Test_Drive_SkodaOctavia_CNG_05


Με την ενημέρωση του Έλληνα καταναλωτή για την αεριοκίνηση να είναι όλο και καλύτερη, καθώς τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων με CNG είναι αρκετά περισσότερα από το εξαιρετικά περιορισμένο δίκτυο πρατηρίων, είναι λογική και η αύξηση των πωλήσεων τέτοιων οχημάτων, καθώς στην Ελλάδα τους πρώτους τρεις μήνες του 2015 πουλήθηκαν 80 που έκαιγαν φυσικό αέριο (+77,8%). Πρακτικά η συγκεκριμένη αγορά βρίσκεται στα σπάργανα, παρότι την ύπαρξη αρκετών κατασκευαστών που προσφέρουν μοντέλα τους με CNG, αλλά αυτή ακριβώς είναι και η δυναμική που υπάρχει και σιγά σιγά θα αναδιπλωθεί.

Τo VW Group είναι ένας από τους ένθερμους υποστηρικτές των αυτοκινήτων με διπλό σύστημα τροφοδοσίας, βενζίνης και φυσικού αερίου, καθώς κάθε μια από τις Audi, Seat, Skoda και Volkswagen διαθέτει στη γκάμα της τουλάχιστον ένα τέτοιο μοντέλο. Ίσως το πιο εμπορικά επιτυχημένο και αναγνωρίσιμο μεταξύ αυτών να είναι η Octavia, με την έκδοση G-Tec που είχαμε για δοκιμή το περασμένο διάστημα να αποτελεί μια ακόμα σοβαρή πρόταση στην ήδη αρκετά γεμάτη γκάμα κινητήριων συνόλων του τσέχικου sedan.

Στα συν

  • Χώροι
  • Τιμή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Κατανάλωση CNG
  • Αυτονομία
  • Φρένα
  • Ηχομόνωση
  • Τέλη κυκλοφορίας

Στα μείον

  • Απουσία δικτύου πρατηρίων
  • Κάπως μειωμένος χώρος αποσκευών