DTM 2015, Zandvoort, 1ος Αγώνας: Σαρωτική η BMW, νικητής ο Wittmann!

Σχετικά άρθρα

#13 António Félix da Costa, BMW M4 DTM, #1 Marco Wittmann, BMW M4 DTM, #36 Maxime Martin, BMW M4 DTM

Ιστορία έγραψε αυτό το απόγευμα η BMW, στον πρώτο αγώνα του τέταρτου γύρου του DTM, καθώς 7 οδηγοί της βρέθηκαν στις επτά πρώτες θέσεις, με τον πρωταθλητή Marco Wittmann να πανηγυρίζει την πρώτη του νίκη για φέτος, αλλά παράλληλα, ήταν και η πρώτη νίκη της BMW για το 2015. Με το αποτέλεσμα αυτό, η εταιρεία από το Μόναχο έσπασε το αντίστοιχο ρεκόρ των Mercedes και Audi, της μεν Mercedes που πανηγύρισε το “1-2-3-4-5-6” στο Hockenheim του 2001 και στη Βαρκελώνη το 2007, της δε Audi στη Βαλένθια το 2011.

Start

Οι οδηγοί της BMW επικράτησαν κατά κράτος στα μεσημεριανά δοκιμαστικά, με τους Farfus, Wittmann, Da Costa και Martin να ξεκινούν στις 2 πρώτες σειρές της εκκίνησης. Εδώ να σημειώσω ότι οι Μ4 DTM ήταν τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα σήμερα στο grid, λόγω του τεχνικού κανονισμού περί επιπρόσθετων βαρών (σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα του προηγούμενου γύρου). Ιδανικές καιρικές συνθήκες επικρατούσαν πάνω από την ολλανδική πίστα και μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Wittmann πετάχτηκε μπροστά, “κλέβοντας” την πρώτη θέση από τον Βραζιλιάνο Farfus, ο οποίος έχασε και άλλες δύο θέσεις από τους Da Costa και Μartin. Ωστόσο, ο πρώτος γύρος δεν κύλησε ομαλά, καθώς ο di Resta μπλέχτηκε στο κυκλοφορικό στις πιο πίσω θέσεις, με τον Wickens να πέφτει πίσω του και ο Σκοτσέζος, χωρίς να προλάβει να αντιδράσει, να πέσει με ταχύτητα στα προστατευτικά, αναγκάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την παρουσία του για να απομακρυνθεί με ασφάλεια η C 63 DTM του.

1436636523

Η Mercedes-AMG GT που εκτελούσε χρέη αυτοκινήτου ασφαλείας έμεινε για περίπου 9 λεπτά μέσα στην πίστα και στην άτυπη επανεκκίνηση του αγώνα, οι 5 πρώτοι είναι οι Wittmann, Da Costa, Martin, Farfus και Green. O Paffett πέρασε τον Green για την πέμπτη θέση και κυνηγούσε τον Farfus για την τέταρτη. Στον ένατο γύρο, το DRS ενεργοποιήθηκε, και ο Wittmann βρίσκόταν 0,6” μπροστά από τον Da Costa, με τους Green-Spengler να μάχονται για την έκτη θέση. Εκείνη τη στιγμή, ενδιαφέρον είχε και η μάχη εκτός βαθμών, μεταξύ Vietoris και Wehrlein για την 13η θέση.

Στον 140 γύρο, ήδη είχαν ξεχωρίσει οι μάχες, με τον Farfus να παλεύει να κρατηθεί μπροστά από τον Paffett. Ο Martin στην τρίτη θέση δεν απειλούσε, ούτε απειλούταν και ο Rockenfeller μαχόταν με τον rookie Blomqvist για την ένατη θέση. Ο Wickens εγκατέλειψε, ο Wehrlein προσπαθησε να περάσει τον Tambay (RS5), ενώ βρήκε ευκαιρία να περάσει κι ο Ekström, με τις εναλλαγές των θέσεων να διαδέχονται η μια την άλλη σε ένα γύρο.

#18 Augusto Farfus, BMW M4 DTM, #2 Gary Paffett, Mercedes-AMG C 63 DTM

Ο Wittmann στον 18ο γύρο ήταν αισθητά πιο αργός από τον Πορτογάλο, με τη διαφορά τους να είναι μόλις στα 0.2”. Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία, Jamie Green, έκανε λάθος, πάτησε έξω από την αγωνιστική γραμμή στη γρήγορη  στροφή 9, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει, να κάνει τετ-α-κε και να βρεθεί στην αμμοπαγίδα. Σε εκείνο το σημείο είχαμε την πρώτη εφαρμογή των Slow Zones, με τους οδηγούς να περιορίζουν την ταχύτητά τους στα 80 χλμ/ώρα σε εκείνο το σημείο έως ότου ο κίνδυνος απομακρυνθεί. Αφού πλέον είχαν υψωθεί πράσινες σημαίες, ο da Costa άγχωσε τον Wittmann στην πρώτη στροφή, διαμαρτυρόμενος στην ενδοεπικοινωνία ότι είναι γρηγορότερος και πρέπει να περάσει μπροστά.

#51 Nico Müller, Audi RS5 DTM, #17 Miguel Molina, Audi RS5 DTM

Με τους Green, Mortara έξω και τους Ekström και Wehrlein εκτός βαθμών, το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά! O Paffett πίεζε τον Farfus, και τον ακούμπησε στο πίσω μέρος, με τον Βρετανό να βρίσκεται σε αυτό το κατηφορικό σημείο της πίστα εκτός, προσωρινά στην αμμοπαγίδα, αλλά να ξαναμπαίνει στην πίστα, έχοντας πέσει στην ενδέκατη θέση.

1436636617

Μέχρι τη καρό σημαία, τίποτα δεν άλλαξε και ο Marco Wittmann πανηγύρισε την πρώτη του νίκη για φέτος και την πέμπτη του στην καριέρα στο DTM. Ωστόσο, οι 25 βαθμοί της πρώτης του θέσης δε θα μετρήσουν στη βαθμολογία των κατασκευαστών καθώς, ο Tom Blomqvist άλλαξε κινητήρα το Σάββατο, που όμως σύμφωνα με τους (αυστηρούς) κανονισμούς δεν ενέπιπτε σε αλλαγή λόγω ατυχήματος.

Ο δεύτερος αγώνας είναι αύριο στις 15.15 ώρα Ελλάδος.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...