Fernando Alonso on track.

Ύστερα από την απογοήτευση και στον αγώνα του Καναδά, παρότι η Honda είχε φέρει αναβαθμίσεις εκεί, ο Fernando Alonso πιέζει με δηλώσεις του την ομάδα της McLaren, ώστε να στραφεί νωρίτερα στο πρωτάθλημα του 2016. Ο Ισπανός πρωταθλητής έχει δηλώσει πως μπορεί και θα κάνει υπομονή μέχρι να αντιστραφεί η κατάσταση, βλέποντας, όμως, ένα παχύ μηδενικό δίπλα στο όνομά του, θέλει η ομάδα του να δώσει όσο το δυνατόν περισσότερο βάρος γίνεται, στη νέα σεζόν.


Στη θέση που βρισκόμαστε και με τις επιδόσεις που έχουμε, νομίζω ότι το να επικεντρωθούμε στην επόμενη χρονιά θα είναι η έξυπνη επιλογή για εμάς. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να ξεκινάω κάθε αγώνα από τα pits, αν συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το μονοθέσιο.

Αυτή είναι η βασική προτεραιότητα τώρα, να επικεντρωθούμε στην απόδοση της επόμενης χρονιάς, οπότε ας δούμε τι μπορεί να προσφέρει η ομάδα. Πιστεύω ότι η πρόοδος που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα είναι εκπληκτική, οπότε το δεύτερο μέρος της σεζόν είναι ένα ερωτηματικό για εμάς, αλλά είμαστε όλοι πολύ αισιόδοξοι.

Με την άποψη του teammate του διαφωνεί ο Jenson Button. Ο Βρετανός, βλέποντας πως δεν υπάρχουν αλλαγές στους κανονισμούς για το 2016, πιστεύει πως η ομάδα πρέπει να συνεχίσει να πιέζει φέτος, ώστε η MP4-30 -και κατ’ επέκταση η πλατφόρμα του επόμενου μονοθεσίου- να είναι σε καλύτερη κατάσταση, αφού η τεχνολογία και οι αναβαθμίσεις θα μεταφερθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό.

A team member at work on the McLaren MP4-30 Honda.

Σημαντικότατο ρόλο στην όποια βελτίωση του μονοθεσίου, παίζει η Honda. Η McLaren πρότεινε να διαθέσει ανθρώπινο δυναμικό αλλά και άλλους πόρους προς τον Ιάπωνα κατασκευαστή, με τον Yasuhisa Arai να υπόσχεται περισσότερα κέρδη στη δύναμη του RA615H Hybrid.

Από την πλευρά της μονάδας ισχύος, θα δούμε περισσότερη ιπποδύναμη στο εγγύς μέλλον, χρησιμοποιώντας τα “κλειδιά” και ανεβάζοντας βήμα-βήμα την ιπποδύναμη στους επόμενους αγώνες. Δουλεύουμε πολύ σκληρά σαν ομάδα, όχι μόνο για τη μονάδα ισχύος, αλλά και στην αεροδυναμική και το σασί.

Έχουμε δει μεγάλη πρόοδο σε αυτούς τους δύο τομείς (αεροδυναμική και σασί) μεταξύ Αυστραλίας και Καναδά, και ίσως κατά το δεύτερο μισό της σεζόν, να μπορούμε να πετύχουμε κορυφαίες επιδόσεις και να ανταγωνιστούμε τις κορυφαίες ομάδες.

Στην Αυστρία η McLaren θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει, εάν κρίνει σκόπιμο, το νέο ρύγχος για την MP4-30. Στο ίδιο Grand Prix θα παραβρεθεί και ο νέος CEO της Honda, Takahiro Hachigo. Οι Ιάπωνες πιέζουν παράλληλα για αλλαγή του κανόνα “παγώματος” των power units, ενώ δεν αποκλείεται με μια καλή οικονομική προσφορά, να δελεάσουν και την Manor, ώστε να χρησιμοποιεί από τη νέα χρονιά τους κινητήρες της Honda.

[Πηγές: Autosport, ESPNF1, Motorsport.com]