Η Volvo στοχεύει ακόμα ψηλότερα με το επόμενο V40/XC40

Σχετικά άρθρα

volvo-xc40news

Η Volvo έχει ήδη ξεκινήσει δουλειά πάνω στη νέα οικογένεια μικρών μοντέλων ενώ η μητρική της Σουηδικής εταιρίας, η Κινέζικη Geely, εγκαινίασε το κέντρο China Euro Vehicle Technology που θα αναλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι της εξέλιξης. Το CEVT, βρίσκεται στο Gothenburg και περιγράφεται ως ένα “κέντρο μηχανολογίας και εξέλιξης για μελλοντικά C-Segment μοντέλα ικανοποιώντας τις ανάγκες της Volvo και της Geely”. CEO της νέας εταιρίας, είναι ο Mats Fagerhag που, για την ιστορία, ήταν αρχιμηχανικός στην Phoenix πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζονταν τα νέα Saab.

Τώρα, ο Fagerhag και η CEVT εργάζονται πάνω στη νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για τον αντικαταστάτη του V40 και το επερχόμενο compact SUV με ονομασία XC40. Επειδή τα μοντέλα θα έχουν ευρεία γκάμα τιμών και επιδόσεων, η CEVT χρησιμοποιεί μία ασυνήθιστη φιλοσοφία που ονομάζεται “κοινή διεπαφή”. Είναι επί της ουσίας μία τεχνική κατασκευής αρθρωτών εξαρτημάτων. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα θα είναι ευέλικτη όσον αφορά στις διαστάσεις τις – είτε μιλάμε για μήκος, πλάτος, μεταξόνιο ή μέγεθος τροχών. Τα εξαρτήματα που θα τοποθετούνται πάνω της, θα είναι επίσης αρθρωτά. Το εμπρός μέρος, που περιλαμβάνει την εμπρός ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να πληροί πολλά διαφορετικά standards οδικής συμπεριφοράς ή/και NVH. Άλλο ένα παράδειγμα, είναι το σύστημα κλιματισμού που μπορεί να παραχθεί ως χειροκίνητο ή αυτόματο με μία ή αρκετές “ζώνες θερμοκρασίας” και με διαφόρων επιπέδων φίλτρα.

Η Geely δεν έχει διευκρινίσει το ποια μοντέλα ακριβώς θα βασίζονται πάνω σε αυτή την πλατφόρμα αλλά οι μέχρι τώρα πληροφορίες, λένε ότι θα είναι σίγουρα το V40 αλλά και το νέο compact SUV με ονομασία XC40. Αυτά και όποιο άλλο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, απέχουν τουλάχιστον 2-3 χρόνια από το λανσάρισμα τους στην αγορά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Heico Sportiv βελτιώνει το Volvo EX30

O γερμανικός βελτιωτικός οίκος Heico Sportiv παρουσίασε το οπτικό πακέτο αναβάθμισης για το Volvo EX30, το οποίο αποτελείται από αεροδυναμικά ένθετα στους εμπρός και...

Οριστικό τέλος του diesel για τη Volvo, μετά από 45 χρόνια

Η Volvo τελείωσε με τους diesel κινητήρες. Η 45χρονη σχέση της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας με το εν λόγω καύσιμο -το οποίο αντιπροσώπευε το ήμισυ των...

Επίσημο: Κοινοπραξία Renault και Volvo για ηλεκτρικά βαν

Στα μέσα του περσινού καλοκαιριού, ο Όμιλος της Renault και ο αντίστοιχος της Geely ίδρυσαν κοινοπραξία για την ανάπτυξη υβριδικών και κινητήρων εσωτερικής καύσης. Επιπλέον,...

Η Volvo μειώνει το μερίδιο της στην Polestar

Η Volvo ανακοίνωσε πως σκοπεύει να διανείμει στους μετόχους της το 62,7% του μεριδίου της στην Polestar Automotive Holding, αξίας 9,5 δισεκατομμυρίων κορωνών (850...