Jenson Button on track.

8 έγιναν οι αγώνες στους οποίους η McLaren δεν βαθμολογήθηκε φέτος. Ξέραμε εκ των προτέρων ότι η πίστα του Spa θα είναι δύσκολη για την ομάδα του Woking και τον Honda RA615H, έτσι οι Fernando Alonso και Jenson Button πήραν τις θέσεις 13 και 14, μακριά από τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Ο διπλός τερματισμός σε κάποιους μπορεί να είναι ένα πολύ θετικό σημάδι, όμως το γεγονός πως οι δύο οδηγοί είχαν αρκετά νέα εξαρτήματα στα power units τους, αλλά και το πρόβλημα στο σύστημα ERS του Button δείχνουν ότι οι Ιάπωνες έχουν πολλή δουλειά ακόμα αν θέλουν να κατασκευάσουν ένα αξιόπιστο και αποδοτικό power unit. Έτσι, ο αγώνας αυτός δεν ήταν ο καλύτερος για τον Πρωταθλητή του 2009, ο οποίος λέει πως ένιωθε αμήχανα σήμερα.

Jenson Button in the garage.

Είχαμε προβλήματα με την ηλεκτρική ενέργεια. Δεν αναπτυχθήκαμε όπως θα έπρεπε και είχαμε την ανάκτηση που θα έπρεπε, έτσι στις στροφές δεν είχα ανάκτηση και μετά την Eau Rouge και σε όλη την ευθεία ήμουν μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αυτό έκανε τα πράγματα λίγο δύσκολα εκεί έξω, ήταν λίγο αμήχανα για να είμαι δίκαιος. Απλώς έκανα γύρους, οι τελευταίοι 8 γύροι είχαν ενδιαφέρον, τα άλλα παιδιά μού έδιναν γύρο και μπορούσα να δω τον αγώνα από μία αρκετά διασκεδαστική θέση.

Ο ρυθμός δεν ήταν καλός έτσι κι αλλιώς, όπως μπορείτε να δείτε από τον Fernando, αλλά, όταν δεν έχεις ηλεκτρική ενέργεια στις ευθείες, χάνεις πολλή δύναμη στις μέρες μας. Απλά έκανα γύρους. Χθες, στις κατατακτήριες, ήταν πολύ καλά, γιατί απολάμβανα την οδήγηση, αλλά σήμερα όχι.

Fernando Alonso in the garage.

Δύσκολο το 3ήμερο και για τον Alonso, ο οποίος είδε πως η ανταγωνιστικότητα της MP4-30 απείχε πολύ από αυτή στην Ουγγαρία. Ο Ισπανός παραδέχεται πως και ο επόμενος αγώνας θα είναι δύσκολος, ωστόσο ελπίζει πως τα δεδομένα από τον σημερινό αγώνα θα είναι χρήσιμα για τη συνέχεια, ενώ αστειεύεται και έναν πρώην μηχανικό του και τους κινητήρες της Honda.

Ήταν δύσκολο και επώδυνο Σαββατοκύριακο. Δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί και κάναμε μια καλή εκκίνηση, από την 20η θέση στην 13η και τη 14η και αυτό ήταν το μόνο καλό του αγώνα: η εκκίνηση και ο πρώτος γύρος. Μετά από αυτό, πέσαμε στη φυσική μας θέση, συνεχίζαμε να τρέχουμε, αλλά τουλάχιστον τερματίσαμε και με τα δύο μονοθέσια, έτσι ελπίζουμε να πάρουμε κάποιες πληροφορίες για τους επόμενους αγώνες.

Νομίζω ότι και η Monza θα είναι επίσης ένα δύσκολο 3ήμερο, αλλά μετά θα έρθουν μερικοί καλύτεροι αγώνες και θα πρέπει να μεγιστοποιήσουμε αυτές τις ευκαιρίες. Συνεχίζω να είμαι συνδεδεμένος με τη McLaren-Honda. Μιλούσα με τον Paul (σ.σ. εννοεί τον Paul Monaghan, που ήταν πρώην μηχανικός του στη Renault και τώρα είναι Αρχιμηχανικός στη Red Bull) για ένα πολύ διαφορετικό θέμα και ο ίδιος χρειάζεται κάποιους κινητήρες της Honda για το σκάφος.