Ford GT Design Engineering Dearborn (6)

H Ford στην έκθεση του Detroit εξέπληξε τους πάντες, παρουσιάζοντας το GT Concept, το οποίο και κατάφερε να το κρατήσει μυστικό, μιας και το σχεδίασε κάτω από άκρα μυστικότητα στο υπόγειο του Product Development Center, γνωστό και ως PDC, ένα τεράστιο κτήριο στα κεντρικά της Ford στο Dearborn. Στην συγκεκριμένη αίθουσα είχαν πρόσβαση ελάχιστα άτομα, τα οποία όλα είχαν υπογράψει συμφωνητικά να μην διαρρεύσουν τίποτα και σε κανέναν -από άλλους υπαλλήλους της Ford, μέχρι φυσικά και στον Τύπο.

Ford GT Design Engineering Dearborn (4)

Τελικά όλοι κράτησαν το στόμα τους ερμητικά κλειστό και έτσι το “Project Phoenix” όπως είχε ονομάσει η Ford την ανάπτυξη του νέου GT, έμεινε κρυφό, μέχρι τις 12 του περασμένου Γενάρη, όταν και το μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό, στο περιθώριο της έκθεσης του Detroit.

Ford GT Design Engineering Dearborn (8)

Τώρα, η Ford έδωσε μερικά σκίτσα που σχεδίασαν οι σχεδιαστές της, προτού τελικά αποφασιστεί ο τελικός σχεδιασμός. Όπως γνωρίζουμε, η έκδοση παραγωγής, θα διαφέρει ελάχιστα από το πρωτότυπο. Οι αλλαγές θα εντοπίζονται στους ελαφρώς μεγαλύτερους πλαϊνούς καθρέπτες και στα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα. Μηχανικά θα φορά τον V6 twin-turbo EcoBoost 3,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 700+ ίππων.

Ford GT Design Engineering Dearborn (5)

Ford GT Design Engineering Dearborn (9)Ford GT Design Engineering Dearborn (10)

Ford GT Design Engineering Dearborn (7)

Θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα, με την Μπλε Οβάλ εταιρία να υπόσχεται πως το κιβώτιο κάνει σχεδόν στιγμιαία τις αλλαγές ταχυτήτων. Το πόσο ζυγίζει η Ford δεν το ανακοίνωσε, αλλά δηλώνει πως το νέο GT θα έχει μια από τις καλύτερες αναλογίες κιλών/ίππο.