Jenson Button on track.

Κατά γενική ομολογία, οι ομάδες θεωρούν πως η κοντή μύτη έχει και τα περισσότερα αεροδυναμικά πλεονεκτήματα, με βάση τους νέους κανονισμούς. Έτσι, είδαμε σχεδιαστικές αλλαγές στα μονοθέσια των Williams, Toro Rosso και Red Bull, ενώ στο τεστ της Αυστρίας, περιμένουμε με κοντή μύτη και τη νέα Force India.

Αργά χθες το βράδυ, η ομάδα της McLaren έκανε γνωστό μέσω twitter, πως η νέα -πιο κοντή- μύτη της MP4-30 πέρασε με επιτυχία τις δοκιμές πρόσκρουσης της FIA. Πράγμα που σημαίνει πως το νέο σχέδιο θα είναι διαθέσιμο για το Grand Prix της Αυστρίας. Επομένως, η ομάδα θα είναι σε θέση να παρουσιάσει -εάν το κρίνει σκόπιμο- το πλήρες πακέτο αναβαθμίσεων, στο οποίο εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό.

Χωρίς τίτλο