Επίσημο: Στη παραγωγή το SUV της Lamborghini, στην Ιταλία η παραγωγή του

Σχετικά άρθρα

Lamborghini-Urus

Μετά από χρόνια φημών, θα περάσει-δεν θα περάσει στη παραγωγή, η Audi, η μητρική εταιρία της Lamborghini, ανακοίνωσε πως το πρωτότυπο Urus θα περάσει στη παραγωγή το 2018. Το πολυτελές SUV της Ιταλικής φίρμας, θα γίνει το τρίτο μοντέλο της και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Lamborghini στη Sant’Agata Bolognese, μετά από την οικονομική συμφωνία ύψους 80 εκατ. ευρώ, της Ιταλικής κυβέρνησης με την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Lamborghini με το SUV της στοχεύει κυρίως στις αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας, της Μέσης Ανατολής, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανία και της Ρωσία. Η Lamborghini φιλοδοξεί πως θα πουλά κοντά στις 3.000 SUV ετησίως.

Η Lamborghini, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου, σε συνεργασία με το Volkswagen Group, την Audi AG, το ιταλικό Υπουργείο Οικονομικής Ανάπτυξης, την Emilia Romagna Region, και την Union Representatives, θα επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο της στη Sant’Agata για να αυξήσει σημαντικά την παραγωγική ικανότητά του.

Ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος και CEO της Lamborghini δήλωσε:

Αυτή είναι μια στιγμή υπερηφάνειας για όλους στην Lamborghini. Η εισαγωγή ενός τρίτου μοντέλου στη γραμμή παραγωγής υποστηρίζει τη σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και σηματοδοτεί για μας την απαρχή μιας νέας εποχής.

Το νέο SUV θα γίνει στη Sant’Agata Bolognese, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας για τη διαφύλαξη των αξιών “Made in Italy” της Lamborghini σε όλο τον κόσμο.

Το εργοστάσιο της Lamborghini θα επεκταθεί και από τα 80.000 τετραγωνικά μέτρα που καλύπτει σήμερα, θα αυξηθεί στα 150.000 τετραγωνικά μέτρα. Το έργο περιλαμβάνει τη κατασκευή νέων εγκαταστάσεων, νέα γραμμή παραγωγής, αύξηση του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και την αύξηση του χώρου αποθήκευσης.

Ο Rupert Stadler, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi είπε:

Η Lamborghini, η Italdesign Giugiaro και η Ducati έχουν αναπτυχθεί με μεγάλη επιτυχία κάτω από την ομπρέλα της Audi, διατηρώντας την ιταλική ταυτότητά τους. Με την απόφαση για την παραγωγή του SUV της Lamborghini στη Sant ‘Agata Bolognese, αποδεικνύουμε για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας στην Ιταλία, ως ένα σημαντικό έθνος στην βιομηχανία κατασκευής αυτοκινήτων.

Ο Luca de Meo, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ της Audi AG υπογραμμίζει:

Η Lamborghini είναι σήμερα μία από τις πιο αποκλειστικές μάρκες στον κόσμο. Εμείς στην Audi είμαστε πολύ περήφανοι για όλες τις ιταλικές θυγατρικές μας. Είμαι ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα, τόσο για την Lamborghini όσο και για την Ιταλία, και να ευχαριστήσω την ιταλική κυβέρνηση για τη συνεργασία της στην προσπάθεια να καταστεί αυτό δυνατό.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

New Lamborghini SUV: Production in Sant’Agata Bolognese and investment of hundreds of millions of Euros

Automobili Lamborghini announces a luxury SUV as a third model to join its product range. The market introduction of the series model is planned for 2018. A concept of the car was first presented as the Lamborghini Urus in 2012 at the Beijing auto show.

The new vehicle will be produced in Sant’Agata Bolognese and will herald additional growth and significant opportunities across the marque with the expansion of the product range. It will also determine a substantial increase in the production capacity of the factory. Over the lifecycle of the new vehicle the company will invest hundreds of millions of Euros.

The project will be realized due to the joint commitment of several parties involved, including Volkswagen Group with AUDI AG as Lamborghini shareholder, the Italian Ministry of Economic Development, Invitalia (Italian national agency for inward investments and economic development), Emilia Romagna Region, the Union Representatives and the entire Automobili Lamborghini team.

Automobili Lamborghini President and CEO Stephan Winkelmann declares: “This is a proud moment for everybody in Lamborghini. The introduction of a third model line endorses the stable and sustainable growth of the company and signifies for us the beginning of a new era.”

He adds: “The new SUV will be made in Sant’Agata Bolognese, demonstrating our commitment to safeguarding the values of ‘Made in Italy’ worldwide.”

Production of the new Lamborghini SUV in Sant’Agata Bolognese will see significant development of the factory site, increasing from the current 80,000 square meters to an area covering ca. 150,000 square meters. The project will include the construction of new facilities, such as a new production line, warehousing and enlargement of the R&D department. The addition of a third model line will also provide important opportunities for the supplier network in Italy and internationally, and have a strong impact on human resources: Lamborghini intends to hire 500 new employees.

Rupert Stadler, Chairman of the Board of Management Audi AG states: “Lamborghini, Italdesign Giugiaro and Ducati have developed very successfully under Audi parentage, and kept their Italian identity. With the decision to produce the Lamborghini SUV in Sant’ Agata Bolognese we have proven once more our commitment to Italy as an important automotive industrial nation.”

Luca de Meo, Board Member for Sales and Marketing Audi AG underlines: “Lamborghini is today one of the world’s most exclusive brands. We at Audi are very proud of all our Italian subsidiaries. I am delighted at this outcome for both Lamborghini and Italy, and thank the Italian government for their collaboration in helping to make this possible.”

A luxury SUV sees Lamborghini challenging an unexploited, fast-growing and fascinating car segment, and expanding its clientele significantly. These will include Lamborghini super sports car customers who to date have driven SUV models from other brands, as well as families and customers new to the Lamborghini marque. Distribution of volumes will be well balanced among the three major sales regions: EMEA, the Americas and Asia Pacific. Target markets will be primarily the USA, China, the Middle East, United Kingdom, Germany and Russia. The annual volumes will be around 3,000 vehicles and will double the company’s current sales performance.

[/learn_more]

ΠηγήAudi

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Lamborghini

Μετά από περισσότερες από δύο δεκαετίες από την τελευταία ανανέωση η Lamborghini παρουσίασε σήμερα τη νέα εμφάνιση του ιστορικό της λογοτύπου. Η ανανέωση είναι σύμφωνη...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr