veyron-13

Είναι πλέον επίσημο. Όχι μόνο η Bugatti θα κατασκευάσει τον αντικαταστάτη της Veyron, όχι μόνο θα έχει 1.500 άλογα, αλλά θα είναι και υβριδική. Όλα αυτά, δεν προέρχονται από κάποια ανώνυμη πηγή, αλλά από τον ίδιο τον Martin Winterkorn που φέρεται να δήλωσε:

Θα υπάρξει δίπλα από το βενζινοκίνητο μοντέλο, για πρώτη φορά, μία έκδοση επιδόσεων με υβριδικό σύστημα.


Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν ο Winterkorn δηλώνει ότι η Chironόπως γνωρίζουμε μέχρι τώρα το μοντέλο– θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με δύο, έστω και εν μέρει διαφορετικά powertrains ή αν θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με το ίδιο powertrain και απλά διαφορετικές ρυθμίσεις. Χωρίς να αποκλείω τίποτα, η εξέλιξη δύο διαφορετικών powertrains για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, μου φαίνεται εντελώς παράλογη επιλογή… από πλευράς κόστους τουλάχιστον.

Πέραν αυτού, ο αντικαταστάτης της Veyron είναι ήδη στη φάση δοκιμών σε ένα πρόγραμμα που θα καταλήξει στην παρουσίαση του μοντέλου κάποια στιγμή εντός του 2016. Οι πρώτες παραδόσεις, θα αρχίσουν να γίνονται το 2017. Στόχος για την Chiron, είναι να προσφέρει “την υψηλότερη τελική ταχύτητα απ’ οποιοδήποτε μοντέλο παραγωγής, μαζί με την ευχρηστία που θα επιτρέψει την καθημερινή της χρήση”. Ενώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό, υποθέτουμε πως θα κινείται από έναν κινητήρα που θα βασίζεται στον υπάρχον W16, 8-λιτρο κινητήρα αλλά θα εφοδιαστεί με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου και πιθανώς, e-turbos –αν όχι όλα, 2 από τα 4. Όπως δήλωσε ο Winterkorn, η ιπποδύναμη θα είναι στα 1.500 άλογα με την ροπή να είναι στα 1.500 Nm ενώ στη μετάδοση, θα χρησιμοποιηθεί ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring. Αναμένουμε…