Αυτή τη restomod Alfa Romeo GTA-R 290 την ποθώ οικτρά, και είμαι σίγουρος και εσύ

Σχετικά άρθρα

Alfaholics-GTA-R-290-002

Φανατικός Alfisti δεν είμαι, αλλά δε μπορώ να μην παραδεχτώ ότι η ιταλική εταιρία έχει βγάλει κατά καιρούς ακαταμάχητα σαγηνευτικά αυτοκίνητα. Ας ελπίσουμε να δούμε κάτι ανάλογο και στις 24 του μηνός.

Alfaholics-GTA-R-290-004

Στο θέμα μας, αυτή η GTA-R 290 είναι το τελευταίο επικό restomod project της αγγλικής εταιρίας Alfaholics και είναι απλά μοναδικό. Το αυτοκίνητο εκτός από μοναδικής ομορφιάς σχεδιασμό έχει δεχτεί την περιποίηση της εταιρίας και έχει κάνει, μεταξύ άλλων, αυστηρή δίετα, μέσω χρήσης carbon για το καπό, με αποτέλεσμα να ζυγίζει 830 κιλά, και ο 2.3-λίτρων Twin Spark κινητήρας να αποδίδει 240 άλογα στις 7.000 σ.α.λ.. Με μια απλή πράξη η αναλογία κιλών ανά ίππο βγαίνει 3,45.

Alfaholics-GTA-R-290-008 Alfaholics-GTA-R-290-009

Η Alfaholics τοποθετεί στο αυτοκίνητο τις κλασικά όμορφες 15άρες ζάντες με μεταλλικό look και δηλώνει ότι μπορεί να γυρίσει στο Nurbrugring σε χρόνο κάτω από 8 λεπτά, καθώς παράλληλα να κόβει άνετες βόλτες στο πριγκιπάτο του Μονακό. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείς να διαβάσεις λεπτομερώς τις μετατροπές που έχει κάνει η εταιρία στο αυτοκίνητο.

Προτιμάς αυτήν την Alfa Romeo GTA-R 290 ή μήπως αυτήν την Alfa Romeo 2000 GTV με κινητήρα Nissan;

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Body

Steel monocoque body, fully seam welded
Carbon Fibre doors, bonnet and boot
Kerb weight of 830kg

Drivetrain

2.3 liter Alfa Romeo Twin Spark Engine – 240bhp @ 7,000rpm
Motec engine management system with electronic fuel injection
GTA lightweight close ratio 5 speed gearbox
Copper-sintered plate limited slip differential
Lightweight propshaft and rifle drilled halfshafts
Stainless steel sports exhaust, aluminum high performance radiator and oil cooler

Suspension

Titanium top front wishbones
Geometry improvement kit
Double adjustable aluminum gas shock absorbers
Lightweight spring conversion with adjustable ride height
Titanium fasteners, aluminum T-bar and lightweight trailing arm

Brakes

Superleggera billet aluminum 6-pot front brake kit with 300mm vented discs
Superleggera billet aluminum 2-pot rear brake kit with 267mm discs
Dual circuit bias adjustable aluminum pedal box

Interior

Leather trimmed Recaro seats with inflatable lumbar support
Alcantara and leather trimmed dashboard
Wilton Wool carpets
Dynamat sound and heat insulation
T45 12-point roll-cage trimmed in leather
Billet aluminum pedals
Momo Prototipo steering wheel

Miscellaneous

Speed ​​sensitive, adjustable load electric power steering
Heated, lightweight windscreen
Lightweight rear screen and side glass
55 liter foam-filled aluminum fuel tank
7 × 15 “GTA Superleggera alloy wheels
Yokohama Neova AD08R 195/55 R15 tires

Options

Air-conditioning
Aluminium body conversion

[/learn_more]

ΠηγήAlfaholics

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Porsche 911 Turbo “ξεφτιλίζει” την Mercedes AMG GT 63 S στο 1000άρι

Στη θεωρία τα δύο γερμανικά sport μοντέλα δείχνουν να έχουν πάνω-κάτω τις ίδιες επιδόσεις, αλλά στη πραγματικότητα, η Porsche 911 Turbo είναι πολύ γρηγορότερη...

Η νέα BMW X2 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η νέα BMW X2 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73...