IMG_2388


Το όνομα Octavia έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού ως ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με υπερπλούσιους χώρους, εξαιρετική τιμή και καλή ποιότητα κατασκευής. Με το πέρασμα των χρόνων άρχισε να αποκτάει την απαραίτητη και ζητούμενη πολυτέλεια καλύπτοντας τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού καταναλωτή ανεβάζοντας τον πήχη στη κατηγορία του.

Αποτελεί το μοντέλο που έβαλε ξανά στο χάρτη της Ευρώπης την τσέχικη μάρκα και αποτέλεσε το εφαλτήριο για τη δημιουργία μιας τίμιας και εξαιρετικά value for money εταιρίας. Από το 1996 που παρουσιάστηκε το λογότυπο ξανά πάνω σε μοντέλο της Skoda (η πρώτη ήταν μεταξύ 1959 και 1971) και για τα επόμενα 17 χρόνια, με μόλις δύο γενιές μοντέλων, είχε καταφέρει να πουλήσει το δυσθεώρητο νούμερο των 3.700.000 αυτοκίνητα, ενώ μέχρι σήμερα και με την παρουσίαση της τρίτης γενιάς, πριν περίπου ένα χρόνο, έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 4.000.000 οχήματα, όλα παραγωγής του εργοστασίου της στη πόλη Mladá Boleslav στη Τσεχία.

Με τη παρουσίαση της τρίτης γενιάς όμως η Skoda έδειξε το επεκτατικό της πρόσωπο. Τι εννοώ; Η εισαγωγή του Rapid στη γκάμα της Skoda, που όπως διάβασες στο test drive μας αποτελεί ουσιαστικά συνεχιστή του πρώτου Octavia, έδωσε τη δυνατότητα στους ιθύνοντες της εταιρίας να μεγαλώσουν το Octavia με σκοπό να μπουν στα βαθιά νερά της μεσαίας κατηγορίας και να βρεθεί αντιμέτωπο με ονόματα πολύ βαριά, όπως Ford Mondeo, Opel Insignia, Citroen C5, Toyota Avensis ακόμα και το VW Passat.

Στα συν

  • Χώροι
  • Τιμή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Οικονομικός κινητήρας
  • Φρένα
  • Ηχομόνωση
  • Τέλη κυκλοφορίας

Στα μείον

  • Άνεση με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά
  • 5-ταχυτο κιβώτιο