NEW-VOLVO-XC90-IN-GREECE_38

Η Volvo διανύει μία πολύ καλή περίοδο και αυτό φαίνεται σε πολλά επίπεδα. Πρώτον, οι πωλήσεις του ολοκαίνουριου XC90, ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Η Σουηδική εταιρία, προέβλεπε 50.000 πωλήσεις εντός του 2015 αλλά είμαστε ακόμα στον Αύγουστο και οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 57.000! Ακόμα πιο ενθαρρυντικό, είναι το γεγονός ότι το 76% των παραγγελιών, αφορούν στην κορυφαία, Inscription, έκδοση του μεγάλου SUV που σημαίνει ότι ο κόσμος το έχει υποδεχθεί ως το premium προϊόν που είναι και όχι “ένα ακόμα” SUV. Πάντως, παρά τα θετικά σημάδια, η Volvo έχει ακόμα δρόμο να διανύσει όσον αφορά στα περιθώρια κέρδους της αφού για το πρώτο μισό του 2015, είναι στο 2.2% σε αντίθεση για παράδειγμα με την BMW, της οποίας το περιθώριο κέρδους είναι στο 8.9%. Μικρά και σταθερά βήματα όμως…

Τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ όμως για την Volvo. Εκτός από την καλύτερη-του-αναμενόμενου πορεία του XC90, η Volvo δημοσίευσε αυξημένα κέρδη για το πρώτο τρίμηνο, με τον τζίρο να αυξάνεται κατά 12% και τις παραδόσεις κατά 1.4%. Τα νούμερα θα μπορούσαν να είναι καλύτερα αν την ώρα που λανσαριζόταν το XC90, η αγορά της Κίνας δεν έπαιρνε την κατιούσα. Όπως και να έχει, η Σουηδική εταιρία, όπως όλες οι εταιρίες, στηρίζει πολλά στην Κινεζική αγορά και γι’ αυτό, όπως ανακοίνωσε εχθές, αγόρασε το 50% των κοινοπραξιών της εκεί, έναντι $256 εκατομμυρίων. Έτσι, αποκτά ξανά τον έλεγχο τους και τοποθετείται όσο το δυνατόν καλύτερα μπορεί για εκμεταλλευτεί την δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς. Και εις ανώτερα!