Jenson Button on track.

Εν αναμονή ενός βελτιωμένου power unit από τη Honda βρίσκεται η McLaren, κάτι που είναι άμεση κι επιτακτική ανάγκη για να βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της MP4-30, ειδικά αν ισχύει το νούμερο για τη διαφορά απόδοση από τον Mercedes-Benz PU106B Hybrid. Η Honda έχει προγραμματίσει μία αναβαθμισμένη έκδοση του RA615H για το δεύτερο μισό, καθώς Spa και Monza αναμένεται να φανερώσουν την αδυναμία του ιαπωνικού κινητήρα.

Η επανένωση των McLaren και Honda δεν έγινε με τον καλύτερο τρόπο, όσον αφορά τα αποτελέσματα στην πίστα, έτσι οι Βρετανοί θα πρέπει να κάνουν υπομονή, αν και θέλουν να γίνουν σύντομα μια κορυφαία σε ανταγωνιστικότητα ομάδα. Παρόλο το κακό -μέχρι στιγμής- power unit από τη Honda, ο Eric Boullier, επί κεφαλής της McLaren, υπογραμμίζει πως δεν υπάρχει κάποιο άλλο σχέδιο στο μυαλό τους γύρω από τον κινητήρα.

Δεν έχουμε κάποιο «Plan B». Είναι στο χέρι μας να βεβαιωθούμε ότι θα δουλέψουμε όλοι μαζί. Όπως και σε έναν γάμο, μερικές φορές υπάρχει πίεση, αλλά ακολουθούμε την ίδια πορεία. Η πεποίθηση έρχεται από το γεγονός ότι είναι δεσμευμένοι μακροπρόθεσμα και οι εγκαταστάσεις που έχουν είναι εκπληκτικές. Θα πρέπει να τους αφήσουμε να πάρουν τον χρόνο τους, να πάρουν την εμπειρία, τη γνώση και να δημιουργήσουν μια σωστή διαδικασία, και, όταν το «μηχάνημα» δημιουργηθεί, θα είναι τεράστιο.

Δεν είναι σωστό να το συγκρίνετε με τη δεκαετία του 1980, επειδή η Honda συνεργάστηκε με τη McLaren μετά από 5 χρόνια στη Formula 1 και τώρα η Honda αποφάσισε να επιστρέψει στη Formula 1. Το κάνουν με μεγάλη δέσμευση, πολλούς πόρους, αλλά άρχισαν δύο χρόνια πριν και αυτό δεν είναι αρκετό να είσαι ανταγωνιστικός στη Formula 1.

Eric Boullier.

Οι άνθρωποι της McLaren πήραν την απόφαση που έπρεπε να αποκοπούν από τη Mercedes όταν η ομάδα του Brackley έκανε τη δική της ομάδα. Έτσι, έπρεπε να αναζητηθεί ένας νέος κατασκευαστής κινητήρων, που να έχει ως βασική ομάδα τη McLaren. Η Honda ήταν η ιδανική λύση.

Είναι πάντα εύκολο να αναλύσεις τα πράγματα μετά απ’ ό,τι πριν. Έπρεπε να μπούμε σε μερικούς βασικούς κανόνες και αυτός ήταν ο λόγος που κινηθήκαμε προς τη Honda. Όταν η Mercedes, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της ομάδα, ξέραμε ότι θα γινόμασταν πελάτες. Και όταν γίνεσαι πελάτης, ξέρεις ότι δεν πρόκειται να κατακτήσεις το πρωτάθλημα· αυτό είναι ξεκάθαρο.

Ο λόγος που συνεργαστήκαμε με τη Honda είναι επειδή είχαμε την ευκαιρία να γίνουμε μια εργοστασιακή ομάδα της Honda. Στη συνέχεια, μπορείς να αμφισβητήσεις τη χρονική στιγμή και τον τρόπο που λειτούργησε ο γάμος, αλλά είναι μια μακροπρόθεσμη δέσμευση.