volvo-xc40news

Η Volvo έχει ήδη ξεκινήσει δουλειά πάνω στη νέα οικογένεια μικρών μοντέλων ενώ η μητρική της Σουηδικής εταιρίας, η Κινέζικη Geely, εγκαινίασε το κέντρο China Euro Vehicle Technology που θα αναλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι της εξέλιξης. Το CEVT, βρίσκεται στο Gothenburg και περιγράφεται ως ένα “κέντρο μηχανολογίας και εξέλιξης για μελλοντικά C-Segment μοντέλα ικανοποιώντας τις ανάγκες της Volvo και της Geely”. CEO της νέας εταιρίας, είναι ο Mats Fagerhag που, για την ιστορία, ήταν αρχιμηχανικός στην Phoenix πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζονταν τα νέα Saab.


Τώρα, ο Fagerhag και η CEVT εργάζονται πάνω στη νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για τον αντικαταστάτη του V40 και το επερχόμενο compact SUV με ονομασία XC40. Επειδή τα μοντέλα θα έχουν ευρεία γκάμα τιμών και επιδόσεων, η CEVT χρησιμοποιεί μία ασυνήθιστη φιλοσοφία που ονομάζεται “κοινή διεπαφή”. Είναι επί της ουσίας μία τεχνική κατασκευής αρθρωτών εξαρτημάτων. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα θα είναι ευέλικτη όσον αφορά στις διαστάσεις τις – είτε μιλάμε για μήκος, πλάτος, μεταξόνιο ή μέγεθος τροχών. Τα εξαρτήματα που θα τοποθετούνται πάνω της, θα είναι επίσης αρθρωτά. Το εμπρός μέρος, που περιλαμβάνει την εμπρός ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να πληροί πολλά διαφορετικά standards οδικής συμπεριφοράς ή/και NVH. Άλλο ένα παράδειγμα, είναι το σύστημα κλιματισμού που μπορεί να παραχθεί ως χειροκίνητο ή αυτόματο με μία ή αρκετές “ζώνες θερμοκρασίας” και με διαφόρων επιπέδων φίλτρα.

Η Geely δεν έχει διευκρινίσει το ποια μοντέλα ακριβώς θα βασίζονται πάνω σε αυτή την πλατφόρμα αλλά οι μέχρι τώρα πληροφορίες, λένε ότι θα είναι σίγουρα το V40 αλλά και το νέο compact SUV με ονομασία XC40. Αυτά και όποιο άλλο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, απέχουν τουλάχιστον 2-3 χρόνια από το λανσάρισμα τους στην αγορά.