K1600_150033_The_all_new_Volvo_XC90_First_Edition

Η Volvo θέλει να κάνει την απλότητα, λόγο για να αγοράσει κανείς μοντέλα της. Μιλώντας στο Automotive News Europe Congress, ο CEO της, Hakan Samuelsson, είπε τρία νούμερα: 55, 37 και 8. Τα πρώτα δύο, είναι ο αριθμός των κουμπιών σε πρόσφατα μοντέλα δύο εκ των τριών Γερμανών ανταγωνιστών της Volvo ενώ το τελευταίο, είναι τα κουμπιά στο καινούριο XC90.

Κανείς δεν θέλει κουμπιά κρυμμένα σε σκοτεινές περιοχές γύρω από τα καθίσματα.


Δήλωσε ο Samuelsson και έχει απόλυτο δίκιο αν και η προσπάθεια απλοποίησης των χειριστηρίων είναι δίκοπο μαχαίρι. Γιατί ενώ κάποια κουμπιά μπορούν να φύγουν από την κεντρική κονσόλα, η λειτουργία που ελέγχουν θα πρέπει να ενσωματωθεί κάπου αλλού. Αυτή ακριβώς η ενσωμάτωση πρέπει να είναι διαισθητική αλλιώς καταλήγεις με 1 οθόνη μέσω της οποίας χειρίζεσαι 35 πράγματα και οποιοσδήποτε άνω των 40-50 ετών, απλά χάνεται.