναι οι Marc Gené, Harry Tincknell και Olivier Pla, Tsugio Matsuda, Michael Krumm και Jann Mardenborough, και Alex Buncombe, Max Chilton και Lucas Ordóñez. Οι Ιάπωνες θα είναι στην υπο-κατηγορία των 2MJ και ας ελπίσουμε να κάνουν το WEC ακόμα πιο συναρπαστικό.
R18 e-tron
|
TS040
|
919 Hybrid
|
GT-R LM
|
|
---|---|---|---|---|
Κινητήρας | 120° V6 turbo, 1 Garrett VTG charger | 90° V8 | 90° V4 turbo, 1 Garrett charger | 60° V6 twin-turbo |
Χωρητικότητα | 4.000 cc | 3.700 cc | 2.000 cc | 3.000 cc |
Ισχύς | 410+ kW (558 PS) | 1.000+ PS (κινητήρας+ MGU) | 500+ PS, MGU: 400+ PS | 600 PS, MGU: 650 PS |
ERS | 4 MJ | 6 MJ | 8 MJ | 2 MJ |
Ελάχιστο βάρος | 870 kg | 870 kg | 870 kg | 870 kg |
Ρεζερβουάρ | 54,2 λίτρα | 68,3 λίτρα | 68,3 λίτρα | 68,3 λίτρα |
Μετάδοση | RWD, AWD σε hybrid mode | Μόνιμα AWD | RWD, AWD μέσω κίνησης μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα | FWD, AWD σε hybrid mode |
Κατανάλωση ενέργειας (MJ/γύρο) | 134.8 | 139.5 | 138.0 | 147.0 |
Μέγιστη κατανάλωση καυσίμου (kg/ώρα) | 79.0 | 89.5 | 88.5 | 94.3 |