_MG_0408


Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση στο ελληνικό ειδικό τύπο, την Πέμπτη που μας πέρασε, του ολοκαίνουργιου Volvo XC90 σε μαγαζί της Αθηναϊκής παραλιακής λεωφόρου, όπου μετά την προϊοντική παρουσίαση, ακολούθησε μια μικρή οδηγική επαφή με το αυτοκίνητο από την Βουλιαγμένη μέχρι το Σούνιο και πίσω (περίπου 90 χλμ.).

Το XC90 αποτελεί την ναυαρχίδα της Σουηδικής εταιρίας, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που θα παρουσιαστεί το πολυτελές sedan S90, που είδαμε να δοκιμάζεται τις προηγούμενες μέρες. Η Volvo βασίζει πολλά στο συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς ο CEO της εταιρίας έχει δηλώσει ότι δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία, ενώ γενικά η εταιρία βρίσκεται σε έξαρση, καθώς σε τέσσερα χρόνια από σήμερα, το μεγάλο SUV που βλέπεις θα αποτελεί το πιο παλιό μοντέλο στη γκάμα της. Με αυτό το τρόπο, θέλει να μας δείξει ότι η προγραμματισμένη ανανέωση όλου του line-up των μοντέλων θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου των 800.000 πωλήσεων ετησίως το 2019, σχεδόν τα διπλάσια από σήμερα.

Η πρώτη γενιά του XC90 παρουσιάστηκε πριν 13 χρόνια (το 2002) και κατάφερε να πουλήσει 636.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Ο κύκλος ζωής του επεκτάθηκε για κάποια χρόνια, καθώς μεσολάβησε το 2010 η αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της εταιρίας, και από την Ford πλέον ανήκει στον Κινέζικο κολοσσό Geely, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κινέζικη εταιρία καθώς οι Ασιάτες είναι πρακτικά μόνο επενδυτές, με το management να παραμένει σε Σουηδικά χέρια.

Με το νέο μοντέλο, η εταιρία ευελπιστεί να συνεχίσει να συνδυάζει σε άριστο βαθμό τη πολυτέλεια, την ευρυχωρία, την ευελιξία, την απόδοση και την ασφάλεια, που παρουσίασε με τη πρώτη γενιά, δημιουργώντας νέο μέτρο σύγκρισης στην αγορά των SUV. Ο ανταγωνισμός του είναι αρκετά σκληρός και περιλαμβάνει το πρόσφατα παρουσιασμένο Audi Q7, το BMW X5, την επερχόμενη Mercedes GLE, την Porsche Cayenne, και το Lexus RX, το οποίο περιέργως δεν αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση.

Στα συν

  • Εξαιρετικά άνετο στο δρόμο
  • Εξοπλισμός ασφαλείας/τεχνολογίας
  • Πολυτελέστατο εσωτερικό
  • Μεγάλος χώρος αποσκευών
  • Εσωτερικοί χώροι
 

Στα μείον

  • Κλίσεις στις στροφές