2016 Chevrolet Volt battery

Τι γίνεται με την μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου όταν αυτή κλείσει τον κύκλο ζωής της; Δύσκολο να πει κάποιος με βεβαιότητα αλλά η GM ισχυρίζεται ότι έχει βρει τρόπο να επεκτείνει την χρήση της και την οικονομική ζωή της και θα τον ανακοινώσει την ερχόμενη εβδομάδα.

Εκπρόσωπος της GM αρνήθηκε να παρέχει επιπλέον πληροφορίες γι’ αυτή την ανακοίνωση αλλά σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, όταν φτάσει η ώρα για μία μπαταρία να βγει από το αυτοκίνητο, μόλις το 30% της ζωής της έχει χρησιμοποιηθεί. Που σημαίνει ότι υπάρχουν δυνατότητες για μία δευτερεύουσα χρήση στην τροφοδότηση υποδομών όμως για παράδειγμα τα σπίτια. Η βιομηχανία αποθήκευσης ενέργειας αναμένεται να εκτοξευθεί τα ερχόμενα χρόνια από τα $200 εκατομμύρια του 2012, στα περίπου $19 δισεκατομμύρια το 2017. Γι’ αυτό μπήκε στο παιχνίδι η Tesla… Κάτι παρεμφερές περιμένουμε να ανακοινώσει και η GM αλλά θα πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή για να μάθουμε λεπτομέρειες.